Géén boekingskosten

Hotel Elisabeth

BelgiëAntwerpenMechelen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Elisabeth voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 8 reviews

7.9GoedScore uit 8 reviews

• Airconditioning

8 Reviews over Elisabeth

• 8Bart en Paula01-05-2019

Prettig hotel

Prettig hotel met een ideale ligging ten opzichte van het centrum van Mechelen. Ontbijt is goed, kamers zijn niet groot maar voldoen. Badkamer is wel ruim. Leuke design elementen in het hotel aanwezig. Wij hebben een goed verblijf gehad in hotel Elisabeth.

• 9Kathleen Vaeremans03-04-2018

Top locatie

In volle stad, maar geen geluidsoverlast gehad. Lekker ontbijt. Ietwat te duur. Mooie kamer. Badkamer is top!

• 9Hans van der Maat14-09-2017

Prima kamers, een zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Fijne kamers, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel en een goede ligging in het centrum van de stad. Enig klein minpunt was de douche, slecht regelbare thermostaat. De ruimte zelf was zo goed als nieuw en ruim genoeg.

• 7Roose05-06-2017

Mooi schoon hotel

Zeer goed gelegen centraal hotel. Met 2 min lopen zit je op de Grote Markt. Parkeren is echter te duur, € 18.00 per nacht. Zet je auto voor de deur op zondag is het vrij parkeren. Voor ontbijt betaal je ook € 18,00 per persoon. Kamer en douche zagen er perfect uit. Echter was het wel gehorig, wij zaten op de vierde verdieping en toch hoorde je het verkeer door de straten.

• 7dusoleillaura27-02-2017

Fijn hotel

Mooie nieuwe kamers, lekker ontbijt met veel keuze.

• 7Wim en Netty10-04-2016

voor herhaling zeker vatbaar

Eigen parkeergarage niet gratis,€18.- p.d. Wij parkeerden bij McDonald (30 cent per uur) Ontbijt prima,aanvullingen duren soms wat lang,maar....je hebt toch de tijd!! Kamers en badkamer prima voor elkaar. Zeer vriendelijk en attent personeel. Mooie weekend gehad met de Pasen. Een aanrader als hotel in mooi Mechelen.

• 8Jacquline J10-10-2015

Prima hotel in centrum

Ruime moderne kamers met prima bedden. Grote badkamer met fijne inloopdouche. Schoon en voorzien van alle gemakken. Gratis parkeren in parkeergarage en op loopafstand van de grote markt. Enige minpuntje was het ontbijt. De ontbijtzaal is te klein voor het aantal kamers, dus moesten we wachten tot er mensen weg gingen voor we konden zitten. Ook het aanvullen van het ontbijtbuffet duurde te lang. 1 medewerker meer tijdens het ontbijt lost al veel op volgens mij. Maar bij een volgend bezoek aan Mechelen zullen we hier zeker terug komen.

• 8Toine05-10-2015

Vernieuwd hotel

Compact hotel met een ideale ligging voor een stadsbezoek. Prima ruimte in de kamers met de gebruikelijke faciliteiten, buitengewoon ruime badkamers met alle gemakken. Prima hygiënisch en 2 losse bedden. Overal laminaatvloeren wat erg schoon voelt maar wel licht gehorig wat betreft buren. Klein irritatie puntje was de bak en braadlucht in de hal en op de kamers vanuit de keuken vanaf 6:00uur. Ook is de ontbijtzaal niet ingesteld op alle gasten waardoor wachten een terugkomend puntje is. Ook het bijvullen van broodjes en roerei is een minpunt. Een eigen parkeergarage die je wel even goed moet zoeken, kleine en stijle ingang maar prima parkeren. Al met al een dikke voldoende voor dit hotel.

Hotel Elisabeth info

• AirconditioningBeschikbaar