Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Soetemin

BelgiëAntwerpenLier

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Soetemin voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 7 reviews

8.4FantastischScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Soetemin

• 9Herman20-08-2017

Goed gevoel!

Hartelijk onthaal! Ruime, comfortabele kamer met veel faciliteiten. Niet de mooiste ligging, maar wel rustig en zeer centraal gelegen. Verzorgd en zeer gevarieerd ontbijt met verse producten. 's Avonds smaakte de forel heerlijk! Een aanrader voor fietsers die de mooie streek willen verkennen!

• 4Stan Jansen13-04-2016

Erg matig

De ligging is erg lelijk. Ik dacht dat het ging om een b&b op een mooie plek aan een leuk stadje. Maar lag eerder aan een soort ring buiten de stad. Doet me denken aan de locaties van tankstations. Het eten de kamer was ok maar de eigenaar kwam erg onbeschoft en zelfs wat agressief over. Echt een heel nare man. Raad het dus persoonlijk af.

• 10Kurt Smagghe14-02-2016

Zalig genieten

Zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. We hebben zeer lekker gegeten in hun restaurant. Ook de kamer was van tokwaliteit.

• 10mieke van Hassent17-11-2010

een zeer gastvrij hotel

Wij hebben 2 nachten in deze accomodatie gelogeerd. Bij binnenkomst voel je direct de warmte en de gezellligheid. Een rustige sfeer en zeer vriendelijk personeel die wanneer je vragen hebt direct voor je klaarstaan. Dankzij Soetemin hebben wij een fantastisch weekend gehad. We komen zeker een keer terug.

• 9Schmeink05-04-2010

Fantastisch hotel

Wij hebben met vrienden één nacht gelogeerd en hebben van ons verblijf in Soetemin genoten. De kamers waren keurig, fijne bedden en mooie badkamer. Ontzettende lieve mensen. 'S avonds in het hotel gegeten en dat was heerlijk (je zou er bijna een keer voor op en neer rijden). Het ontbijt was ook erg goed. Niets ontbrak en alles was vers. Kortom een super hotel!!

• 9p.stevens30-03-2010

prima Hotel

In maart hebben mijn collega en ik hier 3 nachten mogen verblijven ivm met een beurs in Mechelen. Een zeer goede keus achteraf. prima kamers, erg gastvrij, ontbijt en diner erg goed. Gratis parkeren en dicht bij centrum van Lier. Ook de Nekkerhallen in Mechelen liggen op 15 km dus goed te doen.

• 8Maaike28-11-2009

Sympatiek klein hotel

Uitstekende restaurant met wild specialiteiten in de herfst. Mensen zijn vriendelijk. Kamers zijn comfortabel: goed bed, prima douche. Aankleding zou net wat meer sfeer brengen: een schilderij aan de muur doet wonderen. Helaas geen (w)lan beschikbaar. Prima ontbijt met verse jus en zacht gekookt eitje.

• 0willem20-08-2008

gastvrij,persoonlijk,zeer schoon.

gastvrij,kleinschalig,familiaal, aan de rand van de stad,vlot bereikbaar gratis parking.fietsvriendelijk.

Bed & Breakfast Soetemin info

Het complex