Hotel Keravic

4.5Matig

22 reviews over Hotel Keravic

• 2019
    2Rina23-04-2019

Nooit meer, verkeerde humor en slechte keuken

We hadden een grote maar gedateerde kamer maar met goede bedden. Badkamer was heel ruim en licht Maar helaas geen rolgordijn of iets dergelijk. Volgens de eigenaar waren wij, eerst de eerste gasten die het hem vertelde. En nadat we de sleutel hadden neergelegd, vertelde hij dat er wel een rolgordijn was maar wij die zeker niet hadden gezien🤔. Dus wij de sleutel weer gepakt enterug gelopen. Maar er was echt niets.. Echt flauw. 1 diner gratis/van de kaart kiezen. Geen gekeuze. Geen kaart. Vooraf een asperge soep, er zat geen smaak aan. Ja alleen peper. Hoofdmenu rijst met kip in een Kerry sausje. Ik vroeg frietjes waren er niet, hadik vooraf aan moeten geven😔. De kip was rauw. Toen ik dat melde vertelde de eigenaar dat dat niet uitmaakte want heeft alleen maar vers producten.🤨 Is hij gek geworden. Het is KIP. Ik het terug gegeven. Maar kwam weer rauw terug. De banana splitwas goed.

Ontbijt redelijk op is op. Lunchpakket oke

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Fam. Hoving02-07-2018

prima

Klein hotel, ietwat donkere, maar heerlijk stille kamer, buitengewoon vriendelijke bediening, van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Voor de fietsers een prima klaargemaakt lunchpakket. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Restaurant helaas gesloten, maar prima alternatief geboden.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Luc Degroot21-08-2017

Leuk gezellig hotel

We hadden een arrangement geboekt met een 3-gangen diner en we hebben hier echt van genoten. De kamers waren niet echt superluxe, maar wel schoon en eigenlijk gewoon gezellig. Het 3-gangen diner in restaurant Bamboe was ons zo goed bevallen dat we de tweede avond hier ook a la carte gegeten hebben. De omgeving is lekker rustig en we hebben heerlijk gefietst en gewandeld, helaas was het weer wat minder. Maar we gaan dit zeker nog eens overdoen met waarschijnlijk een grotere groep.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2Ria27-05-2017

Nooit meer

Dit kan je geen hotel noemen kamer was erg somber en donker badkamer was ruim maar erg oudbllig met schimmel in de kitranden van het bad ook douchen was erg onhandig je moest de douchekop vasthouden geen douchestang grondige renovatie niet overbodig!! Ook een ongezellig terras. Ontbijt was sober maar genoeg 3gangen diner was allen Aziatische keuken en erg eenvoudig! Kortom denk goed na voor je er heen gaat erg duur voor de kwaliteit die je krijgt. Wij zijn na 1dag al vertrokken wat een ongezellige bende was het daar!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Damiaens02-08-2016

Heel gewoontjes. Geen hotelservice . Geen bar.

Het ontbijt was goed en voldoende. De receptie was onbemand. Geen gelegenheid om iets in een bar te consumeren .Er was namelijk geen bar.Onverzorgd buitenterras. Kortom....vergane glorie. Enkel goed om je ogen dicht te doen en te slapen. Verstandhouding t's hotel- en restaurantuitbater was niet geweldig waardoor nogal wat misverstanden over het nuttigen van een welkomstdrankje. Fietsenstalling was erbarmelijk. Verder mooie uitvalsbasis voor fietstochtjes. Foto,s van het zgn hotel zijn misleidend. Maak er een goeie B&B van ipv hotel en fris alles een beetje op !

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Gerrit Lammers26-07-2016

Even heerlijk bij getankt kunnen er weer tegen.

Naar de prijs is het een prima hotel, het is niet nieuw en super luxe, maar het was er goed toeven. Eten was ook prima, je kunt ook heerlijk eten bij de buren van het hotel, en avonds natuurlijk nog even een paar pintjes bij het café op 100 m. van het hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6C Breems05-07-2016

Jammer!

Het gebouw is aan de buitenkant erg mooi maar binnen valt het tegen. Het is donker en somber ingericht. Mede door de spaarzame verlichting. Kamer ook somber badkamer is ruim maar alles is schoon en goede bedden. Geen lift! Bij de receptie is merendeel niemand aanwezig. Je bent met de andere gasten ook 's nachts alleen in het Hotel. Ontbijtbuffet in de spaarzame verlichte ruimte was wat aan de afgepaste kant met afbakbroodjes. Er was geen bediening alles stond klaar koffie en thee in grote kannen. Ons diner was de 1e avond bij een restaurant verderop omdat het restaurant in Hotel dicht was. Het lag langs een drukke weg met geen voetpad. Diner was smakelijk maar erg kleine porties. 2e avond diner in het Hotel zelf wat ook goed was maar wederom erg weinig! Als je niet van het eten Frans met Aziatisch tintje houd hebben ze ook andere gerechten. Beide restaurants hadden bolletje ijs met beetje chocolade saus toe! Bediening in beide restaurants erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Fam. Schipper18-06-2016

éénmalig

Bij aankomst was er niemand aanwezig om ons binnen te laten, er staat op de deur dat ie klemt dus denk je even iets harder trekken aan de deur dan zul je wel naar binnen kunnen, blijkt het op slot te zijn, na gebeld te hebben zegt ze dat ze de tijd vergeten was. Wij vinden dat er altijd iemand aanwezig dient te zijn. Het rook vies bij binnenkomst, als de kok gaat koken einde van de dag dan trekt de lucht redelijk weg. Ik vond het niet gastvrij en men keek ook niet vriendelijk. Het kantonees eten was voor één van ons twee niet lekker en zeker denken we dat mensen die grotere eters zijn er niet genoeg aan hebben. Het is een prachtig gebouw maar van binnen kan het anders.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8RWE09-05-2016

Goed hotel!

Prima kamer met zeer vriendelijk ontvangst.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 2Ontevreden gast21-03-2016

Slechtse hotel ooit,

Service is slecht, internet werkt helft van de tijd niet. Kamers oudbollig en vies, je hebt t gevoel zodra je daar bent dat zij hun centjes hebben ze je zo snel mogelijk weer kwijt willen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen