Géén boekingskosten

Fauwater

BelgiëAntwerpenKasterlee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fauwater voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 17 reviews

8.1FantastischScore uit 17 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Fauwater

• 7erna20-10-2019

Beetje verouderd, basic maar goed.

Gastvriendelijke mensen, basic kamer -schoon en alles aanwezig- wel erg warm. Goed ontbijt. Leuke groepsruimte met pool en water, thee en koffiepunt. Wat verouderd zowel buiten als binnen. Diner viel ons wat tegen, eten was wel lekker maar weinig in verhouding met de prijs. Voor groente moet je extra betalen. Jammer van de arbeidsmigranten van het chaletpark en de kamers beneden. Deze lieten rommel achter, stonden buiten te roken en kwamen erg laat thuis (na het stappen?). Beetje gehorige kamers.

• 4reiziger13-08-2019

Teleurstellend, niet aan te bevelen.

Verouderd, het lijkt meer op een pension/jeugdherberg dan een hotel. Buiten ruikt het niet fris, in het chaletpark erachter zit een grote groep Poolse werknemers. Onze minder goede beoordeling wordt door touroperator niet geplaatst, het hotel krijgt van ons een 3,5. Wel heel vriendelijk en gemakkelijk personeel en een goed basis ontbijt.

• 8Lotte07-08-2019

Familie hotel

Prima hotel om te verblijven, zeker met kinderen. Buiten een trampoline en een springkussen en een klein speeltuintje, een sportveld, en binnen nog een speelhoek waar ze terecht konden. Ze raakten niet uitgespeeld! Eea is wat gedateerd, maar wij vonden dit juist zorgen voor een kneuterig gevoel. We voelden ons erg welkom en werden enthousiast ontvangen. De kamer was simpel maar gezellig, wel erg warm en klam. Het raam hadden we snachts gesloten en was smorgens echt nat. De bedden waren prima en ook de badkamer was klein maar voorzien van alles wat je nodig hebt en schoon! Al met al zouden we hier zeker weer willen overnachten als we nog eens in de omgeving verblijven. Ontbijt was goed.

• 8Kim Mooiweer07-08-2018

Geweldig familie hotel!

Geweldig familiehotel. Goede ruime kamers. Ontbijt was voldoende en het menu voor het diner was ruim. Er zijn gratis water en koffie- thee faciliteiten. Ook zijn er 2 koelkasten ter beschikking van de gasten. Wat natuurlijk handig is met zo'n warme zomer als nu. Zwembad is nu een grote zandbak met een grote trampoline en een luchtkussen erop. Er is een tennisbaan en ook een gedeelte waar je kan voetballen. Ook zijn er 2 tafeltennisbanen waar je gratis gebruik van kan maken met de aanwezige batjes en balletjes. De mensen die het kunnen is een familie, iedereen helpt mee. Ga zo door en mochten we een keer weer naar België gaan dan komen er zeker terug.

• 8Andrea16-06-2018

Toppie !

Het was boven verwachting. Mooie ruime kamers, heerlijke bedden. Erg schoon, heel goed werkende WIFI. Er was een pooltafel ( gratis ), hele grote trampoline. De service was ook erg goed, niets was teveel gevraagd. Ontbijt was voldoende. Zeer gastvrij, zeker aan te bevelen. Ik kan niet iets opnoemen wat niet goed was

• 8Halloween reisje03-11-2017

Gezellig familiar hotel

Ideaal voor overnachting ( Halloween ) Bobbejaanland, lekkere frietkraam op loopafstand.

• 8L. Merino07-08-2017

Prima plekje om te overnachten en bijna alles mag

We zaten er voor een festival. Het hotel had zelfs busjes die ons naar het festival brachten en ophaalden. GENIAAL. De kamer die we kregen was ruim genoeg, kleurrijk, en voorzien van méér dan ik verwacht had. Het was er schoon, het personeel (eigenaren) erg vriendelijk, gastvrij en doen niet gauw moeilijk ergens over.

• 10Anoniem29-04-2017

Geweldig

Het was super leuk en heel goed koop en het is een leuk famillie bedrijf. Het onbijt was klein maar lekker. We hadden een 4 persoon kamer geboekt met ombijt en dat was erg goed koop. Wij kregen een 6 pesoons kamer omdat die nog vrij was heel aardig. Er waren genoeg glazen en handdoeken in de badkamer en er was ook al zeep om te douche en zeep om je handen te wassen.De douche viel tegen maar het makte vrij weinig uit.

• 9Hans15-08-2015

Ik heb 4 overnachtingen gehad in verband met werkzaamheden in de omgeving, met ontbijt en avond eten en een lunchpakketje mee. Bij de reservering was door gegeven een zoutarm avond eten. Daar is heel veel aandacht aan besteed. Er was van alles geregeld veel meer als wat er gevraagd was. Het verblijf is voor mij zeer aangenaam geweest. Ga komende week met veel plezier er weer een paardagen naar toe. Ik vindt het zeker een aanrader om dit hotel te bezoeken.

• 9Miquel26-05-2014

leuk hotel :)

ik ben 1 nacht geweest en het was echt super. vooral de elektrische bedden waren echt heel apart. en het is ook heel leuk dat ze een inside pingpong plek hebben. het is ook heel dicht bij Bobbejaanland, maar 10 minuten, het personeel was overigens heel aardig. alleen kan het wel een likje verf gebruiken.maar echt super ñ

Hotel Fauwater info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lichtaartsebaan 104, 2460