Hotel De Watermolen

2 reviews over Hotel De Watermolen in het Nederlands

warm aanbevolen !

koppel uit Brugge
5-8-2011

We hadden een zeer aangenaam verblijf.

Alles piekfijn in orde. Zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet.

Het restaurant levert super kwaliteit in een trendy atmosfeer.

Maar kwaliteit heeft zijn prijs !

Een minpuntje : er is geen rechtstreekse toegang van het hotel naar het restaurant.

ook al is de afstand gering. als het regent moet je buiten.

pluspuntje : we konden de badkamer vlug opwarmen.

Gewoonweg prachtig

Francois en Ria
29-7-2010

2 dagen verbleven in De Watermolen en dit is het beste dat we al hebben gehad. Vriendelijk en attent personeel, nette kamers, ver van alle drukte en vooral tweemaal een schitterend avondmaal gehad. Het hotel bezit een nog werkende watermolen. Uitstekend gelegen direct aan het fietsnetwerk "Antwerpse Kempen". Onze ruime kamer was direct aan de Nete gelegen die voorbijkabbelt...

Aparte bergruimte voor de fietsen en een ruime parking.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Watermolen in Kasterlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Watermolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Watermolen scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.