Reviews over Kapellen

Keurig

Jan,
    25-7-2010

Ik heb bijna 8 weken vertoeft in het appartement van Villa Acacia en moet zeggen dat het goed was.Een nadeel vond ik dat de badkamer en toilet op de overloop was en de deur niet op slot kon.Voor de rest ik kon zelf eten maken in de keuken en het ontbijt was prima verzord.Het bed was zeer goed.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan

Ik ben hier met elf vrienden geweest en we hebben een week

Janneke,
    8-5-2007

Ik ben hier met elf vrienden geweest en we hebben een super week gehad. de villa ligt prachtig in de bossen, met een hele grote tuin met zwembad en trampoline. de 6 voor de service volgt uit het feit dat het leek alsof de eigenarese veel haast had, ze heeft zich niet eens voorgesteld. de algemene indruk is een 7 omdat het huis niet erg schoon overkwam.

Kapellen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews