Vakantiehuis `t Sneppel

Vakantiehuis `t Sneppel

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor `t Sneppel voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis `t Sneppel in het Nederlands

helemaal niet onderhouden

isabelle
26-4-2011

eerste indruk bij aankomst: gras tot over de enkels, onverzorgde tuin. Binnen net hetzelfde: veel ruimte, goede indeling maar niet onderhouden. Boiler was stuk, geen warm water in badkamer. minimale keukenuitrusting. Eigenaars waren ook niet echt gastvrij.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis `t Sneppel in Loenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis `t Sneppel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.