Bobbejaanland

4.3Onvoldoende

3.1km van centrum

• 9Ine beeckman12-08-2020

Heel leuk

waterslide moet je echt proberen de werknemer lorenzo is echt supervriendelijk het is onze beste vriend , steven van de speedy bob was onvriendelijk ONSLAAN!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 7Edwin Zuijdwegt26-07-2020

Prima dag gehad.

Weinig tot geen wachttijden. Hygiene goed geregeld. Schone wc's. Fury is een wereldattractie. Looprichtingen goed aangegeven met groene stippen. Punten van aandacht: Als het park om 10.00 uur opengaat, zorg dan ook dat de attractie's direct beschikbaar zijn en niet een half uur later. Horeca verdient zeker nogal wat aandacht; bediening niet altijd even vlot, maar gelukkig wel vriendelijk. De prijs-kwaliteitsverhouding is niet altijd in evenwicht, zeker als het om koffie of een milkshake gaat. Looppaden zijn nu nog stenen, maar misschien een overweging om te asfalteren?! Als het park nog verder investeert in nieuwe achtbanen en de uitgang van het parkeerterrein, komt het helemaal goed.

juli 2020

• 5A.van der Linden21-10-2019

Nooit meer

Met mijn gehele gezin naar Boobejaanland geweest. Slecht weer die dag. Nog slechter, bijna de helft van de attracties waren gesloten. Van veel binnen attracties was de helft gesloten of er was een jongen of meisje om 2 attracties te bedienen. Ongelooflijk hoge prijzen voor drank en eten. Als je de helft van de attracties dicht laat, pas dan in ieder geval de prijs aan. 38,00 euro voor een kaartje en bij diverse dingen moest je nog extra betalen.

oktober 2019

• 7Thomas02-10-2019

Park is zeker ok. Bediening is ondermaats.

Park is in orde en zeker voor kinderen. Als men echter gaat eten in één van de restaurants, stelt men vast dat de bediening verbijsterend traag is. Een uur aanschuiven is zeer normaal en bij zulke lange wachttijden doen ze al de kassa's zelfs niet open. Ooit terug gaan : mogelijks. Ooit eten bestellen in het park : zeker niet. Thuis sandwiches maken en eventueel daarna naar een restaurant.

januari 2019

• 9Tanja11-09-2019

Echt een aanrader!

Super leuk park! Groot, veel attracties, ook voor diverse leeftijden dus voor ieder wat wils. Veel achtbanen en water attracties (tip; neem poncho's mee!) Wat wel raar is, is dat er verschillende entree prijzen zijn.
    En 2,- voor een plattegrond! (Tip; gebruik de app) Parkeerkosten zijn 8,- Enthousiast personeel bij de attracties. Echt de moeite waard dit park!

• 5Patrick01-09-2019

Middelmatig

Te duur en verouderd. Vrij jong personeel dat me niet echt geschikt en geïnteresseerd lijkt, uitzonderingen nagelaten. Tickets voor 19 euro gekocht via Groupon, en dat lijkt me ruim genoeg daarvoor. Eten En drinken is veel te duur.

• 2Christine Paulissen01-09-2019

nooit meer

opletten met het kopen van online tickets: de dag van aankoop staat rood omcirkeld, maar verderop staat een gearceerde datum. Je koopt tickets voor de gearceerde datum, en moet serieus bijbetalen als je toch het park wil betreden. Veel attracties gesloten, vooral kinderattracties, is thans hoogseizoen! Onvriendelijk, onverzorgd, minachtend personeel. Het dragen van een polo geeft blijkbaar rechten om mensen en kinderen onbeschoft te behandelen. Nooit eerder meegemaakt, ga al jaren naar Bobbejaanland, was nu 3 jaar geleden, dus eerste keer met nieuwe eigenaars. Dit is belange geen familiepark meer, enkel geld telt. Nooit eerder met zo'n wrang gevoel het park verlaten!

• 4Ilse24-08-2019

kinderattracties beperkt open

vele kinderattracties zijn gesloten, of zijn afwisselend open met andere kinderattracties. volgens de melding van Bobbejaanland aan de attracties is dit een uitzonderelijke situatie, maar ik ben dit jaar met mijn abonnement reeds meerdere keren geweest, en de kinderattracties zijn ALTIJD afwisselend geopend. Kinderland sluit soms 2h voor sluitingstijdpark

• 8Marijke24-08-2019

Leuk attractiepark maar let op met ''drinkwater''

We hebben ons prima vermaakt in Bobbejaanland. Mooi weer, schoon park, medewerkers vriendelijk. Veel attracties, wel prijzig, zowel de entree, het parkeergeld als consumpties. Wat ons verbaasde was dat er nergens drinkwater was. Onze flesjes waren leeg en die wilden we bijvullen uit de kraan op de toiletten. Dit meerdere keren gedaan en opgedronken, we vonden het water al erg troebel. Tot een medewerker het zag en waarschuwde dat het GEEN DRINKWATER was, er stond nergens een bordje met vermelding, op de herentoiletten zelfs geen stickertje op de spiegel, bij de dames een stickertje met symbool ter grootte van een cent, niet eens op alle spiegels. We zijn er goed ziek van geweest. Ergste is dat de meeste horeca op het park al vroeg sluit en je dan nergens meer wat te drinken kunt kopen. Slechte zaak.

• 1Jan1024-08-2019

Absolute afrader

Vies, smerig, onvriendelijk. Vrouw voor ons werd beledigd en uitgelachen nadat ze netjes vroeg nssr de toiletten. Onnodig mensen laten wachten. Veel vuil op de grond vieze bankjes.
    Voor ons géén tweede keer!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

10 van de 230 reviews gezien