Géén boekingskosten
/België/Antwerpen/Mechelen/Hotels Mechelen/Hotel In Den Bonten Os

In Den Bonten Os

BelgiëAntwerpenMechelen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel In Den Bonten Os voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews

8.2FantastischScore uit 6 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over In Den Bonten Os

• 7Mevr. M.C05-09-2019

Gemoedelijk kleinschalig hotel.

Parkeren evt. dichtbij ingang. Geen lift dus koffers naar boven sjouwen mits je een kamer op 1e verdieping hebt. Redelijk ontbijtbuffet. Ramen aan zij en voorkant geven met ramen open veel straatgeluid. Wij hadden ook een raam aan achterkant en daar is het stil. Iedere dag schoon bed, schone handdoeken, washanden en badmat. Elke dag ligt er 2 stuks fruit op de kamer. Verduisterende gordijnen. In 1 van de 2 ramen een hor. Ziet er allemaal niet zo modern uit wel en vrij grote kamer.

• 8Akl03-07-2016

Prima hotel

Prima hotel. Ruime kamers en een goed ontbijt. Een ieder kan zijn eigen eitje koken zo hard of zacht als hij of zij zelf wil. Vriendelijk personeel. In de kamer naast ons zat een hond om 11 uur 's avonds telkens te blaffen maar het personeel ging, na onze melding, gelijk op zoek naar de eigenaar. Uitstekend hotel om een paar nachten door te brengen en het ligt in een mooie omgeving. Tip: Iets verderop is een prima pizzaria. Erg gezellig, uitstekend personeel en prima eten. En ook goed betaalbaar. Restaurant in het hotel zelf is prijzig.

• 9Louis11-11-2012

Prima hotel

Hotel Den Bonten Os te Bonheiden is ons goed bevallen. Vanwege een ziekenhuisopname zijn we hier terecht gekomen. Het is een kleinschalig hotel vlakbij het Imelda Ziekenhuis. Bonheiden ligt onder de rook van Mechelen in een rustig gebied. Kamer 2 was van alle gemakken voorzien. Alles was kraakhelder en voorzien van prima bedden waarop we heerlijk hebben geslapen. Er is een apart toilet en de badkamer is voorzien van een bad. Elke dag lag er 2 stuks vers fruit en naast de dagelijkse schone handdoeken kregen we een badjas met badslippers. Het ontbijt was goed voorzien van verse warme broodjes, een uitgebreide kaasplank en verse beenham. Je kon zelf een vers eitje koken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs was incl. ontbijt door de week 110 euro en in het weekend 84 tot 88 euro per kamer.

• 8Elly10-09-2012

Prachtig gelegen

Dit hôtel is prachtig gelegen in de Kempen. Midden in de dennenbossen, nabij de prachtige rivier de Dijle. Het hotel/restaurant ligt aan een drukke weg, maar daar merk je in de kamers werkelijk niets van. Daarnaast is het personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

• 9Deesje09-06-2012

Uitstekend hotel

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. De familiekamer was groot en verzorgd. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar hebben we geen last van gehad. Het ontbijt was ontzettend uitgebreid met typische Belgische details: een schaal vol verschillende soorten kaas, beenham, boerenpate en nog meer keuze in van alles en nog wat. Dus wel iets meer dan een standaard europees ontbijt. De kamer had wel iets schoner mogen zijn en het papiertje van een door iemand anders verorberd snoepje lag er nog als bewijs dat er twee in plaats van een snoepje lag. Verder een prima hotel voor een kort verblijf.

• 8Theuni Oosterling09-11-2011

Prima hotel, gastvrije ontvangst, goed ontbijt.

Hotel In Den Bonten Os bezocht na een wellnessdag in Thermen Mineraal in Rijmenam op ongeveer 2 autominuten. Nette kamer, niet heel modern maar compleet, schoon en verzorgd. Minibar, fruit op de kamer, badkamer goed uitgerust. Ontbijtbuffet met ruime keuze. Wij hebben geen diner gebruikt in het hotel maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn, gezien de Gault Millau sticker 2011 op de gevel.

Hotel In Den Bonten Os info

Het complex