Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Nieuwe Bel

• 9Blondeel Georges22-07-2016

fantastisch

Voor de 3de maal waren we hier voor een korte fietsvakantie (in één jaar)We hebben terug genoten van jullie gulle gastvrijheid. De kamers... het LUXE ontbijt...de vriendelijke babbel ... de picknick waarvan we deze keer genoten hebben. Een ideale plek om te logeren met 4 personen, daar je de luxe hebt om een mooie living samen (privé) ter beschikking te hebben. We hadden het geluk dat het deze keer super weer was en konden genieten van de grote tuin en indien gewenst het ontbijt buiten te verorberen. dank je wel en we komen zeker nog terug

• 10Vandenberghe25-04-2016

De ontvangst was super, vriendelijke mensen, geen enkele moeite teveel, s'avonds nog een gezellige babbel met een streek biertje. Het ontbijt was uitstekend niets tekort en zelf nog een voorstel om een picknick te maken.

• 10Geena18-08-2015

Thuiskomen!

Zondag 16 augustus klingelden wij aan DE BEL. Een wijze man heette ons Welkom! Ook Hilde straalde een vriendelijke gezellige gastvrijheid uit, net zoals de B&B zelf ook doet. Alles werd met hart en ziel gedaan. Het is vooral het gezellig, warm karakter van het gehele plaatje dat mij het meeste bijblijft... gelegen in een hele mooie bosrijke omgeving; dichtbij Scherpenheuvel, Averbode en paardenfluisteraar Animu Luce, die zich ontfermt over verwaarloosde dieren. Het spreekt voor zich dat ik deze HARTVERWARMENDE dagen bij B&B DE NIEUWE BEL zal doorvertellen... men vertelle het voort!

• 9Cynthia Van Leene18-08-2015

De Nieuwe Bel, een prachtige relaxatieplek

Hilde en Victor van De Nieuwe Bel zijn de warme en onthaalvriendelijke eigenaars. Zij hebben ons echt in de watten gelegd. De kamers zijn eenvoudig en sober maar heel verzorgd. Het ontbijt was een streling voor de maag. De mooie grote tuin is ideaal om er met kindjes te vertoeven. In de buurt zijn prachtige wandel- en fietswegen. Een aanrader dus!

• 9georges en christine blondeel23-07-2015

4-daagse fietvakantie .

de ontvangst, het verblijf, de kamers, het ontbijt waren super. het gebruik van de living (voor ons alleen) was zeker ook een pluspunt. we komen zeker daar nog terug. een aanrader.

• 10cynthia22-04-2014

Super verwelkoming! Prachtige omgeving!

De Nieuwe Bel in Herselt is schitterend gelegen voor mensen die van natuur en rust houden. Hilde en Victor zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn in goede staat, gezellig knusjes, prijs/kwaliteit zeker in orde.

Bed & Breakfast De Nieuwe Bel info

Het complex