Hotel In Den Bonten Os

5 reviews over Hotel In Den Bonten Os in het Nederlands

Prima hotel

Akl
3-7-2016

Prima hotel. Ruime kamers en een goed ontbijt. Een ieder kan zijn eigen eitje koken zo hard of zacht als hij of zij zelf wil. Vriendelijk personeel. In de kamer naast ons zat een hond om 11 uur 's avonds telkens te blaffen maar het personeel ging, na onze melding, gelijk op zoek naar de eigenaar. Uitstekend hotel om een paar nachten door te brengen en het ligt in een mooie omgeving. Tip: Iets verderop is een prima pizzaria. Erg gezellig, uitstekend personeel en prima eten. En ook goed betaalbaar. Restaurant in het hotel zelf is prijzig.

Prima hotel

Louis
11-11-2012

Hotel Den Bonten Os te Bonheiden is ons goed bevallen. Vanwege een ziekenhuisopname zijn we hier terecht gekomen. Het is een kleinschalig hotel vlakbij het Imelda Ziekenhuis. Bonheiden ligt onder de rook van Mechelen in een rustig gebied. Kamer 2 was van alle gemakken voorzien. Alles was kraakhelder en voorzien van prima bedden waarop we heerlijk hebben geslapen. Er is een apart toilet en de badkamer is voorzien van een bad. Elke dag lag er 2 stuks vers fruit en naast de dagelijkse schone handdoeken kregen we een badjas met badslippers. Het ontbijt was goed voorzien van verse warme broodjes, een uitgebreide kaasplank en verse beenham. Je kon zelf een vers eitje koken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs was incl. ontbijt door de week 110 euro en in het weekend 84 tot 88 euro per kamer.

Prachtig gelegen

Elly
10-9-2012

Dit hôtel is prachtig gelegen in de Kempen. Midden in de dennenbossen, nabij de prachtige rivier de Dijle. Het hotel/restaurant ligt aan een drukke weg, maar daar merk je in de kamers werkelijk niets van. Daarnaast is het personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Uitstekend hotel

Deesje
9-6-2012

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. De familiekamer was groot en verzorgd. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar hebben we geen last van gehad. Het ontbijt was ontzettend uitgebreid met typische Belgische details: een schaal vol verschillende soorten kaas, beenham, boerenpate en nog meer keuze in van alles en nog wat. Dus wel iets meer dan een standaard europees ontbijt.

De kamer had wel iets schoner mogen zijn en het papiertje van een door iemand anders verorberd snoepje lag er nog als bewijs dat er twee in plaats van een snoepje lag. Verder een prima hotel voor een kort verblijf.

Prima hotel, gastvrije ontvangst, goed ontbijt.

Theuni Oosterling
9-11-2011

Hotel In Den Bonten Os bezocht na een wellnessdag in Thermen Mineraal in Rijmenam op ongeveer 2 autominuten. Nette kamer, niet heel modern maar compleet, schoon en verzorgd. Minibar, fruit op de kamer, badkamer goed uitgerust. Ontbijtbuffet met ruime keuze. Wij hebben geen diner gebruikt in het hotel maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn, gezien de Gault Millau sticker 2011 op de gevel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel In Den Bonten Os in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel In Den Bonten Os zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel In Den Bonten Os scoort een 8.22 uit 10 op basis van 5 reviews.