Hotel Beukenhof

Weer vandaag2°-2°

1 review over Hotel Beukenhof in het Nederlands

Oké voor een twee sterren hotel

Kristien
7-9-2014

Wij sliepen hier één nacht omdat we een trouwfeest in de buurt hadden. Kamer was goed genoeg en proper. Badkamer was wat versleten maar ook voldoende net. Gangen ruiken wat raar maar in de kamer zelf is er niets van te merken. Hotel wordt ook gebruikt als OCMW opvang maar daar hebben we niets storends van gemerkt. Ontbijt was meer dan verwacht voor de prijs: pistolé's met salami/kaas, koffiekoek en gekookt eitje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhof in Malle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.