Hotel Novotel Mechelen

50 reviews over Hotel Novotel Mechelen

• 2018
    8Liza09-12-2018

Een aanrader

Ligging midden in het centrum,vriendelijk personeel,kamer (superior)ruim en schoon,apart toilet,koffie en thee facaliteiten,uitgebreid ontbijt inclusief (engels)

Gereisd met partner in december 2018

• 5johan De Soete21-10-2018

"nooit meer"

Het hotel ligt in het centrum van Mechelen, ideaal wanneer je uitgenodigd bent voor een feest in de Lamot.

Om 2 uur in de morgen wordt de bar gestofzuigd, onze kamer 107 lag net boven de bar en het geluid van stofzuigen hield ons wakker. Wanneer ik in nachtkledij om 2 h in de morgen naar beneden ging om te vragen om te stoppen met stofzuigen, kreeg ik een discussie met de receptioniste : "we moeten het onderhoud doen", wanneer ik hen erop wees dat ik een kamer had om te "slapen" ging de discussie verder. Gelukkig besefte de man die aan het stofzuigen was dat het lawaai ons inderdaad wakker hield, en gaf hij aan dat hij klaar was met stofzuigen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Truus van der Wal15-10-2018

Prima hotel!!

Mooi hotel midden in het centrum. Vooraf wens doorgegeven voor aparte douche i.p.v. douche in het bad i.v.m. wat mindere mobiliteit. Kregen een hele aangepaste kamer.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Peter27-01-2018

Ideaal voor een stedentrip met kids

Fijn hotel in het centrum van Mechelen. Vriendelijk ontvangst, ruime kamers en goed ontbijt. Ja kan er ook goed dineren met kinderen. In de kamer een fijn ruim 2 persoons bed. Ook de badkamer is ruim, met een bad en aparte douche. Fijn hotel voor een stedentrip naar Mechelen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 9Douwe6301-01-2018

Goed hotel, centraal gelegen

•Goed hotel, heel centraal gelegen in Mechelen •Prima kamer •Vriendelijke ontvangen aan receptie  •Uitgebreid ontbijtbuffet •Gratis goede WiFi

Minder •Eerste kamer die we kregen kon geen raam open. Kregen meteen wel een andere kamer. Service! •Koffie uit automaat in ontbijtzaal is niet lekker •Geen hagelslag bij ontbijtbuffet...

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Chrisje06-01-2017

Goed hotel

Hotel was keurig verzorgd. Onze dochter van 9 jaar kon gratis gebruik maken van de bedbank. Het hotel bevindt zich in het centrum. Dit was een absoluut pluspunt. Ontbijt voor 20 euro per persoon. Dit vonden wij iets te prijzig en zijn zodoende lekker in het centrum gaan ontbijten. Wij waren hier met Oud & Nieuw. Zeker een aanrader. Op de versierde Grote Markt komt een ieder bij één met muziek en vuurwerk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9hekmans06-04-2015

prima hotel luxe kamers

hotel licht in het centrum luxe kamers prima ontbijt leuke stad klim de sint- Rombouts toren

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Erwin26-02-2015

Prachtig Hotel in leuke stad

Dit hotel is gewoonweg top! Service is van hoog niveau, kamers zijn keurig. geheel is goed verzorgd. extra service voor het boeken van een toer door de Rombouts-toren. Ontbijt heerlijk uitgebreid en vers. Enige nadeel waren de zeer harde bedden. voor ons te hard, na twee nachten waren we toch behoorlijk stijf.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9wouter14-12-2014

Een fijn hotel voor gezin

Dit hotel is een heel fijne accommodatie voor ons gezinnetje van 4 personen geweest. Omgeving en uitzicht zijn prima. Het ligt pal naast het prachtige centrum en het personeel is professioneel en hulpvaardig. Prijs kwaliteit was voor ons uitstekend: in het weekend voor 2 nachten inclusief ontbijt 200 euro voor 4 personen. De kamers was schoon en netjes. Het is kindvriendelijk omdat onze dochters bij ons op de kamer konden slapen, het kinderbedje klaar stond en er ook aan kinderen in meerdere opzichten is gedacht in dit hotel.

Yves Vandenbussche, Operations Manager, 01-02-2015

Geachte Wouter,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Mechelen erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend, Yves Vandenbussche General Manager

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9willem31-08-2014

Prima hotel!

In het centrum dus je bent lopend op alle leuke plekken. Cafe's , restaurants, bezienswaardigheden allemal op loopafstand. Parkeren doe je tegen een redelijk tarife in de parkeergarage Hoogsraat. Personeel is uitermate vriendelijk en een prima ontbijt!

Gereisd met partner in augustus 2014

4 tips over Hotel Novotel Mechelen

• MarianneElzen, 31-01-2014

Als je gratis wilt parkeren, kun je parkeren op het Douaneplein. Van daar is het ongeveer 20 minuten (1,5 km) lopen naar het hotel.

• P. van Oosterhout, 19-06-2013

Een klein minpuntje slechts en dat betreft het parkeren. De onder het hotel gelegen parkeergarage is vrij prijzig, namelijk €42,00 voor 3 dagen.

• wouter, 14-12-2014

In de buurt is heel veel moois, wij hebben genoten. ZIe toeristisch websites over Mechelen, en ook Brussel bezoeken hebben wij gedaan.

0 vragen over Hotel Novotel Mechelen

• Afstand tot strand150 m

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald