Hotel 't Hemelryck

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
Hotel 't Hemelryck
8,3

25 reviews over Hotel 't Hemelryck in het Nederlands

Heerlijk weekend gehad in dit mooie compacte hotel, doordat dit hotel weinig kamers heeft maakt het verblijf juist erg prettig, niet zo massaal als de grote hotels. Je wordt erg prettig ontvangen en alles is goed voor elkaar.

Kamers zijn groot en voorzien van genoeg luxe en heerlijke bedden.

Erg lekker gegeten en genoten van het wijn arrangement, een aanrader.

Alleen maar positieve meldingen over dit hotel, het is gewoon super goed.

geweldig hotel met persoonlijke aanpak

Els en Dirk
7-5-2017

Zeer gezellig en mooi hotel met uitbaters die er alles aan doen om je te verwennen. Diner was ook heel lekker en meteen bij aankomst werd al gevraagd of er zaken op het menu stonden die we wilden gewijzigd zien. Men deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, dus we komen zeker terug.

Goeie uitvalsbasis om de kempen per fiets te verkennen.

Zeer goede accomodatie!

L & MP
29-8-2016

Het ontbijt is gewoon schitterend en een goed voorbeeld voor veel andere hotels.

De inrichting van de kamer is compleet en met alle voorzieningen. Hotel 't Hemelryck te Grobbendonk is beslist een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Hemelryck voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf en zeer comfortabele kamer

Kim
27-7-2016

Aardige eigenaren. Een super diner gehad. Kamer zeer fijn met airco en dakterras.

Niet volgens verwachtingen

mahieu - de grande
3-4-2016

Vorstelijk ontbijten voldeed niet : taaie koffiekoeken . Dessertjes waren er niet te bespeuren !

Een per ongeluk omgestoten glas Cava werd niet vervangen! ( te lange tafelkleden

die bij het rechtstaan hinderen )

Wel vriendelijke maar vergeetachtige bediening .

Aanrader!

Kelly
17-5-2015

Locatie gevonden via bon, en verblijf met extra nachten verlengd. Zeer tevreden over dit hotel. Zeer mooie kamers, gezellige sfeer, zowel ontbijt als diner uitgebreid en heel lekker, goeie service!

Zalig genoten

Wouter
13-4-2015

We verblijven er in kamer Celeste voor ons 6 jaar samen te vieren. Kamer is gewoon een sprookje :)! Het eten is zalig lekker en verfijnd. Drank is er niet zo goedkoop maar dat weet je als je naar dergelijk hotel gaat. Ook de ligging is niet echt super (landelijker was nog beter geweest) maar dat zijn details. Het ontbijt was zeker in orde. Heel vriendelijke eigenaars. Misschien 1 tip maak het niet te groot...want dan verliest het een stuk van zijn charme. (terwijl wij er ontbijten was er ook een groep dames die enkel kwam ontbijten//ons stoorde het niet maar we kunnen ons voorstellen dat sommige dit niet zo fijn zouden vinden). Voor de rest zouden we zeggen doe zo voort

nooit meer

caroline peer
7-3-2015

totaal geen sfeer van een Engels landhuis zoals de site doet vermoeden, prijs/kwaliteit verhouding van het eten is ver te zoeken

Overprijsd, enkele ingrepen nodig

Jan De Winne
18-2-2015

Algemeen beschouwd goede ligging en accommodatie is goed ingericht, maar teveel details die eenvoudig opgelost kunnen worden waren niet in orde. Onze kamer 'Celeste' rook muf, bleek door het douchegordijn te komen, en we hebben de geur meegenomen in onze kleren en bagage de dag nadien. Eens in de douche met het gordijn dicht zie je bovendien niets meer want geen verlichting. Geen geluidsisolatie zodat we letterlijk de gesprekken aan het ontbijt konden horen tot in de kamer. Uitslapen was ook niet aan de orde want een hun zoontje (neem ik aan) zat 's morgends met autootjes voor onze deur te spelen. Kussens van het bed dringend aan vervanging toe. Verwarming maakt een hels lawaai. Service aan het ontbijt kan beter, een verwelkte en verdorde roos op de tafel is niet echt romantisch en bederft de sfeer letterlijk...

Weeral Super

Jean Ronsse
15-2-2015

Weer super genoten in dit hotel,alles was weer top,het is altijd fijn om daar te logeren en lekker te dineren

We hebben een aantal aanbieders voor 't Hemelryck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Hemelryck in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Hemelryck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.