Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenLierBed & Breakfasts LierBed & Breakfast Hof van Loverrijk

Bed & Breakfast Hof van Loverrijk

BelgiëAntwerpenLier

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Hof van Loverrijk voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Hof van Loverrijk

• 9R. Varkevisser10-12-2018

Goede kamers, rustige omgeving. Volgende keer weer

Accommodatie is goed, SUPERontbijt en allervriendelijkste gastvrouw en -heer.

• 10Luc Depoorter28-05-2017

Super heerlijk.

Reeds 3 keer verbleven we in Hof van Loverrijk en we gaan zeker nog terug. Leen & Dirk zijn fantastische vriendelijke mensen en zeer behulpzaam voor de gasten. De kamers boven hun huis zijn zeer mooi en proper maar de kamers boven de schuur zijn nu de toppers. De ligging van de B&B is perfect, vlak naast een fietspad en het fietsroutenetwerk en op fietsafstand van het prachtige Lier. Voor ons een topper van een B&B.

• 10Familie Spaan06-01-2017

Heerlijk verblijf

Tijdens de jaarwisseling verbleven wij in de schuur met onze twee jongens. Wij werden zeer vriendelijk onthaald. Zij zijn enorm gastvrij.

Kamer was ruim en duidelijk nieuw ( in de zomer 2016 in gebruik genomen). Mooie douche, genoeg kast/ commode ruimte, eettafel waar wij het uitgebreide ontbijt s morgens opgediend kregen. Ontbijt kan in de ontbijtruimte, maar ze brachten het net zo makkelijk op de kamer. Even naar ze toe lopen en aangeven wanneer het gebracht kan worden, super service!

Die avond was het paar graden onder nul, de kamer is niet koud, maar een extra vest is prettig.

Absoluut een aanrader!

• 9Vandersteene Annemie02-12-2012

Superweekend !!

We werden heel hartelijk ontvangen door de super vriendelijke uitbaters ! De kamers waren meer dan in orde en gezien we met zijn 4-tjes waren, hadden wel alles voor ons alleen ! Na de nodig tips, zijn we richting Lier getrokken (heel mooie stad) en 's avonds gaan eten in Lint ! 's Morgens een super ontbijt met alles er op en er aan ! Kortom een weekend om niet te vergeten !! Een echte aanrader !! Prijs - kwaliteit : top !!

• 10mark_tania09-04-2012

B&B om niet te vergeten in Lier

Uitbaters super vriendelijk zeker om meerdere malen terug te gaan

• 9lud08-08-2011

Mooie, gezellige en ideaal gelegen B&B

Met 2 mama's en onze kinderen (2 van 12 en 1 van 15 jaar) werden we hartelijk ontvangen door Leen in het Hof van Loverrijk. De kamers waren heel mooi en comfortabel. Het was geen enkel probleem om een extra bed te voorzien. De B&B heeft een aparte ingang. De ontbijtruimte kan doorlopend gebruikt worden. Drank en gezelschapsspelletjes zijn beschikbaar. Onze fietsen konden we kwijt in de schuur. De kinderen konden veilig buiten spelen. Bij het ontbijt had je een ruime keuze aan beleg, fruit, yoghurt, een eitje en lekkere chocolademelk voor de kinderen. Hof van Loverrijk is landelijk gelegen en ligt pal op punt 11 van het fietsknopennetwerk vlak bij het centrum Lier. Met de fiets (vrijliggend fietspad) ben je op 10 minuutjes in het stadscentrum. Een aanrader.

Bed & Breakfast Hof van Loverrijk info

• AirconditioningNiet beschikbaar