Hotel Egmontstersterster

6Voldoende

België, Antwerpen, Mechelen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Egmont?

6Voldoende

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Egmont

• 6George05-05-2011

Simpel hotelletje

Gebruikt voor de hondenshow in Mechelen, eenvoudig maar meer hoefde ook niet. Genoeg eettenten in de omgeving

Gereisd met partner in januari 2008

• 6ine claassen29-11-2009

liever niet meer

Hotel Egmont is een oud hotel,wat dringend een face-lift nodig heeft. Ligt vrijwel aan de ring,met erg veel verkeer hierop en geluid ,ook nachts. Hotel zelf is erg gehorig,een lift die nogal wat geluid maakt bij het gebruik. De kamervloer lag vol met stofwolken,ook na de tweede nacht.Badkamer werd wel goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Personeel erg vriendelijk

Gereisd met partner in november 2009

• 6Nicole02-08-2007

Hotel aan de rand van het centrum aan een zijstraat. Kamers en inrichting kwamen wat armoedig en ouderwets over en leek aan vervanging toe.. Badkamer niet echt schoon en erg klein tv'tje. Erg eenvoudig. Erg gehorig, veel overlast van buiten.

Keuze tussen rokers en niet rokers kamer.

Verder wel een hele lieve vrouw aan de receptie met een goede service.

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel Egmont