8,2

Weer vandaag7°-3°

8 reviews over Bed and Breakfast Soetemin in het Nederlands

Goed gevoel!

Herman, 20-8-2017

Hartelijk onthaal! Ruime, comfortabele kamer met veel faciliteiten. Niet de mooiste ligging, maar wel rustig en zeer centraal gelegen. Verzorgd en zeer gevarieerd ontbijt met verse producten. 's Avonds smaakte de forel heerlijk!

Een aanrader voor fietsers die de mooie streek willen verkennen!

Erg matig

Stan Jansen, 13-4-2016

De ligging is erg lelijk. Ik dacht dat het ging om een b&b op een mooie plek aan een leuk stadje.

Maar lag eerder aan een soort ring buiten de stad. Doet me denken aan de locaties van tankstations.

Het eten de kamer was ok maar de eigenaar kwam erg onbeschoft en zelfs wat agressief over.

Echt een heel nare man. Raad het dus persoonlijk af.

Zalig genieten

Kurt Smagghe, 14-2-2016

Zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. We hebben zeer lekker gegeten in hun restaurant. Ook de kamer was van tokwaliteit.

een zeer gastvrij hotel

mieke van Hassent, 17-11-2010

Wij hebben 2 nachten in deze accomodatie gelogeerd.

Bij binnenkomst voel je direct de warmte en de gezellligheid.

Een rustige sfeer en zeer vriendelijk personeel die wanneer je vragen hebt direct voor je klaarstaan.

Dankzij Soetemin hebben wij een fantastisch weekend gehad. We komen zeker een keer terug.

Fantastisch hotel

Schmeink, 5-4-2010

Wij hebben met vrienden één nacht gelogeerd en hebben van ons verblijf in Soetemin genoten. De kamers waren keurig, fijne bedden en mooie badkamer. Ontzettende lieve mensen. 'S avonds in het hotel gegeten en dat was heerlijk (je zou er bijna een keer voor op en neer rijden). Het ontbijt was ook erg goed. Niets ontbrak en alles was vers. Kortom een super hotel!!

prima Hotel

p.stevens, 30-3-2010

In maart hebben mijn collega en ik hier 3 nachten mogen verblijven ivm met een beurs in Mechelen.

Een zeer goede keus achteraf. prima kamers, erg gastvrij, ontbijt en diner erg goed. Gratis parkeren en dicht bij centrum van Lier. Ook de Nekkerhallen in Mechelen liggen op 15 km dus goed te doen.

Sympatiek klein hotel

Maaike, 28-11-2009

Uitstekende restaurant met wild specialiteiten in de herfst. Mensen zijn vriendelijk.

Kamers zijn comfortabel: goed bed, prima douche. Aankleding zou net wat meer sfeer brengen: een schilderij aan de muur doet wonderen. Helaas geen (w)lan beschikbaar. Prima ontbijt met verse jus en zacht gekookt eitje.

gastvrij,persoonlijk,zeer schoon.

willem, 20-8-2008

gastvrij,kleinschalig,familiaal,

aan de rand van de stad,vlot bereikbaar gratis parking.fietsvriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Soetemin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Soetemin in Lier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Soetemin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Soetemin scoort een 8.21 uit 10 op basis van 8 reviews.