Hotel Cleo Motel

Laatste review

Nooit meer!

natasja,
15-10-2017

De kamers zijn op zich wel goed , is tevens ook opvang voor daklozen en vermoedelijk ook verhuur aan prostitutie waarvan je veel last heb, de daklozen lopen te schreeuwen en te blerren en de rest kan je zelf invullen.

De eigenaresse was bloed chagrijnig en de eigenaar liep zijn poten uit zijn lijf maar redde het niet alleen.

Dus voor ons nooit meer!

1 review over Hotel Cleo Motel in het Nederlands

Nooit meer!

natasja,
15-10-2017

Dus voor ons nooit meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleo Motel in Kasterlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleo Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.