Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Den en Heuvel
Advertentie

Hotel Den en Heuvel

7.4Goed

Score uit 10 reviews

België, Antwerpen, Kasterlee



Overzicht

7.4Goed

Score uit 10 reviews

  • 7.1Ligging
  • 8.1Service
  • 6.6Prijs/kwaliteit
  • 6.3Kamers

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Den en Heuvel voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago

Hotel info

    Meer hotel info
    Map Tonen op kaart

    Reviews

    10 reviews over Hotel Den en Heuvel

    Review schrijven

    Beoordelingen

    4
    2
    1
    1

    Toon reviews van reizigers

    Sorteren:


    • 4Sonja Lindeman15-04-2013

      Eens, maar nooit meer.

      De ontvangst bij de receptie was vriendelijk; de bedden waren schoon evenals de kamer.Maar het hotel is super gehorig; trappen die kraken ,tussenwanden zo dun dat je alles hoorde. Tot 12 uur 's nachts hoorde je stoelen verschuiven in het restaurant van beneden.Er waren toevallig gasten die dachten dat ze alleen op de wereld waren en die vonden het nodig om tot diep in de nacht over de gangen te rennen en te schreeuwen.We waren blij dat die nacht voorbij was. We logeren regelmatig in hotels over de gehele wereld maar deze locatie behoorde tot een van de slechtste.

      Rapporteren
      • 6Ligging
      • 7Service
      • 5Prijs/kwaliteit
      • 3Kamers

      Gereisd met partner in april 2013

    • 7Willa22-08-2012

      prime oord voor rustzoekers

      ligt net buiten Kasterlee waar echt helemaal niets te beleven valt. Wat ons tegen viel was dat we pas om 16.00u op onze kamer konden. (ze boden wel aan om ons op een andere kamer even om te kleden, maar dat vonden we niet handig) Er was geen koffiezet faciliteit aanwezig. Kamer was groot genoeg en erg schoon. Bedden waren ook goed.

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 7Service
      • 7Prijs/kwaliteit
      • 8Kamers

      Gereisd met partner in augustus 2012

    • 0carine02-05-2012

      goed maar niet in het weekend, cafe.... lawaai

      uitstekende diner en uitstekend ontbijt.. maar warme kamers, en als je het raam openlaat hoor je alles, cafe...lawaai..spijtig, nochtans uitstekend fietsparadijs in de buurt

      Rapporteren
      • 5Ligging
      • 8Service
      • 7Prijs/kwaliteit
      • 6Kamers

      Gereisd met partner in januari 2012


    • Benieuwd naar de prijzen?

      We hebben een aantal aanbieders voor Den en Heuvel voor je op een rij gezet:

      1
      trivago
      trivago

    • 5Jans05-02-2011

      Nooit meer

      Prijs/kwaliteit is ver te zoeken, kamer met het uitzicht op parkeerplaats, de hele nacht niet kunnen slapen van geluid en lampen van de vertrekkende auto's. De kamer was erg klein, het bed was erg zacht en oud, nul comfor of charme. Mensen die dit hotel met 10 beoordelen doen dat hoogstwaarschijnlijk in opdracht van het hotel, het kan niet anders.

      Rapporteren
      • 5Ligging
      • 7Service
      • 3Prijs/kwaliteit
      • 3Kamers

      Gereisd met partner in juni 2010

    • 9Babs19-03-2010

      Zeker aan te raden!

      Het hotel ligt langs een drukke weg en op het eerste gezicht toont het niet zo charmant. Binnen is het hotel keurig en we hebben gezellig gezeten met het diner. Ontzettend top is dat er voor de kids boekjes en spelletjes aanwezig zijn. Veel locale mensen dineren in dit hotel, prima en gezellig druk! Toch 1 minpuntje is dat ik zelf een hele lichte slaapster ben en dus alles hoor. Geregeld wakker geworden door mensen die naar hun kamer gingen (met borreltje op) maar me gezin lag knock out. Ja en het bed was erg zacht, voor mij te zacht. Het ontbijt was precies goed. Dit uitje hebben we gecombineerd met een dagje Bobbejaanland, met vrienden en helemaal geslaagd!

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 10Service
      • 8Prijs/kwaliteit
      • 8Kamers

      Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

    • 8Iwan en Diana28-10-2009

      Een heerlijk hotel

      Mooi hotel, BAdkamer wel gedateerd en bij het douchen lekt hij. Tegels zijn ook gescheurd in de badkamer. Voor de rest een heerlijk hotel met een zeer vriendelijk personeel. Ik kan iedereen het eten aanraden in het restaurant van het hotel. Dit is echt heerlijk!!!

      Rapporteren
      • 7Ligging
      • 9Service
      • 8Prijs/kwaliteit
      • 7Kamers

      Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009


    • Advertentie
    • 7steegmans-beerten15-06-2009

      teleurgesteld

      Toen we 's avonds aan het hotel aankwamen was de deur op slot. Na herhaaldelijk aanbellen en kloppen zijn we met onze bagage door het redelijk volle restaurant moeten stappen. De hal, de gang en de trappen waren erg smal, steil en gehorig (krakende vloer). De kamer vonden we echt teleurstellend: twee éénpersoonsbedden met een laken en een niet al te nieuwe deken met pluisjes. Als sprei lag er een gestikte ruwe gordijn. De badkamer was erg klein. Je kon er niet met twee personen in staan! De afwerking was erg goedkoop: kraan, vinylvloer, plastic bekers om je tanden te poetsen, geen wandtegels maar geverfd papier ... Positief: de prijzen van de minibar waren erg schappelijk. Overal in het hotel lag vast tapijt (gang en kamers). Het ontbijt was ok: We moesten een tafel voor 2 vragen want blijkbaar waren ze ons vergeten. Het aanbod was behoorlijk, maar omdat er slechts één dienster aanwezig was, duurde het enorm lang vooraleer bepaalde dingen bijgevuld werden. Positief: vers fruitsap

      Rapporteren
      • 7Ligging
      • 7Service
      • 5Prijs/kwaliteit
      • 5Kamers

      Gereisd met partner in juni 2009

    • 0louis02-06-2009

      Mooi gelegen, prijzig restaurant .

      In het verleden diverse malen restaurant bezocht. Kwaliteit keuken is sterk achteruit gegaan terwijl de prijzen vooruit zijn gegaan.

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 7Service
      • 4Prijs/kwaliteit

      Gereisd met partner in juni 2009

    • 9A de Hoog16-03-2008

      Hadden de luxere kamer,veel ruimte,mooie meubels en ruime schone badkamer.Heerlijke aparte ruimtes om wat te drinken of te eten.Hebben er prima gegeten.iedereen erg vriendelijk.

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 9Service
      • 9Prijs/kwaliteit
      • 10Kamers

      Gereisd met partner in februari 2008

    • 10jeannine BOMON23-01-2005

      Een zeer aangenaam hotel met persoonlijke bediening !! De kennis werd overgedragen in de familie en dat voel je ! Het eten is ruim voldoende en héél lekker, verzorgde en vriendelijke bediening.De wijnkelder is prima in orde en het lukt heel goed qua prijs/kwaliteit. De gezelligheid aan tafel én in de bar zit hem vooral in de details Er worden met de andere hotels wandelactiviteiten georganiseerd, waaraan de hotelgasten kunnen deelnemen.Sommige (vernieuwde) kamers zijn wel wat klein en gehorig(=het personeel is al vlug in de weer, en dat hoor je SOMS)Het hotel ligt aan een drukke steenweg,(dat besef je nauwelijks) mààr langs de achterdeur ben je onmiddellijk in de bossen waar het gemakkelijk wandelen is. In het hotel vind je een ruime keuze aan folders.Jammer dat het salon wat klein is om na te babbelen en te genieten van de heerlijke koffie en lekkernijen. Echt een aanrader !!!

      Rapporteren
      • 9Ligging
      • 10Service
      • 10Prijs/kwaliteit

      Gereisd in januari 2005


    Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Den en Heuvel voor je op een rij gezet:

    1
    trivago
    trivago

    Hotel Den en Heuvel info

    Algemene informatie

    • Aantal sterren
    • Aantal sterren3

    Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Den en Heuvel voor je op een rij gezet:

    1
    trivago
    trivago

    Adresgegevens

    Advertentie
    Advertentie