8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Herentals voor je op een rij gezet:

Reviews over Herentals

• 8wendy12-04-2014

Historische stad

Je vind er veel oude gebouwen, een mooi gemeentehuis de Lakenhalle, een zeer oud begijnhof met een grot van Lourdes. In het netepark is een fijne speeltuin en een redelijk groot zwembad, enkel is het water steeds te koud behalve in de kinderbaden. Je kan ook aan de Nete kano's huren en huifkar tochten doen. Het is er ook leuk om fietstochten te maken en om te wandelen want er is heel veel natuurgebied. Er is ook nog de toeristentoren waarop je heel ver kunt kijken en onder kun je iets drinken, in het bos is ook een kruisweg met een kapel en een kerkje.

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 1979

• 7Linda22-02-2013

Klein dorpje

Als uitvalsbasis voor de regio Antwerpen zonder zelf in de grote stad te zitten is deze plaats goed. Het is een klein dorpje midden in de bossen. Je zit ook zo in Bobbejaanland.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8rainbow22-09-2010

Gezellig drukke, kleine provinciestad

Deze gezellig drukke provinciestad, heeft qua culturele bezienswaardigheden heel wat in petto, en dit alles binnen loopafstand. Alle bezienswaardigheden op, of in de onmiddelijke nabijheid van het hoofdplein. Ook voor de shoppingliefhebbers, gezellig druk. Alleen jammer dat de mooie Lakenhalle, en het Boerenkrijgmonument ontsiert worden door de vele auto's op de nabijgelegen parkeerplaats. Ook het begijnhof is de moeite om te bezoeken!

• 7Omgeving

Alleen gereisd in september 2010

• 9Jambofredje07-08-2010

Gezellig plekje in de kempen

Herentals is best gezellig en veel leuke plekjes om te ontdekken !!! Wandelaars en fietsers komen zeker aan hun trekken in de kempen !! Natour-criterium zéér goed georganiseerd en gratis !!!

• 10Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8folieske21-05-2010

Mooi oud erfgoed

Ik woon al 7 jaar in de nabijheid van Herentals, en tot vandaag kende ik niet alle mooie plekjes. Waardevol erfgoed en mooie monumenten. Van het begijnhof tot de Lakenhal, langs de St. Waltrudiskerk en de oude stadspoorten. Een bezoek meer dan waard!

• 7Omgeving
      • 8Cultuur

Alleen gereisd in mei 2010

• 9Verhavert Jurgen06-04-2010

ongelooflijk mooi

mooie stad.De stad van de kempen,prachtig uizicht vanuit de toeristentoren. zelfs de kathedraal van Antwerpen gezien.

• 10Sfeer in stad
      • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10Familie Jaenen03-03-2010

Voor sport- en natuurliefhebbers

prachtige bossen, fietsmogelijkheden, mountainbike parcourse, sportvelden, wandelwegen

• 9Sfeer in stad
      • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Somers30-06-2008

Herentals

Herentals is een mooie stad, gelegen in het hartje van de Antwerpse Kempen.

• 8Omgeving
      • 7Cultuur