Hotel Martin's Patershof

Hotel Martin's Patershofsterstersterster

8.9Fantastisch

België, Antwerpen, Mechelen

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Patershof voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

81 reviews over Hotel Martin's Patershof

• 2019
    9André de greef12-12-2019

Fantastische plek

Perfecte combinatie werk en plezier

Zakelijk gereisd in december 2019

• 2018
    10Lars07-11-2018

Hemels

bedrijf de liefde in een kerk, drink een patersbier, eet je laatste avondmaal, laat je dopen in de jacuzzi, slaap onder de gotische rondbogen en wordt gewekt door zonnestralen door gekleurde glasramen. Na het ontbijt ben je verrezen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Daniël Ceelen-Blokker13-01-2018

Goddelijk

De accomodatie was indrukwekkend, goed verzorgd, romantisch, had een gunstige ligging op enkele minuten lopen van het oude stadscentrum. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Wat minder was de buurt om het gebouw heen. Beetje achterbuurt.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

9mijo19-08-2017

Erg leuke ervaring: bijzonder hotel, aanrader!

ligging is prima, rustig en toch op een enkele minuut lopen van het gezellige centrum. Onze kamer (charmingkamer) lag op de vijfde verdieping. niet enorm groot maar met mooi glas in lood raam en bogen. Echt zo de beleving boven in de kerk te slapen en dat is leuk om eens mee te maken. ontbijt was prima. wij hebben via de website van het hotel geboekt en niet via touroperator. je hebt dan de keuze uit meer soorten kamers en waren met een hotelarrangement inclusief ontbijt net zoveel kwijt als bij een gemiddeld hotel van keten. voor de garage hebben wij gebruik gemaakt van de lamot garage, makkelijker aan te rijden en ruimer en goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Familie Geerinckx uit Schoten13-08-2017

Knap hotel!

Mooi rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Ideaal gelegen, vlakbij de "Dyle" grenst aan het centrum!

Gereisd met partner in juli 2017

• 5m hackmann09-04-2017

te duur

Wij hadden een kleine donkere kamer. In de badkamer een bad met handdouche en dit dus letterlijk, deze douchekop kon je nergens ophangen. Badsteun zat op een onlogische plaats. Wij hadden voor deze kamer gewoon het volle tarief betaald. Verder goede bedden en vriendelijk personeel. Al met al vind ik dit hotel veel te duur en de meerwaarde van het feit dat het een kerk is, zie je waarschijnlijk alleen in de allerduurste kamers terug. Advies: zoek een goedkoper adresje.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10brosius ann26-02-2017

geweldig !

indrukwekkend pand, zeer mooi en proper en fantastisch ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7R.Bouwman16-09-2016

Leuke ervaring!

Geweldig om een keer in een kerk te slapen. Je hebt absoluut niet het idee dat je in een centrum zit want het is binnen erg stil. Het is allemaal erg netjes maar je bent wel ingesloten omdat je bijna nergens naar buiten kunt kijken. Hou er rekening mee dat er wel kosten bij komen i.v.m. parkeren!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 3Jarige18-08-2016

Heel matig.

Kamer niet echt proper. Personeel kan vriendelijker. Prijs-kwaliteit is niet in orde. Key card werkt niet...er kan geen sorry af. De badjas enz niet gezien.... Parkeren is te duur. De parkeergarage is wat eng. Andere parkeermogelijkheden niet reëel. Locatie is aantrekkelijk!

Alleen gereisd in augustus 2016

• 6Jimmy02-08-2016

zwakke kwaliteit en service. niet proper

we hebben in dit hotel 3 maanden vooraf geboekt voor 2 kamers. blijkt dat een week voor afreis dit hotel een goedkopere aanbieding plaatst via een internet site. bij aankomst spreken wij de receptie hierover aan en men zegt ons doodleuk " had je maar moeten annuleren en terug boeken". omdat we met vrienden daar waren en hun dit als cadeau gegeven hebben besloten we hier niet verder op in te gaan en zo onnodige tijd en discussie aan te besteden. wij waren op weekend en dan vul ik mijn tijd liever met iets anders in. wanneer wij een uurtje later terug aan de receptie passeren spreek iemand anders ons daarover aan en begint ons een hele reken som uit te leggen. kortom het kwam erop neer dat wij een voordeliger prijs hadden gekregen dan hun huidige aanbieding. echter hadden zij een foute berekening gemaakt. Tussen onze te betalen prijs per kamer en hun uitgerekende prijs zat er een verschil van 30€ per kamer. foutje van hun maar ze kwamen er op terug. ze gingen het nog eens goed uit tellen. Opnieuw een half uur verloren aan onnodige discussies... wij gaven aan niet moeilijk te willen doen en onze vrienden daar niet mee te confronteren daar wij dit als cadeau hadden gegeven. wel hebben we hun gezegd als geste de 25€ van de parking te laten vallen en iedereen happy. als we dag later gaan uitchecken was er geen geste, geen uitleg gewon de te betalen factuur zoals we geboekt hadden. communicatie, klantgerichtheid, klant tevredenheid daar zijn ze hier niet mee bezig. Jammer als gast. dit heb ik eigenlijk nog nooit zo negatief mogen ervaren in andere goedkopere hotels. nu, wij hadden een booking gedaan voor een bepaalde prijs en hebben dat netjes betaald maar de beleving is anders. over het hotels zelf. mooie ligging en aan de buitenzijde speciaal. binnen is hiervan minder te zien. aan de ingang zijn de matten los met gaten in. geeft een zeer slordige indruk kamers zijn OK alleen is de badkamer zeer goedkoop afgewerkt. bij ons op de kamer was er een vieze witte plek in het tapijt en het nacht kastje zat nog onder de cola (suiker resten) zeer vervelend als je s nachts met je hand daarin komt. het ontbijt was ruim en lekker. de ontbijt ruimte gaf wel een speciaal gevoel. de vloer van de ruimte waar je eten drinken kon halen kleefde aan je schoenen. Dit gaf dan weer opnieuw dat gevoel dat er niet goed gepoetst werd. algemeen was het hotel geen topper.

Gereisd met vrienden in juli 2016

8 tips over Hotel Martin's Patershof

• Liqueje, 13-05-2013

Ga naar Plankendaal Zoo, erg leuk bij mooi weer!

• ines, 13-01-2013

Wil je in een kerk/klooster verblijven ga dan naar Bellegem, 't verloren gedicht; superverblijf! en zijn prijs wel waard.

• Ingmar81, 03-02-2011

Indien je s'avonds lekker een borrel wil halen is er dicht bij de grote markt een bar: De Baramundo genaamd. Dit is een gezellig kroeg met lounch stoelen. Het bestaat uit meerdere verdiepingen en je kan er lekker cocktails drinken. Publiek is gemixed, 20-50 waarbij er wel meer jongeren zijn!

0 vragen over Hotel Martin's Patershof

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig