Hotel Pure

Hotel Pure

7.2Goed

België, Antwerpen, Lier

Op vakantie geweest naar Pure?

7.2Goed

• Jacuzzi
  • Sauna

5 reviews over Hotel Pure

• 6C.P. Kwakernaak16-08-2014

Een basic hotel

Dit hotel is waarschijnlijk bedoeld voor jeugdige gasten. De trappen zijn smal, er is geen lift en de inrichting van de kamers is ongezellig strak. Een extra steun in de douchecabine had ook fijn geweest. De keuze voor het zwarte interieur houdt in dat er goed gelet moet worden op o.a. de vloer, dit liet te wensen over. De kamer en badkamer waren goed schoon. Het ontbijten op de overloop vonden we erg ongezellig. ontbijt zelf was prima. Dit hotel heeft voor ons geen sfeer, zowel de loods achtige buitenkant als de kale inrichting maakt dat we er niet terug zullen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5betty15-10-2013

tegenvaller

Gelukkig hadden wij met actie geboekt, voor de prijs die wij betaalde viel het nog mee. Kamers, kunt niet door raam naar buiten kijken, kamer ongerieflijk, badkamer te donker om comfortabel make up op te doen, geen glazen voor tanden te poetsen en douchezeep was bij ons gewoon op ? Ontbijt was netjes geserveerd, maar een paar broodjes meer hadden zeer welkom geweest, komaan dat kost toch bijna niets ? Een fles cava zou men in een zaak die zich sjiek wil voordoen toch mogen serveren in een ijsemmer ? Tegen dat men opt einde van de fles is is die warm ? Ligging zeer slecht men moet auto nemen om naar Lier te gaan. Maandag en dinsdag is het bijhorende restaurant dicht dus moet men auto nemen om uit eten te gaan. Wij hadden bovendien een massage geboekt van 1uur en kregen slecht 50min. Wij gaan alvast niet meer terug, zelfs niet met actie.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Luk_Van_der_Straeten24-09-2012

HIer keren we zeker terug

Pure Sauna in Lier was afgelopen weekend onze bestemming. we genoten er gisteren van de prachtige acoomodatie met sauna, jacuzzi, turks bad, zwembad enz... Dit op zich is al een absolute aanrader. Gisteren tot 2x toe gebruik gemaakt van het restaurant (iet veel volk maar hetgeen je opgediend krijgt is lekker en prachtig geserveerd en gegarnierd. Afgelopen nacht gelogeerd in één van de 7 kamers die er beschikbaar zijn. Heel mooie kamers en op z'n minst zijn 3 * waard. Vanmorgen als afsluiter 2 u genoten van scrubben & masseren. Zalig !!!

Gereisd met partner in september 2012

• 7Aart09-08-2012

Mooie kamers maar slechte ligging

Kamers zijn prachtig maar de ligging op een industrieterrein en bij een sportaccomodatie en een discotheek is niet echt leuk. Bleek op maandag en dinsdag het restaurant ook nog eens gesloten te zijn. Jammer.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 9Bas en Danielle26-11-2010

Om nooit te vergeten

Geweldige plek om lekker onbezorgd te relaxen. Petje af voor Bram, want ik heb aardig wat mails gestuurd om een paar mooie dagen te reserveren. Ik kreeg altijd snel een reacties van hem. Ook de ontvangst is geweldig. De kamer en de sauna zien er mooi en verzorgd uit. Het ontbijt was ook goed. Meer dan genoeg voor 2 personen en qua beleg mag er ook niet geklaagd worden. In overleg konden we ons onbijt in de sauna krijgen! Alles is bespreekbaar! Vriendelijk personeel. Kortom Geweldig en ook wij gaan hier zeker terugkomen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2010

• 9Piet Vermeiren13-12-2009

Wat een topper

Fantastisch. De allerbeste tot nu toe.Meer dan ontspannen. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Pure info