Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenMechelenHotels MechelenHotel Express by Holiday Inn Mechelen City Centre

Hotel Express by Holiday Inn Mechelen City Centre

BelgiëAntwerpenMechelen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Express by Holiday Inn Mechelen City Centre voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 45 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 45 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

45 Reviews over Express by Holiday Inn Mechelen City Centre

• 7Tom21-04-2019

Nooit meer

Matig hotel. Zoals al eerder vermeld stond in de vorige review van bezoekers erg gehorig. Mensen staan te praten in de gang. Dit is luid en duidelijk te volgen. Kinderen rennen nog na 23.00 uur door de gang. Wij hadden een kamer aan de achterkant bij de patio. Geen rustige kamer. Mensen zaten buiten op de patio tot na 23.30 uur luid te praten zonder rekening te houden met andere gasten. Wij zouden twee nachten blijven maar zijn al na de eerste nacht naar huis terug gegaan.

• 6Corina03-07-2018

Te hoge prijs voor deze kwaliteit.

Het hotel is zeer goed gelegen. Parkeren in eigen parkeergarage voor €16 per nacht. Nadeel was het lawaai van de deuren zowel gangdeuren als badkamerdeur waren niet zachtjes dicht te doen. Tweepersoonsbed te smal voor hotelkamer. Ik denk 1.40 breed. De bedden waren te zacht. De douche was niet in te stellen qua straal. Voor ons wat te zacht. Het ontbijt was voldoende uitgebreid en goed verzorgd. Mag wel wat vaker aangevuld worden.

• 9Jente VC16-02-2018

Zeer goed hotel! Jammer van het lawaai...

Het hotel is zeer goed gelegen. Nog geen 10 minuutjes wandelen van het station Mechelen-Nekkerspoel en het centrum. Bushalte ligt vlakbij.

De kamer was heel netjes. Nadeel was het lawaai op de gang en van buiten. Hierdoor hebben wij niet zo goed geslapen. De bedden lagen wel goed. Het tweepersoonsbed dat wij hadden was redelijk smal, dit was wat vervelend, maar zeker geen probleem. Ook de douche was aangenaam in gebruik.

Het ontbijt was voldoende uitgebreid en goed verzorgd. Voor ieder wat wils en zeer lekker!

Personeel was heel vriendelijk en stond onmiddelijk klaar bij problemen. Wij konden onze bagage ook kwijt in het hotel toen onze kamer nog niet beschikbaar was.

Dit hotel is zeker aan te raden voor een paar nachtjes wanneer je Mechelen of zelfs Antwerpen (makkelijk te doen met de trein) wil bezoeken.

• 9gvan amersfoort22-05-2016

fantastisch

ligging bij het centrum,en uitgaansgelegenheden,rustig,nette schone kamers,ontbijt was ook zeer goed,vriendelijk personeel parkeren in garage van hotel 15eur per dag veel te duur.

• 8van amersfoort07-08-2015

prima

mooie kamer zag er allemaal netjes uit,wel last van muggen en lawaai van het verkeer vooral de bussen, personeel was erg behulpzaam trouwens overal in mechelen verder niets op aan te merken.

• 10Bob08-03-2015

Heel erg tevreden

Zeer net hotel. Vriendelijk personeel. Wegens defecte tv kregen we kosteloos een 2e kamer tot onze beschikking. Airco werkt prima en goeie douche met stevige straal. Prima ontbijt buffet. Vrij vroeg ontbeten en geen sprake van wachten oid. Fantastische ligging midden in het centrum. Echt een aanrader.

• 8Roos01-12-2014

modern hotel in het centrum

Dit hotel is ideaal wanneer je in het centrum van Mechelen wilt verblijven.

• 8sonja van zoest19-11-2013

relaxed hotel

4 dagen in dit hotel, ontvangst heel goed en kreeg een mooie kamer, met dubbel bed , met fijn kussen keuze, het ontbijt was ook heel goed verschillende broodjes en beleg, keuze margarine of roomboter, toen ik het wat koud had kreeg ik bijverwarming een electrisch kacheltje[ ik had 70 minuten bij de dierentuin gewacht op een bus jl zaterdag, vandaar liep ik te rillen.], personeel heel vriendelijk en mocht ook de magnetron gebruiken in de hal., voor herhaal zeker goed,

• 1brugmans08-07-2013

nooit meer

Kamer was best redelijk, ontbijt op de eerste morgen best goed, eerste nacht geen oog dichtgedaan, zeer veel herrie buiten, bus rijd tot 2 uur en verder veel herrie van brommers, om 6 uur wakker door de eerste bus. 2e nacht oordopjes geregeld en extra laat naar bed, redelijk geslapen en de eerste bus hoorde we pas rond 8 uur. Ontbijt was op de 2e morgen drama, niet genoeg bestek en servies en de koffie automaat stuk, bediening kon de broodjes ook niet op tijd klaar krijgen. Bij de receptie geklaagd, problemen van de herrie waren bekend maar daar doen ze niks aan en het slechte ontbijt ja het was druk vanmorgen hé. Niet naartoe gaan dus.

• 8J05-09-2012

Centraal liggend hotel

Goed bereikbaar hotel middenin het centrum, vrij modern en redelijk goed verzorgd. Kamer in orde, maar rooklucht overheerst en hier en daar is de stofzuiger niet goed geweest. Onbijt prima en smakelijk, maar niet echt uitgebreid. Parkeergarage onder het hotel 16 euro per 24 uur, maar wel aan te bevelen.

Hotel Express by Holiday Inn Mechelen City Centre info

Het complex