Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over Kempenrust

• 9Sofie Solberg17-10-2020

Helemaal alleen, maar als koningspaar behandeld

Wij hadden een kort weekend geboekt. (= Eén overnachting met ontbijt, één 4-gangenmenu (zaterdagnamiddag tot zondagmorgen). De kamers zijn wat gedateerd, maar een moderne kamer zou afbreuk doen aan de stijl en sfeer van het hotel. Alles wat we nodig hadden was aanwezig, was proper, ... kortom was in orde. Bij het avondmaal waren we, omwille van coronatijden, helemaal alleen in het restaurant. Wij hebben ons geen moment ongewenst gevoeld. Vanaf het onthaal tot het vertrek voelden wij ons hier van harte welkom. Het 4-gangenmenu was boven verwachting. Wij hadden een eerder ouderwetse maaltijd verwacht, maar de borden zagen er modern en fris uit. Ook de bediening was, ondanks dat we de enige gasten waren, vriendelijk, gemeend en gastvrij. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens en voldoende was. Van de soep en van de kroketjes kregen we een extra portie. Ook het zwembad was tip top in orde! En alles corona-proof!

• 8Sas Snoeker02-08-2013

Lekker dicht bij Bobbejaanland.

Een beetje gedateerd maar keurig hotel. Met een extreem vriendelijke eigenaar. Wij waren met z'n drieën: man, vrouw en 9-jarige dochter. En we hadden een grote kamer waar je met 5 personen in kon. Het tweepersoonsbed was heerlijk, de losse bedden inclusief stapelbed wat hard, maar net niet te hard. De badkamer was groot. Het ontbijt lekker. Veel keus uit beleg en broodjes. Plus een gekookt eitje. Het zwembad was heerlijk, maar moest 's middags en 's avonds gedeeld met een zwem- en duikschool. Enige nadeel was de weg waarin het hotel ligt. Al heel vroeg in de ochtend kwam er veel verkeer langs. Inclusief zwaar verkeer. Dus bij boeken even vragen om een kamer aan de achterkant.

• 9Luc en Jenny 18-07-2013

fantastisch hotel

hotel kempenrust is een zeer goed hotel goede ontvangst en een zeer goed ontbijt en ook het avondmaal was uitstekend. wij konden ook de fietsen bergen savonds en als we wat vroeger was er geen probleem en als u wide kon u er ook zwemmen kortom een aanrader en we komen zeker terug als we nog eens een wekend doen in kasterlee.

• 8V.Filip02-09-2011

Hotelletje met binnenzwembad bij bobejaanland.

Hotelletje met binnenzwembad bij bobejaanland. Vriendelijke gastheer en een goed continentaal ontbijt met vers gemaakt spiegeleitje.De kamers zijn geen grote luxe en wel vrij klein en zeker de badkamer van 3 vierkante meter maar het bed was proper opgemaakt en wel goed.De eetzaal is wel aangenaam in cottage stijl.Het gedeelte met zwembad zag er net uit maar hebben we spijtig genoeg geen gebruik kunnen van maken.We hadden geboekt via de site van bobbejaanland in arrangement en dan was dit hotel prijs /kwaliteit zeer goed.Ook een mooie tuin met terras aanwezig.Ook geschikt voor door trekkende fietsers.

• 9Gaston29-10-2010

Wij vinden het "super"!

Heel kindvriendelijk hotel. Er is een zwembad en een biljart. Het eten is zeer lekker en de baas en bazin zéér behulpzaam. Wij komen er met de familie elk jaar terug. Prijs - kwaliteitverhouding is heel goed. De foto's die je kan zien doen afbreuk aan dit aangename hotelletje.

• 8Sonja13-08-2010

Super kindvriendelijk

Het hotel oogt wat gedateerd, de kamers hebben nog vasttapijt maar alles is netjes en onderhouden. Het zwembad is fantastisch. Het diner (soep, hoofdgerecht, dessert) isde 'huismoederkeuken' maar zeer lekker en verzorgd, ook gesmaakt door de kindjes voor wie af en toe iets speciaals wordt bovengetoverd. Prijs/kwaliteit een topper. Fantastische ligging, binnen een straal van 5 km zeer veel te doen: speeltuinen (Camping 'De putten' en 'neterust' zeker de moeite), Kabouterberg (boswandeling voor jong en oud), kajakken op de Kleine Nete (ook met kinderen mogelijk op rustig water), fietsen langs fietsknooppunten, ...). Enige hotel in de streek met zwembad !!!

• 9Fam. de Bies-Briel uit Almere24-07-2008

Dit is absoluut een aanrader

Het ontvangst en de service zijn zo gemoedelijk. zelfs onze dochters hebben dat herhaaldelijk gezegd. Mochten wij weer die kant op gaan, dan zullen wij zeker weer daar logeren. Wij waren er 19 en 20 juli 2008. De familiekamer was heel netjes net als de rest. Het ontbijt was goed en de persoonlijke service ook.

Fam. de Bies

• 10Van Dingenen30-06-2008

uitstekend

Wij zijn er al vele malen geweest en alles was steeds tip top in orde, rustig gelegen en je kan er mooie wandelingen maken, maar je kan ook heel rustig ontspannen in de tuin van het hotel. De eigenaar staat je ook bij bij eventuele vragen naar uitstapjes per fiets.

• 10elke04-06-2008

Wij komen er al jaren en ieder jaar is het weer leuk, gezellig en worden we verwend met een heerlijk ontbijt en diner. In de omgeving is er genoeg te doen en te zien voor jong en oud.

• 6vansteenbeeck chris11-06-2006

Klein simpel hotel in de bosrijke omgeving van Kasterlee. Bij aankomst word je hartelijk en persoonlijk ontvangen en met de nodige uitleg naar je kamer geleid. we kregen zelfs de keuze tss twee beschikbare kamers. We hebben voor de grotere, en volgens de prijslijst ook iets duurdere gekregen voor de vooar afgesproken goedkopere. De kamer gaf een beetje een uitgebluste indruk, maar alles was aanwezig. Het ontbijt aan tafel was voldoende en verzorgd, met vlotte bediening.

Hotel Kempenrust info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar