Bed and Breakfast Konijnenberg

Bed and Breakfast Konijnenberg

9.5Fenomenaal

België, Antwerpen, Kalmthout

Op vakantie geweest naar Konijnenberg?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Konijnenberg

• 9a.brigande12-12-2011

Engelse villa in Belgie

Prachtig ingerichte Engele villa met grote parkachtige tuin, imposante oprit en fantastische kamers (2 stuks). Stijlvol, sfeervol. Grote design badkamers met ligbad. Zeer vriendelijke eigenaren (NL) die je een warm welkom heten in hun eigen huis. Dit is zoals het hoort. Chapeau!

Gereisd met partner in december 2011

• 10Marja Kroon10-06-2009

GEWELDIG!!

Ligging: 1km van station (b.v. steden bezoeken ) "Om de hoek" een natuurgebied. Locatie: mooie villa, grote tuin, zeer mooie kamers met badkamer. De inrichting is smaakvol. De eigenaar doet er alles aan het je naar de zin te maken. Heel gastvrij!!!!

KORTOM een AANRADER!!!!

Gereisd met partner in juni 2009

1 tip over Bed and Breakfast Konijnenberg

• a.brigande, 12-12-2011

Eerst eten in de buurt, hier slapen, volgende dag Antwerpen, 's middags naar fantastische sauna vlakbij.

0 vragen over Bed and Breakfast Konijnenberg

Bed and Breakfast info