Hotel De Watermolen

Hotel De Watermolensterstersterster

9.5Fenomenaal

België, Antwerpen, Kasterlee

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Watermolen?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel De Watermolen

• 10koppel uit Brugge05-08-2011

warm aanbevolen !

We hadden een zeer aangenaam verblijf. Alles piekfijn in orde. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet. Het restaurant levert super kwaliteit in een trendy atmosfeer. Maar kwaliteit heeft zijn prijs ! Een minpuntje : er is geen rechtstreekse toegang van het hotel naar het restaurant. ook al is de afstand gering. als het regent moet je buiten. pluspuntje : we konden de badkamer vlug opwarmen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Francois en Ria29-07-2010

Gewoonweg prachtig

2 dagen verbleven in De Watermolen en dit is het beste dat we al hebben gehad. Vriendelijk en attent personeel, nette kamers, ver van alle drukte en vooral tweemaal een schitterend avondmaal gehad. Het hotel bezit een nog werkende watermolen. Uitstekend gelegen direct aan het fietsnetwerk "Antwerpse Kempen". Onze ruime kamer was direct aan de Nete gelegen die voorbijkabbelt... Aparte bergruimte voor de fietsen en een ruime parking.

Gereisd met partner in juli 2010

0 tips over Hotel De Watermolen