Hotel Fauwater

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Hotel Fauwater
6,9

16 reviews over Hotel Fauwater in het Nederlands

Teleurstellend, niet aan te bevelen.

reiziger
13-8-2019

Verouderd, het lijkt meer op een pension/jeugdherberg dan een hotel. Buiten ruikt het niet fris, in het chaletpark erachter zit een grote groep Poolse werknemers. Onze minder goede beoordeling wordt door touroperator niet geplaatst, het hotel krijgt van ons een 3,5. Wel heel vriendelijk en gemakkelijk personeel en een goed basis ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Familie hotel

Lotte
7-8-2019

Prima hotel om te verblijven, zeker met kinderen. Buiten een trampoline en een springkussen en een klein speeltuintje, een sportveld, en binnen nog een speelhoek waar ze terecht konden. Ze raakten niet uitgespeeld! Eea is wat gedateerd, maar wij vonden dit juist zorgen voor een kneuterig gevoel. We voelden ons erg welkom en werden enthousiast ontvangen. De kamer was simpel maar gezellig, wel erg warm en klam. Het raam hadden we snachts gesloten en was smorgens echt nat. De bedden waren prima en ook de badkamer was klein maar voorzien van alles wat je nodig hebt en schoon! Al met al zouden we hier zeker weer willen overnachten als we nog eens in de omgeving verblijven. Ontbijt was goed.

Geweldig familie hotel!

Kim Mooiweer
7-8-2018

Geweldig familiehotel. Goede ruime kamers. Ontbijt was voldoende en het menu voor het diner was ruim. Er zijn gratis water en koffie- thee faciliteiten. Ook zijn er 2 koelkasten ter beschikking van de gasten. Wat natuurlijk handig is met zo'n warme zomer als nu. Zwembad is nu een grote zandbak met een grote trampoline en een luchtkussen erop. Er is een tennisbaan en ook een gedeelte waar je kan voetballen. Ook zijn er 2 tafeltennisbanen waar je gratis gebruik van kan maken met de aanwezige batjes en balletjes. De mensen die het kunnen is een familie, iedereen helpt mee. Ga zo door en mochten we een keer weer naar België gaan dan komen er zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Toppie !

Andrea
16-6-2018

Het was boven verwachting. Mooie ruime kamers, heerlijke bedden. Erg schoon, heel goed werkende WIFI. Er was een pooltafel ( gratis ), hele grote trampoline. De service was ook erg goed, niets was teveel gevraagd. Ontbijt was voldoende. Zeer gastvrij, zeker aan te bevelen. Ik kan niet iets opnoemen wat niet goed was

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Gezellig familiar hotel

Halloween reisje
3-11-2017

Ideaal voor overnachting ( Halloween ) Bobbejaanland, lekkere frietkraam op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Prima plekje om te overnachten en bijna alles mag

L. Merino
7-8-2017

We zaten er voor een festival. Het hotel had zelfs busjes die ons naar het festival brachten en ophaalden. GENIAAL. De kamer die we kregen was ruim genoeg, kleurrijk, en voorzien van méér dan ik verwacht had. Het was er schoon, het personeel (eigenaren) erg vriendelijk, gastvrij en doen niet gauw moeilijk ergens over.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Anoniem
29-4-2017

Het was super leuk en heel goed koop en het is een leuk famillie bedrijf. Het onbijt was klein maar lekker. We hadden een 4 persoon kamer geboekt met ombijt en dat was erg goed koop. Wij kregen een 6 pesoons kamer omdat die nog vrij was heel aardig. Er waren genoeg glazen en handdoeken in de badkamer en er was ook al zeep om te douche en zeep om je handen te wassen.De douche viel tegen maar het makte vrij weinig uit.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hans
15-8-2015

Ik heb 4 overnachtingen gehad in verband met werkzaamheden in de omgeving, met ontbijt en avond eten en een lunchpakketje mee. Bij de reservering was door gegeven een zoutarm avond eten. Daar is heel veel aandacht aan besteed. Er was van alles geregeld veel meer als wat er gevraagd was. Het verblijf is voor mij zeer aangenaam geweest. Ga komende week met veel plezier er weer een paardagen naar toe. Ik vindt het zeker een aanrader om dit hotel te bezoeken.

Gereisd Zakelijk in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel :)

Miquel
26-5-2014

ik ben 1 nacht geweest en het was echt super. vooral de elektrische bedden waren echt heel apart. en het is ook heel leuk dat ze een inside pingpong plek hebben. het is ook heel dicht bij Bobbejaanland, maar 10 minuten, het personeel was overigens heel aardig. alleen kan het wel een likje verf gebruiken.maar echt super ñ

Gereisd Anders in mei 2014

Goede prijs/kwaliteit

Ella
15-4-2014

We verbleven hier 1 nachtje in een vijfpersoonskamer voordat we naar Bobbejaanland trokken. Het is een verouderd hotel. We kregen niet zoveel uitleg bij het inchecken en moesten bijna alles zelf vragen maar hij was wel vriendelijk. De kamer was in het nieuwe gedeelte helemaal op het einde van de gang en was niet zo smaakvol ingericht volgens ons maar was wel heel netjes. Het dubbel bed had zelf een verstelbare lattenbodem wat wel aangenaam was. De tv was veel te klein om naar te kijken. De badkamer was klein maar erg proper. Volgens ons was het hotel bijna leeg want we hebben geen enkele andere persoon tegengekomen. Het ontbijt kregen we aan tafel en er was pistolets, plastic potjes met verschillende soorten beleg en ook kaas, hesp en salami. Het is is een beperkt ontbijt maar wel lekker. Men vroeg wel niet of we genoeg hadden of nog iets wensen. Tijdens het ontbijt zaten we daar alleen als gasten en keek de uitbater tv. Uitchecken ging goed en snel. Goed voor 1 keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Fauwater voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fauwater in Kasterlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fauwater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.