Géén boekingskosten

• Airconditioning

18 Reviews over Het Anker

• 8Patrick h28-06-2022

Topper!

Super vriendelijk en behulpzaam personeel,zowel in het restaurant als aan de info balie/shop!! Kamers in orde,en lekker eten!En een topligging,goed bereikbaar en op 5 min wandelen van het stadscentrum.topweekendje gehad.

• 10Nel07-06-2019

Een geslaagd weekend

Arrangement bij de brouwer onder de wol bij Het Anker in Mechelen zeer goed georganiseerd! Rondleiding in bierbrouwerij en whisky stokerij leuk en goed. Wij als groep vonden het sterk dat de rondleiding in de whisky stokerij de dag daarop plaatsvond. Het eten, de proeverij en de bediening was uitstekend! Hotelkamers leuk en goed, verrassend zelfs.

• 10Wilma05-06-2019

Onrzettend leuk om met een groep te doen.

Originele en gezellige rondleiding in de brouwerij en in de stokerij. Heerlijk gegeten en gedronken. Fijne kamers en mooie ruimtes.

• 9Ilse Van de Velde05-05-2019

Prijs - kwaliteit een echte aanrader!

• prima ontbijt
    • vriendelijke uitbaters
    • gratis fruit en koffie is een meerwaarde
    • kamers zijn klein maar zeer verzorgd. Badkamer is vernieuwd (matras kamer 8 is heel zacht)
    • fietsen kunnen gestald worden maar het zou een meerwaarde zijn mochten deze achter een hekken staan
  • 5H.C. van Ochten05-06-2018

Hotelkamer ruim voldoende, het eten was slecht

Een hele mooie kamer, die van alle gemakken is voorzien het enige wat deze kamers missen is airco.

Wij zijn hier geweest met een arrangement waarbij o.a. een drie gangen menu bij zat. Bij aankomst in de brasserie werd uitgelegd dat dit heel basic was, en dat er niets te kiezen valt. Het voorgerecht viel tegen maar dat kan persoonlijk zijn maar het hoofdgerecht welke bestond uit kip daar zat het plastic en de labels van de verpakking nog aan. Wij hebben het nagerecht maar laten zitten want dat kon het niet meer goed maken.

Zjef, Verantwoordelijke, 30-01-2019

Bedankt voor uw feedback, leuk te horen dat de kamer in de smaak viel! Jammer te horen dat jullie geen fan waren van de dagsoep uit onze brasserie. Gelukkig zijn er dezelfde dag verschillende complimentjes over gepasseerd, maar dat gaat natuurlijk over persoonlijke smaak. We kunnen je gelukkig verzekeren dat er geen plastiek komt kijken bij de Mechelse Koekoek, maar de chef heeft inderdaad de fout toegegeven dat hij het papieren labeltje vergeten was, waarvoor onze oprechte excuses. Het zaalpersoneel heeft dat toen ook meteen doorgegeven aan de keuken, die de fout heeft bevestigd. Zo'n fout mag natuurlijk niet gebeuren. Het zaalpersoneel wou graag een compensatie aanbieden, maar helaas waren jullie al vertrokken. Hopelijk hebben jullie toch genoten van jullie verblijf? Alle feedback is steeds welkom via [email protected]

• 8Didier12-08-2016

Leuk hotel in unieke locatie: een brouwerij.

Goede ligging, ruime kamers, afgesloten parking (5 euro per dag), net naast de ringweg maar geen geluidshinder op de kamer, binnenkoer met terras. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

• 8Bea van Deel31-01-2016

Vriendelijk, schoon en netjes, ruime kamer.

Goed ontbijt, gezellig restaurant. Stop van het bad was te klein, maar er werd voor ons direct beneden uit de kelder een nieuwe passende gezocht! Bad was wel een beetje klein, meer functioneel dan om te relaxen.

• 8Kevin10-08-2015

Prima Hotel

Degelijke kamers voorzien van goede bedden met een ruime douche. Ligging dichtbij het centrum en de kamers gelegen naast de brouwerij waar je heerlijk bier kunt proeven. Ontbijt erg goed te noemen en de prijs in verhouding.

• 8Mark16-01-2015

Bier........

Tja, aangezien de Gouden Carolus Classic een onwijs lekker biertje is en je de gelegenheid hebt om op het terrein van de brouwerij te overnachten, hebben we dit gedaan. Hotel is redelijk eenvoudig, maar alles is wel voorhanden. Het eten is prima en niet al te duur, maar de biertjes die je er kunt krijgen en meenemen naar huis, maken alles meer dan goed.

• 9Peeters Kathelijn27-09-2013

heel goed hotel

Wij boekten het arrenagement 'Mechelen verkennen'. Je krijgt hiervoor zeer veel waar voor je geld ! ik ga dit hotel zeker aanprijzen bij mijn vrienden. tof welkomstgeschenk, propere kamers, lekker diner en ontbijt; kortom een aanrader.

Hotel Het Anker info

• AirconditioningBeschikbaar