Vakantiehuis Bosvilla

Vakantiehuis Bosvilla

4.2Onvoldoende

België, Antwerpen, Kapellen

Op vakantie geweest naar Bosvilla?

4.2Onvoldoende

• 4.3Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Bosvilla

• 1Onbekende Nederlander die belazerd is23-08-2012

DIT NOOIT MEER

Wij hebben dit onderkomen voor een week gehuurd om in tv ons 40 jarig huwelijk met onze kinderen te vieren. De dag van aankomst wordt men gelast niet voor 16.00 te arriveren en op de vertrekdatum moet men al voor 10.00 het pand verlaten. Het is zeer teleurstellend dat we hebben moeten constateren dat dit onderkomen niet naar behoren wordt onderhouden of schoongemaakt. Dit onderkomen is o.i niet touroperator waardig. De keuken apparatuur en inrichting alsmede eetgerei e.d. zijn niet meer van deze tijd. Keukenkastjes stinken muf en pannen e.d. zijn pas na 2x grondig wassen in de vaatwasser geschikt vooWij hebben dit onderkomen voor een week gehuurd om in tv ons 40 jarig huwelijk met onze kr gebruik. Verder is de gehele inrichting zeer verouderd en over het algemeen niet goed schoon; spinnewebben, dode muggen op de muren en zeker niet in hoekjes achter gordijnen kijken!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 4De Bosvilla te Kapellen14-07-2011

Vieze Villa

De "Bosvilla" in Kapellen is een huis dat perfect geschikt is voor grote gezelschappen, ook met kinderen. De foto's op internet tonen dat en inderdaad: het huis heeft een leuke indeleing en is groot, de tuin is geweldig, het zwembad ruim en achter een hek. Wat jammer dat het huis moet lijden onder een slechte verhuurder: het is niet onderhouden en het wordt blijkbaar al jaren met de Franse slag schoongemaakt. Een advies: kijk niet onder kastjes en onder de flap van de trampoline met loszittende veren, doe de laden niet helemaal open, erger je niet aan klemmende deuren met plakkerige klinken en spreek met elkaar af dat je slechts 1 dag neemt om al je gram te spuien. Dan heb je een ontzettend leuke week.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 4mies07-08-2010

nooit meer

Bij aankomst werd ons muizenvergif in de hand gegeven. Wat erg nodig was. de tweede morgen was de fietstas in de garage al kapot geknaagd door de muizen. in de keuken hebben we het vergif 2 keer aangevuld. Het huis is uitgeleefd en daarom ook niet schoon te houden de tuin en zwembad waren netjes in orde. Badkamers kunnen niet gelucht worden.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6van Ast12-02-2008

Een leuk huis alleen jammer dat dit huis niet goed wordt onderhouden. Op de foto's op internet ziet het er mooi uit maar in werkelijkheid lichtelijk gedateerd/vervallen. Van binnen wel gezellig ingericht maar allemaal wat smoezelig, niet goed schoongemaakt. De tuin is wel geweldig, zwembad was niet schoongemaakt. We hebben ondanks dat wel een super leuke week gehad maar dit lag meer aan ons gezelschap die zich overigens prima vermaakte met de trampoline en de tafeltennistafel die we buiten op het terras hadden geparkeerd.

Gereisd met familie in juli 2007

• 3Fam. v/d Heuvel02-11-2007

We zijn hier begin oktober een weekend geweest met 10 pers. Ongelooflijk wat wij aantroffen. Braaksel van vorige mensen op terras, bloed van vorige mensen langs trap. Muffe zeer smerige slaapkamers. Los stopcontact in keuken naast kraan etc. etc. Zeker geen aanrader ! Enige pluspunt is de mooie tuin.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 7Janneke08-05-2007

Ik ben hier met elf vrienden geweest en we hebben een super week gehad. de villa ligt prachtig in de bossen, met een hele grote tuin met zwembad en trampoline. de 6 voor de service volgt uit het feit dat het leek alsof de eigenarese veel haast had, ze heeft zich niet eens voorgesteld. de algemene indruk is een 7 omdat het huis niet erg schoon overkwam.

Gereisd in mei 2007

Vakantiehuis Bosvilla info