Bed and Breakfast

11 reviews over Bed and Breakfast Fran Van Buggenhout in het Nederlands

Absolute klasse en service

gerard roest
13-4-2012

Deze B&B heb ik ruim 4 maanden als mijn thuisin Mechelen mogen bewonen. De service en vriendelijkheid van Fran is ongekend, De studio dagelijks superschoon, de eitjes en het brood perfect als in een * verblijf.

De Duplex is een prima verblijf voor langere periode en de ligging is hartje Mechelen met prettige terrasjes in de directe omgeving.

Van harte aanbevolen !

Gereisd Zakelijk in december 2011

Buitengewoon gul onthaal.

Groothengel
17-1-2012

Een gul voorziene studio, stil en toch centraal gelegen. Frans gastvrijheid is een grote, plezierige verrassing.

Gereisd Met partner in januari 2012

Heel aangenaam verblijf in een service studio.

Roger Michiels
30-5-2011

Ons verblijf was een zeer aangename verrassing in vergelijking met onze ervaring in andere B&B's en niet alleen omwille van de service en persoonlijke "touch" van de gastvrouw en heer. Het is in feite beter te omschrijven als een service studio met alle benodigheden. De kwantiteit en kwaliteit van eten en drank was ervaren als dat van een half pension. De ligging is ideaal: rustig maar toch in het centrum van de stad op ongeveer 150 meter van de hoge St Romboutstoren waardoor men ongestoord in de studio van de beiaardrecitals kan genieten. Ten zeerste aanbevolen voor kort of lang verblijf. Roger Michiels en Marie-Rose De Walsche, Rome, Italie.

Gereisd Met partner in april 2011

Heerlijk.

ErnieBert
22-11-2010

Fijner dan het beste hotel. De ontvangst was gastvrij en gul, het onderdak bood meer dan we nodig hadden en de ligging met voor de deur zicht op de Romboutstoren is zowel centraal als rustig.

Gereisd Met partner in november 2010

fantastisch

Vandewalle-Geenens
4-11-2010

zeer gezellig en zeer familiaal ontvangst. je krijgt dagelijks vers ontbijt en uitleg waar nodig. Jullie studio is zeer gezellig met de nodige privacy. een klein nadeel is parkeer plaats.

Gereisd Met partner in Sat Oct 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitzonderlijke gastvrijheid

John Zastapilo
7-3-2010

Appartementen zijn in een huisje in de tuin van de heel vriendelijke en sympathieke eigenaars. Locatie is in rustige doorlopende straat met de toren van Sint Rombouts Kath zichtbaar de straat af. Sint Rombouts en de Grote Markt zijn minder dan 5 minuten lopen. Voorzieningen in de appartementen zijn goed. Ik was er 3 maanden (aan het begin van een baan in Mechelen) en de grote studio was groot genoeg voor zo'n lange verblijf. In totaal, voelde ik me heel blij en thuis.

Gereisd Zakelijk in januari 2009

2007

De service en klantvriendelijkheid in deze bed and zijn De

Patricia Verheyen
21-5-2007

De service en klantvriendelijkheid in deze bed and breakfast zijn van een uitzonderlijke hoge kwaliteit. De eigenaars staan dag en nacht paraat om het hun klanten naar de zin te maken. De ijskast was gevuld met allerlei lekkers en 's morgens was er een heerlijk ontbijt met verse pannenkoeken. Ook de kookkunsten van zowel mevrouw als mijnheer zijn een ster in de michelingids waard. Een echte aanrader dit adresje

Gereisd Anders in mei 2007

De kamers zijn tip top in orde en de service is goed. De

Cynthia Borrey
12-5-2007

De kamers zijn tip top in orde en de service is buitengewoon goed. De gastvrouw is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers hebben een schitterende ligging in het centrum van Mechelen met uitzicht op de Sint Romboutstoren. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Sat May 12 2007 11:18:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Knusse inrichting en uitmuntende service! Bovendien is de

Fernand Verreth
10-5-2007

Knusse inrichting en uitmuntende service! Bovendien is de ligging uitstekend voor al wie Mechelen wil verkennen en beleven. Een persoonlijk en warm onthaal maken van deze lokatie een echte aanrader.

Gereisd Anders in Thu May 10 2007 09:41:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goede verzorgen uitstekende kwaliteit

wily grazi
9-5-2007

zeer goede verzorgen uitstekende kwaliteit

Gereisd Anders in mei 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fran Van Buggenhout in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fran Van Buggenhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.