Reviews over Malle

Rustige plek. Prima uitvalbasis naar omgeving

B. Oostra,
    4-5-2018

Als je van rust, ruimte en natuur houdt, dan is Effe Malle een perfect onderkomen. Wij waren met 3 personen, waarvan 2 volwassen en 1 kind van 8 jaar. Het onderkomen heeft boven 3 ruime slaapkamers met 2 kamers voorzien van 2 persoonsbedden en 1 ruime kamer met 1 2 persoonsbed en een eventueel tot bed te maken slaapbank. De kamer is groot genoeg. Je moet inderdaad zelf afwassen.... Maar... is dat erg?? Qua pannen als je met meer personen komt is het wat passen en meten. Er is een wasmachine, droogrek en droogmolen in de tuin. Een grote trampoline. Alles was zeer schoon bij aankomst. Er is een houtkachel aanwezig met voorraad hout.Vanuit hier is zoveel te doen. Antwerpen ligt dichtbij. De Efteling. Spoortreinfietsen. Trappistenkroeg en abdij op loopafstand. Wandelen, fietsen. Top. Fietsen kun je huren in Halle Zoersel. Aanrader; neem voor kinderen een fiets mee. Kortom; perfect verblijf.

Oké voor een twee sterren hotel

Kristien,
    7-9-2014

Wij sliepen hier één nacht omdat we een trouwfeest in de buurt hadden. Kamer was goed genoeg en proper. Badkamer was wat versleten maar ook voldoende net. Gangen ruiken wat raar maar in de kamer zelf is er niets van te merken. Hotel wordt ook gebruikt als OCMW opvang maar daar hebben we niets storends van gemerkt. Ontbijt was meer dan verwacht voor de prijs: pistolé's met salami/kaas, koffiekoek en gekookt eitje.

Leuke villa in mooie omgeving!

Martijn en Tanja,
    3-1-2010

Zeer mooie omgeving en leuke villa. Het is er prima vertoeven, maar voor de prijs die je betaald (bijna 900 euro incl. gas, water, licht en schoonmaak) hadden wij meer luxe verwacht.

Je moet zittend in bad douchen, maar het bad is hartstikke smal. Het lijkt meer survivalen dan een lekker bad of douche nemen. Verder oude meubels, mini tv, deuren met kieren, alles piept en kraakt en de wc moet je met een houtje doortrekken. Een kleine renovatie zou geen overbodige luxe zijn.

De eigenaresse is aardig en behulpzaam. Problemen worden meteen opgelost en ze staat altijd voor je klaar.

Kortom een leuke villa en leuk vakantie adres, maar niet de neergetelde 900 euro waard.

gezellig huis met grote tuin in bosrijke omgeving

familie,
    28-12-2009

wij zijn hier rond de kerstdagen geweest, en hebben een leuke tijd gehad. Het huis is lekker ruim, en ligt op een mooie plek. Enig minpuntje: geen douche, maar douchen in bad, zonder douche-stang en gordijn, wat een beetje onhandig is. Verder zijn er hele doorschijnende gordijnen, wat in de zomer niet fijn zal zijn. Er zijn winkeltjes in de directe omgeving, genoeg wandelgebieden en je zit met de auto zo in Antwerpen.

Malle scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews