• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Hoogstraten

Een rustige en aangename vakantie in een toffe b&b

Philippe
    20-2-2017

Vakantie in een goede B&B uitgebaat door 2 lieve mensen.Voor wandel en fietsen een mooie prachtige streek.Dichtbij de Nederlandse grens kan je genieten van mooie panorama's Op fietsafstand van het prachtige stad Breda.

Mooie gemeente

Wim
    24-6-2014

Over Hoogstraten heb ik al wat geschreven, maar nog niet over de drie kerkdorpen die bij deze gemeente horen. Die dorpen zijn Meer, Meerle en Minderhout. Deze dorpen hebben een hele mooie omgeving waar het goed toeven is. Men kan er goed wandelen en fietsen, bij recreatiepark De Mosten kan er gezwommen worden en daarbij is er ook een goed restaurant.

Hoogstraten op doortocht

Eric
    3-6-2014

We zijn maar één avond en nacht in Hoogstraten geweest, we waren namelijk op doortocht met een fietstocht naar Vlissingen. Het lijkt mij een niet te grote stad met gezellige terraskes en in de buurt De Bouwhoeve, ook een aanrader ...

Hoogstraten scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews