Hotel Den Wolsack

6.4Voldoende

7 reviews over Hotel Den Wolsack

• 3jhonnydewitte13-07-2012

nooit meer

kamer basic , slechte matrassen er hing een sticker aan het venster dat ze dicht moesten blijven voor de muggen , maar toen we aan kwamen in de kamer stonden ze open , met de gevolgen van dien , overal muggen ! ontbijt was er niet meer , moesten 20min wachten op de broodjes die nog in de oven zaten , met gevolg , veel te warm om op te eten ! beleg was er amper ! dus zeker de sterren niet waard

Gereisd met partner in juli 2012

• 3christine12-07-2012

nooit meer !

ligging kan niet beter en de menu van de chef die we aten voor 28 euro was super lekker .Daar stopte het dan ook!Op het raam in de kamer langs achterzijde hing een sticker om het raam dicht te houden voor muggen!wat bleek toen wij onze kamer binnen gingen stond het raam open,waarschijnlijk om de muffe geur te verdoezelen !het resultaat was wel dat de muggen al binnen in de kamer zaten!spreek hier niet van 2 muggen maar van tientallen niet te spreken over de hoeveelheid beten op ons lichaam.slechte matrassen,mini kamer.Het ontbijt mocht je nemen van 07 tot 10u. wij kwamen ontbijten om 09u15 wat bleek er was geen brood meer ,spek met eieren was op er lagen nog 2 dunne lapjes kaas en dat was het!vroegen de juffrouw of ze nog van plan was aan te vullen? hebben ze snel wat pistolets afgebakken (niet vers van de bakker) na 1 kwartier wachten tot we konden ontbijten waren die pistolets natuurlijk gloeiend heet want kwamen recht uit de oven! het beleg is nooit bijgevuld geweest

Gereisd met partner in juli 2012

• 8dirk24-06-2012

Zeer geschikt voor weekend

Prima gezellig hotel met uitstekende ligging in het centrum; parkeergelegenheid "voor de deur", goed ontbijt met veel keuze; stille kamers met erg goede bedden en heel vriendelijke brdiening. Niet moeilijk doen en meteen boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Mike29-08-2010

Goed hotel

Mooi gelegen in het mooie centrum van Mechelen, je kunt er lekker eten in het restaurant die er bij is, rustig gelegen ook volgens dat het een drukke stad is.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8B. Kooijman19-07-2010

Schattig hotel, centraal, in pand met historie

Wat een leuk stadje dat Mechelen. Het hotel ligt vlak naast de kerk, aan een gezellig pleintje met een paar leuke restaurants en terassen. Probeer een coctail bij de Thien Gheboden, daar doe je zeker twee uur mee! Kamer 26 was niet groot, het bed wat klein maar dat was ook wel weer knus. Het was behoorlijk warm (juli 2010) dus we misten wel een beetje de airco. Tip: beneden in de parkeergarage van de Grote Markt zijn gratis fietsen te leen!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Rene20-09-2009

Middeleeuws hotel in een Middeleeuwse omgeving

Dit hotel is al bijna 600 jaar oud. Ook door haar ligging en omgeving, tegenover de St. Rombouts toren en achter de Grote Markt, druipt de historie er vanaf. Met de kamer hadden we het niet al te best getroffen. We/ik klagen nooit over bedden maar dit keer was het echt niet goed. Te klein, krakend en losliggende matrassen. Achteraf hoorden we van de receptie dat de bedden in onze kamer als slecht bekend staan. Jammer. Hiervoor is wel excuses aangeboden. Ontbijt is redelijk maar meer ook niet. Diner is aanpalend en bijbehorend restaurant daarentegen uitstekend. Personeel/receptie in hotel zelf niet of nauwelijks aanwezig. Ligging hotel is prima, naast enkele terrassen van oa cafe Lord Nelson. Verkeershinder nauwelijks. De torenklok hoor je luid en duidelijk. Maar als je goed slaapt, is er niets aan de hand!!!.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Thera Roeleven03-05-2009

Centrum van Mechelen naast de kathedraal!

Goed hotel, kamers netjes en schoon, goede bedden, onze kamer (25) had een zeer ruime badkamer. Ontbijt was uitstekend. Aandachtspunt is wel dat je in een kamer zoals de onze aan de straatkant vrij veel hoort van het verkeer en de klok van de kathedraal hoor 's-nachts erg goed. Vonden wij wel een mooi geluid maar je moet ervan houden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Hotel Den Wolsack info