Géén boekingskosten

BelgiëAntwerpenHeist-op-den-Berg

7.4GoedScore uit 5 reviews

5 Reviews over Villa Monte

• 4henri02-08-2018

onnoemelijk zwak hotel regen kwam door het dak ,

eigenlijk het enige goede was de ligging ,toen we gingen slapen en de raam wilde opendoen het ik echt bijna de vleugel er bijna moeten uittrekken zo vast zat die met lagen verf en met de hitte van nu niet te doen , 'smorgens wat regen en het lekte onmiddellijk op de overloop ,bij het morgenmaal hebben we ongeveer een half uur moeten wachten op de koffiekoeken en zo kan ik nog doorgaan , sorry niet meer aan mij besteed

• 9hugolagae13-10-2014

Voldoet aan de norm van een kwaliteitsvol 3* hotel

Het hotel is in de winkelstraat gelegen en in de omgeving zijn diverse horeca-zaken eveneens aanwezig. Mooie propere kamer met goed verwarmde badkamer met ligbad. WC apart en proper. TV-flatscreen aanwezig. Bedden van goede kwaliteit. Enig minpuntje voor slechte slapers in de aanwezig van een rommelmarkt in de omliggende straten op zondagmorgen. Begint heel vroeg. Ikzelf had er geen last van maar ben dan ook een goeie slaper.

• 8Fam. Alsemgeest11-11-2010

Prima Hotel

Via de "Bongo"kaart een weekend geboekt. Zeer mooi hotel. Goed verzorgt, ontbijt prima, voldoende keus. Mooie kamers, lekkere bedden . Ligt langs in een gezellige winkelstraat. Wel redelijk wat verkeer.Voor herhaling vatbaar

• 7Heidi Bruneel30-08-2010

mooi hotel, maar te duur

Het Hotel op zich was zeer mooi. Wij hadden een grote kamer, grote badkamer en zeer proper. Naar onze mening ontbrak er wel een kleine minibar op de kamer om iets te koelen aangezien er geen mogelijkheid was om iets te drinken in het hotel. Het ontbijtbuffet was sober maar verzorgd.

Het hotel noemt zich zelf een B&B, maar naar onze mening was dit toch niet echt de sfeer die werd uitgeademd. We hadden geen persoonlijk contact met de eigenaars, enkel met de ontbijtdame en de receptioniste.

Naar onze mening toch iets te weinig sfeer om een B&B te zijn en daaruitvolgende vonden wij de kamers ook wel wat aan de dure kant voor wat je ervoor terugkrijgt.

Het hotel ligt midden in een "winkelstraat" maar daar hadden wij geen last van aangezien onze kamer aan de achterzijde lag.

Geen goeie restaurants in de buurt, wel enkele brasseries waar men voor een redelijk bedrag toch ook wel een lekkere maaltijd kan eten.

Al bij al goed meegevallen, alleen jammer van de sfeer ...

• 9anja29-05-2009

sfeervol en gezellig

Hotel Vilamonte ligt heel centraal in Heist, prachtig gebouw, mooie kamers. ontbijt heel verzorgd op terras vanwege de warmte. Vriendelijke uitbaatster. Tijdens hele warme dagen in september was de kamer heel warm, jammer.

Hotel Villa Monte info

Het complex