Camping Houtum

30 reviews over Camping Houtum

• 2018
    9Jokke Nicasie30-10-2018

Ill be back

Het was onze bedoeling om de kerst- en Nieuwjaardagen op de camping door te brengen. Als gepensioneerd koppel, zonder kinderen, hebt ge echter de tijd aan jezelf, en we beslisten dus om daar maar te blijven. En blijven hebben we letterlijk genomen. We zijn er terug vertrokken op 2 oktober. Wegens de ziekte van mijn vrouw, was een verre reis niet mogelijk. Dicht bij huis en het ziekenhuis, leek ons interessanter. Temeer daar de Kempen ongelooflijk veel te bieden heeft. Neem de deelgemeente van Kasterlee en ge komt bijna aan 100 cafe’s en restaurants. Ge kunt er eindeloos fietsen over genummerde, autoluwe, fietswegen. Steden zoals Turnhout, Geel, Herentals, Mol, liggen kort in de omgeving en gemakkelijk per fiets bereikbaar. De camping zelf is een oase van rust. Vlak bij de Kleine Nets en de Kabouterberg. Mooie grote plaatsen, voorzien van 10 AMP stroom, water aan- en afvoer. Prima, nieuw en proper sanitair. Een gezellige cafetaria

Gereisd met partner in januari 2018

• 9E.Beerendonk02-09-2018

Ruime open camping

Hier een week gestaan begin sept. Een ruim mooi veld , zonder schaduw. Toilet en douches mooi en schoon. Afwas / wassen....zou iets meer kunnen , maar voor deze periode genoeg. Van het naast gelegen partycentrum geen " overlast " gehad. Wel gehoord dat er gefeest werd maar niet tot vroeg in de ochtend , en ook geen overlast van cafe op camping.... Heel veel fiets mogelijkheden....zeker als je de fietsknoopapp of kaart van hier hebt. Ook wandelen kan goed.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jokke26-03-2018

Rustig

Rustige camping, ruime plaatsen, 10 AMP, prachtig sanitair, sympathieke directie, prachtig om te wandelen en te fietsen, vele goeie restaurants in nabijheid. Slechts 40 km van Antwerpen en Lier. Staan er dit jaar 9 maanden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7Frederik18-07-2016

mooie verzorgde rustige camping, behalve 's nachts

Mooie verzorgde camping met nieuw en zeer proper sanitair. Misschien net iets te weinig afwasmogelijkheden als de camping volledig bezet is. Overdag zeer rustig en leuk voor de kinderen (groot grasterrein en buiten- en binnenspeeltuin op de camping). Heel vriendelijke eigenaars.

Minpunten zijn wel de feestzalen en restaurant Den Eyck die op hetzelfde domein gevestigd zijn: Tot 4u 's nachts hoor je de muziek en rijden de auto's van de parking. 's Nachts wordt er regelmatig glas naar de glascontainer gebracht door het personeel van het restaurant. De verlichting van het terrein is net wat te fel voor kampeerders met een tent.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8harrie prins27-06-2016

ideaal gelegen, voor herhaling vatbaar

Goed uitgeruste camping (vele nieuwe sanitaire zaken, alleen afwasmogelijkheid moet nog op orde) met ruime plaatsen en super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Vanaf de camping heerlijke fietsroutes door een schitterend gebied.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Joze2phine25-06-2016

Mooie fietsomgeving

Geen winkel, mooie ruime plaatsen, goed sanitair.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jaap20-06-2016

Ruime camping in een zeer mooie omgeving.

Als je een mooie camping zoekt in een omgeving waar je heel mooi kunt fietsen, dan moet je op camping Houtum zijn. De voorzieningen zijn heel modern en schoon. Sommige dingen, zoals de afwasgelegenheid en het chemisch toilet zijn duidelijk nog in aanbouw, maar er wordt hard aan gewerkt. Met een gezellig restaurant, is het een zeer aan te bevelen camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Jokke Nicasie15-06-2015

Echt wel in orde

Houtum is prachtig gelegen midden in de Kempense natuur. Vlak bij het kabouterbos en de Nete. Alles is zo goed als nieuw en de bazen zijn tof. Meerdere prima restaurants in de omgeving. Prima om te fietsen langs de knooppunten. Heel familiaal karakter.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2015

• 10Jef Peeters05-06-2015

Mooie camping, alles nieuw en proper!

Toerplaatsen zijn onlangs verhuist en vernieuwd. Prachtige locatie, moderne faciliteiten. Vriendleijke uitbaters, zeer behulpzaam. Wij hebben genoten van de rust en van de omgeving. Mooie fiets en wandelroutes. 's Avonds lekker gegeten en gedronken in de brasserie op het domein. Daar waren ook binnen en buitenspeeltuinen voor als je kinderen hebt, zag er leuk uit!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 6krista.eulaers11-04-2015

Houden weinig rekening met campinggasten

De ligging is ideaal voor fiets- en wandeltochten. Ook kids kunnen zich uitleven in nabij gelegen kabouterberg. In de omgeving tavernes met terrasjes, speeltuin en minigolf. Jammer dat de speeltuinen van de camping toch een eindje afliggen van de kampeerplaatsen. Sanitair was splinternieuw, maar rook niet fris en douches zijn duur. Geen winkel, geen brood te krijgen, zelfs geen friet af te halen in restaurant op het domein. Wat echt een domper was op het kampeerplezier waren de onaangekondigde graafwerken die twee dagen lang naast ons kampeerveld bezig waren. Om kwart na acht gewekt door vrachtverkeer, gevolgd door een ganse dag machinelawaai. En dit op nog geen 20 meter van onze kampeerplaats! Zeer onplezierig ! De derde dag geen graafwerken, maar werd er op dezelfde plaats vuur gestookt. Rook en assen vlogen tot bij ons aan tafel. We moesten vaak in de voortent "schuilen". Camping met zeer veel potentieel, alleen jammer dat ze zo weinig rekening houden met hun campinggasten.

• 2Eetgelegenheden

Het Houtum Team, zaakvoerder, 30-09-2015

Hallo Krista! Aller eerst bedankt dat jullie ons bezocht hebben, en heeft kasterlee jullie een leuke vakantie geboden! Wij lezen van u kant enkele punten die onze aandacht waard zijn. Want wij willen alle dagen van de vakantie voor iedereen zo aangenaam mogelijk maken. De speeltuinen van Domein de Putten liggen inderdaad op enkele minuten wandelen. Dit is zo sinds onze verhuis in 2012 enkele honderd meter verderop. Ons sanitair proberen wij uiteraard zo proper mogelijk te houden. Echter als er veel bezoekers zijn is dit jammer genoeg niet altijd makkelijk. doch poetsen wij 2x daags alles volledig. De winkel en brood waren dit jaar nog niet aanwezig. Hieraan waren wij helaas nog aan het werken in ons gloednieuw gebouw. in 2016 is dit er wel!! Voor de friet verontschuldigen wij ons. Wel is zo dat het naburig restaurant niet bij de camping hoort, daarom betreuren wij de lage score. En onze grootste excuses voor de graafwerken. deze was voor de aanleg van onze pompoentuin. Tot weerziens!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Camping Houtum info