Hotel Zimmer

Hotel Zimmer

3.1Onvoldoende

België, Antwerpen, Lier

Op vakantie geweest naar Zimmer?

3.1Onvoldoende

• Sauna

18 reviews over Hotel Zimmer

• 2018
    2Jaimee08-07-2018

Nooit meer!

Voldoende parkeerplaatsen en het ontbijt was okay. Maar dat was dan ook het enige positieve van dit hotel. Wij hadden twee kamers. 1 had een bad, ander een douche. Het was ontzettend vies!!! De ingang, de trap, de gangen, de kamers. Ik was bang om er ziek te worden. Zo goor! De bedden hard. 1 kamer had geen airco. De afzuiging in die kamer hing los boven de douche....het is erg gehorig en gasten erg luidruchtig. Nooit, maar dan ook nooit meer dit hotel! Zo jammer, want Lier is een erg leuk stadje. Maar zoek a.u.b. een ander hotel!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

3Jonnelies02-01-2017

Nooit meer

Bij aankomst niemand aanwezig , ojawel de kat op de bank , na een paar telefoontjes kwam de vader en wist nergens van , kamer gekregen 1 e verdieping brrrrrr, andere kamer beg. Grond ging wel . Ontbijt goed .maar hotel zeker geen aanrader vooral niet voor die prijs!! Vriendelijkheid ook ver te zoeken behalve de moeder die was vriendelijk .

Gereisd met partner in januari 2017

• 5Arend05-06-2016

Hotel erg gedateerd, best veel stuk en niet schoon

Ik had beter op zoover kunnen kijken voor het boeken, keek bij touroperator en daar vielen de retenties erg mee.

Positief, voldoende gratis parkeerplek. Werkende WIFI en een goede airco. Bed ruim en ligt goed.

Negatief, je kan niets drinken in het hotel, er staat een automaat maar die is stuk. Vloerbedekking op de trap en in de hal is smerig en echt meer dan op. Behang laat op de gang op best veel plaatsen los en ziet er niet al te schoon uit. Kamer op zich is prima, op de dode muggen op de kast na. De badkamer heeft schimmel tussen de tegels en ik heb zelf gewoon iets tegen douchen in een badkuip.

Ik heb 80 euro betaald voor 1 nacht en dat is in mijn ogen best veel voor wat je krijgt.

Alleen gereisd in juni 2016

• 3An26-04-2016

nooit meer heel vies echt niet meer van deze tijd

als dit hotel gekeurd moet worden word het hellemaal afgekeurd ! wat een vieze kapotte boel bah bah !!

Gereisd met partner in april 2016

• 9jackb195012-10-2015

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding

Wij waren als 65 + 1 nacht te gast met in de ochtend ontbijt. Wij moesten naar een rommelmarkt in Belgie. ontbijt was op zondag om 8 uur maar na de vraag of het wat eerder kon was geen probleem. 7 uur aan een uitstekend ontbijt. Mooie kamer en douche!

Gereisd in oktober 2015

• 3Charis 04-05-2015

Om snel te vergeten en nooit terug te keren!

Bij aankomst bleek er een dubbele boeking gebeurd te zijn. We reserveerden 2 kamers, we kregen er maar 1. Pas om 19.30u 's avonds kregen we onze 2e kamer. De uitbater van het hotel konden we enkel telefonisch bereiken, hij zei ons telkens terug te contacteren, wat niet gebeurde! We werden ontvangen door de poetsvrouw die geen Nederlands sprak, haar man (die niet in het hotel werkt) heeft ons uiteindelijk wat uitleg gegeven. Hij zei onder andere dat er altijd iets misloopt in het hotel. Ander personeel waarschuwde ons er ook al voor dat de uitbater waarschijnlijk niet zou terugbellen, dit bleek inderdaad zo te zijn... Er staat een vuilcontainer In het Groene zwembadwater, tuin staat vol met netels, distels, .... Ontbijt was ondermaats: charcuterie die niet koel was, geen pistolets meer, fruit dat eigenlijk voor de vuilbak bestemd was. Zeer onvriendelijk behandeld door een man aan de receptie (die uiteindelijk pas 's avonds arriveerde! Voordien ontvangen door poetsvrouw.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 3Lambrechts02-09-2014

Veel te duur voor ondermaatse kwaliteit

Verwaarloosd gebouw, loom futloos personeel Bij het oprijden van de oprit vermoed je dat je er niet veel van moet verwachten: gras tussen de stenen , plassen, opengebarsten zandzakjes op de oprit, omgevallen buitenverlichting. De lobby ziet er niet fris uit. De loper die er ligt is aan de zijkanten opgekruld, het personeel hangt er de hele dag werkeloos rond. Meestal staren ze naar de televisie. We kregen eerst een kamer toegewezen die al gebruikt was. Gelukkig hebben ze dit snel rechtgezet. Het ontbijt was er, maar het oogde niet fris: de appels in de fruitschaal lagen er al veel te lang en plakten. Er liep een kat die op de stoelen in de ontbijtruimte ging zitten. Het personeel zei geen woord te veel en kwam alleen onze richting uit om bv. zelf een kop koffie te nemen. De ruiten van de ontbijtramen waren niet schoon.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Eric21-01-2014

Typisch gevalletje 'Vergane glorie'

Een verlopen hotel waar ze in een poging een luxe uitstraling te maken de plank volledig misgeslagen hebben. Wel ruime kamers, maar in bruin met goudverf-sjablonen ziet het er niet uit. Licht in de gang kapot en na melding de volgende dag nog niet gemaakt. Een Jetstream-bad dat door Beun de Haas geïnstalleerd is, scheuren in het plafond, een piepende ventilator, ongeaarde stalen trapleuning - schokkend - en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ze beschikken zelf niet over een diner-faciliteit, maar werken samen met Grill-restaurant 't Hoeveke, dat van twijfelachtige kwaliteit is. Gerechten zonder groente of hooguit een kloddertje salade op een warm bord. Een drankje 'van het huis' werd gewoon op de rekening gezet.

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 6Bezoekertje17-08-2013

Prijs / kwaliteit ok

Aankomstdatum zat verkeerd in hun computer. 3 persoons kamer geboekt met 3 personen en elke dag maar 2 handdoeken gekregen. Rommelige parking vol onkruid Kamer ruim en netjes. Grote badkamer. Lekker ontbijt. Is echt op wandelafstand van Lier. Ideaal ! Zwembadzone : moet dringend onderhouden worden, 't gras staat hoog. Zwembad nu wel verwarmd, bar open, muziek, zetels netjes, ....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6Bezoekertje17-08-2013