We hebben een aantal aanbieders voor Lier voor je op een rij gezet:

Reviews over Lier

• 8Herman20-08-2017

Verrassende stad!

Heel mooie marktplaats. Geniet van de mooie gevels, het vele groen, de fietsroutes en de geurende Nete! Heel vriendelijk onthaal bij de toeristische info in het mooie stadhuis .

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Luc Depoorter01-06-2017

Bruisende Stad

Lier is een toffe stad met veel bezienswaardigheden en zeer toffe terrasjes, maar blijf er buiten met je auto, een ramp.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Frank20-11-2016

Romantische stad

Mooi stadje met veel groen en rust.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8jackb195012-10-2015

Gezellig tijdens de optocht en zeer mooie kerk!

Leuk om er een dagje te zijn, gezellig plein en veel terrasjes. Je kon er in heel veel kleine eethuisjes lekker genieten.

• 8Omgeving

Gereisd in oktober 2015

• 8Charis 04-05-2015

Mooie en verzorgde stad.

Leuke stad. Wij gingen er vooral naartoe om te winkelen en uit te gaan, maar qua cultuur valt er ook ongetwijfeld iets te beleven. Mits een goede verblijfsoptie kan je hier een uitmuntende vakantie beleven. De eetgelegenheden zijn goed van kwaliteit. Italiaans restaurantje 'Rosario' was een topper. Lekker eten, enorm vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit. Ze wilden ons daar ook nog redelijk laat ontvangen. Hier komen we zeker nog eens eten! 'Brasserie Louis': zeer vriendelijke bediening door jong meisje, het eten was lekker maar onvoldoende uitgebreid (zeker gezien de prijs). Er werden bij de meeste gerechten geen groenten gegeven. De carpaccio als voorgerecht was een beetje 'triestig'... amper Parmezaanse kaas, slechts een beetje rucola, 1 pijnboompitje. Voor de prijs verwacht ik een volwaardige carpaccio, het vlees was wel heel vers en lekker. Qua bereiding zat het eten dus goed, maar de borden waren niet 'volwaardig' genoeg. Algemeen: zeer leuke stad!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10heer lie06-12-2014

Gezellig

Een leuke stad om te wonen, leven en werken. De rust de kalmte en de vriendelijkheid van de mensen

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving

november 2014

• 9rainbow28-10-2014

Klein Brugge

Bezocht samen met buitenlandse vrienden, die we België wilde laten leren kennen. Daarbij mocht Lier zeker niet ontbreken. Dezelfde charme als in Brugge, maar kleinschaliger en nog niet overlopen door toeristen. Veel mooie plekjes te vinden, zeker omgeving van en in het Begijnhof. Alleen jammer dat de begijnhofkerk niet voor bezoek geopend is. Grote troeven; Begijnhof (Unesco werelderfgoed), astronomische klok en het Lierse Vlaaike.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Elly 24-09-2014

Leuk stadje voor een dagje uit

Lier is een leuk stadje voor een paar uurtje wandelen, of te fietsen in de mooie omgeving.. Met mooi weer kan het bijzonder druk zijn van dagjes mensen die heerlijk genieten van een pintje op een terras.

Maak een leuke wandeling door het begijnhof en zijn oude omliggende straatjes.

augustus 2014

• 9Suzke26-06-2014

We blijven voor goed in Lierke Plezierke !

Geboren in 1957 te Lier. Beroepshalve 36 jaar lang naar Nijlen getrokken maar om medische redenen terug in Lier gaan wonen. Nog geen minuut spijt van. Hier leeft wat en voel je u één met allen! Parkeerproblemen ? Nooit ! Wij doen alles te voet, gezond toch ?

• 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012