Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Hullebrug

BelgiëAntwerpenItegem

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Hullebrug voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

Contact

8 Reviews over Hullebrug

• 10NC28-11-2019

magisch !

Een magisch verblijfje. Vriendelijke gastheren en een top-ontbijt. De landelijke kamer was tiptop in orde en inderdaad 4 sterren. Hullebrug maakte een geweldige indruk op ons, ideaal om er even tussenuit te zijn. Leuk gewandeld langs de rivier die onder ons kamerraam vloeide, tot bij een van de gezellige bistro's in de omgeving.

• 10Joost en Ellen19-09-2010

Gastvrijheid ten top

Zojuist ons verblijf met een fantastisch ontbijt beëindigd. De zeer hartelijke gastvrouw gaf ons tijdens dit ontbijt nog tips over mogelijke bezienswaardigheden in de buurt. Ook gisteren was ze ons behulpzaam bij het reserveren van het restaurant. Prachtige kamer. Zéér schoon en modern met een heerlijke douche. Gastvrijheid ten top.

• 9verlinden11-06-2010

autentiek, leuk, charme

B&B Hullebrug is een mooigelegen eeuwenoude herenhoeve langs de oever van de Grote Nete. Leuke wandelingen in de streek van Felix Timmermans, kortbij oude stadje Lier. Dit is het Land van Pallieter of het Land van Goesting, en dat klopt.

• 9Eddy Platteeuw08-05-2010

Wat een aanrader

De Hullebrug ligt centraal gelegen om tal van uitstappen te doen. Wij zijn ondermeer naar Diest en Lier geweest. De kamer was zeer net en het slaapcomfort was spreekwoordelijk. Ursula en Susan waren zeer vriendelijke gastdames, die ons een lekker ontbijt serveerden. Wij komen zeker nog terug. Doe zo verder !

• 9mieke 05-05-2010

Een aanrader voor de levensgenieters onder ons!

Onlangs hebben wij een super gezellig familie uitje gemaakt met ons gezinnetje. We werden warm onthaald door het gastgezin Claes. Onze kinderen waren erg benieuwd naar de gezinskamer. Het overtrof volledig onze verwachtingen. Boven waren de bedden opgedekt voor onze kids waar een klein presentje klaar lag voor hen. Ook was er een aanbod aan gezelschapspelen en DVD's. Beneden was ons deel, perfect samen, maar toch afgescheiden. De B&B is centraal gelegen. Zo zijn we met onze kinderen een dagje naar Bobbejaanland geweest (30min) en de volgende dag zijn we de stad Lier (tevens 30min) gaan bezoeken. Kortom, een welgemeende dank aan de 2 gastvrouwen Susan & Ursie! Tot een volgend bezoekje te Itegem!

• 9W. Veenstra28-07-2008

Thuisgevoel, relaxed

Erg leuk en smaakvol ingericht ! Komplimenten voor Karine.. We hebben het erg naar de zin gehad. De bedden waren heeeerlijk... Al met al een aanrader. We hebben een zoontje van 6 en die heeft het ook goed naar zijn zin gehad. Prima B & B.

• 9Bo Teerling en Dity van der Pol12-06-2008

Wij zijn er samen geweest. Het was heel gezellig. Bij aankomst stond er een flesje wijn klaar omdat de eigenaresse er niet was. Maar dat deerde niet, het was fantastisch! de slaap-en badkamer was heel ruim en zelfs boven konden we zitten. We voelden ons er echt thuis! Het is al weer even geleden, maar we denken er nog vaak aan terug!

• 9J. de Reus07-01-2008

Een prima B&B winterweekend gehad in de Belgische Kempen: in de oude hoeve Hullebrug te Itegem. Gastvrij onthaald door eigenaresse mevrouw Ruelens. Mooie historische en rustieke verblijfsplaats in een gechiedenisrijke omgeving. Oppassen voor doorgaand autoverkeer langs de hoeve. Leuke fietstocht langs de Grote Nete naar een verrassend veelzijdige stad Lier.

Bed & Breakfast Hullebrug info

• AirconditioningNiet beschikbaar