Hotel Nooz

• Onvoldoende: 1 - 5

Qaulity time

Frans & Lieve
16-7-2018

Het ideale cadeau aan onszelf voor onze veertigste huwelijksverjaardag.

De details kan je lezen in vorige recensies. We bevestigen dat het waar is !

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Dank je wel voor de mooie recensie, Lieve en Frans. Hopelijk hebben we er mee voor gezorgd dat jullie 40e huwelijksverjaardag voor altijd een mooie herinnering blijft.

Nooz vibe we love it!

Hafsa
15-7-2018

Alles was uitstekend goed! Heerlijk genieten je komt Volledig tot Rust

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Zelfs de review is uitstekend. ;-)

Dank je wel voor de lieve woorden!

Wij komen terug!

Nele Ooms
13-7-2018

Vanaf de aankomst tot het vertrek word je helemaal ondergedompeld in een oase van rust. Wij hadden zelf ook afgesproken om gsm's af te zetten en dat werd ons daar ook aangeraden. Het was voor ons echt wel effe raar om zo geen idee van tijd te hebben. Maar het went heel snel. Het ontvangst was super, heel vriendelijk personeel. De massage was echt zo relaxerent, was onze eerste massage en hebben er echt van genoten, mocht zeker nog langer door gaan. Daarna werden we rondgeleid met de bijhorende uitleg over de mystic water en de Forest shower. Na een tijdje komt iemand van het personeel het eten brengen en meld zich vriendelijk dat ze er aankomt zodat je tijd hebt om eventueel eerst nog je badjas aan te doen of lekker onder te dompelen in de mystic water. Wij hadden voor teppanyaki gekozen met vlees en vis. Een heel uitgebreide en lekkere maaltijd. Wij hebben er zo van genoten voor dat je hebt weet is het avond. Dan maar terug gekeerd naar onze imagine lounge om daar te genieten van een leuk filmpje op groot scherm. Om dan 's avonds laat nog snel het buiten bad te laten vol lopen en samen te genieten. 's Morgens even bellen en beetje later staat het veel te uitgebreide ontbijt op je kamer of buiten in de tuin. Na deze 24 uur durende oase van rust hebben we beslist dit zeker nog eens terug te doen in de winter.

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Afgaande op deze geweldige review hebben jullie de aanpak van Nooz helemaal aan den lijve ondervonden en volledig goedgekeurd.

Dank je wel voor deze zeer mooie review!

prive genieten op superlocatie

Jo en Sigrid
    12-7-2018

Wij hebben genoten!! Twas nogal moeilijk om 'de juiste verwennerij' te kiezen... maar daar kan het niet dat menskes teleurgesteld buitengaan... superlieve mensjes die je graag helpen... privacy is er 100 % ... tis anders,vrijer en puur in de natuur!!! Eten 's avonds en 's morgens dik in orde ((kheb mn zelf meegenomen pistoletjes terug meegenomen)) � merciekes en voor de twijfelaars.... reserveren !!

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Wat een hartverwarmende review, Sigrid en Jo!

Dank je wel voor deze erg mooie woorden.

Tot later!

Fantastisch !

Karen
    10-7-2018

Zalig genoten bij Nooz. Een echte aanrader voor wie even wil ontsnappen aan de dagelijkse sleur !

Heerlijk lekker eten, ontspannende massage, vriendelijke mensen, en dit alles in een prachtig kader in de bossen... kortom, een unieke ervaring.

Wij komen terug !

Wim, eigenaar, 18-7-2018

Dank je wel voor deze geweldige review, Karen.

Hopelijk zien we jullie snel weer. :-)

Voor herhaling vatbaar

Marijke
    6-6-2018

Puur verwennerij, je krijgt zelfs niet de tijd om te kijken hoe laat het is. Als je eens wil ontspannen, is dit het juiste adres! Ons zie je zeker nog terug topteam!!!

Wim, eigenaar, 12-6-2018

Dank je wel voor deze formidabele review, Marijke!

Hopelijk zien we jullie snel weer. :-)

zalig genieten

Yannick Adriaensen
    21-5-2018

Bij ons eerste bezoek aan Nooz hadden we gekozen voor de Duo massage lounge en dat hebben we ons zeker niet beklaagd. We werden vriendelijk ontvangen en kregen meteen iets te drinken aangeboden. Daarbij kregen we een uitgebreide uitleg over hoe alles zou verlopen. De massage die we hadden gekregen was de beste die we tot nu toe ooit al hebben gehad. Nadien konden we ons opfrissen in hun geweldige bos-regendouche. Als afsluiter hebben we buiten nog kunnen nagenieten van alles met een fles prosecco en kleine versnaperingen. Spijtig genoeg hadden we diezelfde avond ook ergens een restaurant gereserveerd waardoor we te snel moesten vertrekken. Wij gaan sowieso nog een keer terug om hier nog eens van te genieten, echter zullen we dan zeker voor een uitgebreider pakket kiezen zodat we veel langer kunnen genieten van deze geweldige ervaring.

Wim, eigenaar, 22-5-2018

Wat een mooie recensie, Yannick!

Onze oprechte dank hiervoor.

We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

Glenn
    5-5-2018

Super! Prachtig! Excellent! Enkel superlatieven kunnen omschrijven wat een unieke ervaring Nooz is.

Ja kan er je tijd invullen naar eigen wensen en hoeft je nergens zorgen om te maken want dit doen de hardwerkende mensen van Nooz al voor je. Na het ja-woord van mijn vriendin, was een dagje "noozen" een dikke kers op de taart om samen met haar te ervaren.

Super bedankt aan alle mensen van Nooz en hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals vergezellen in één van jullie unieke ervaringen die jullie aanbieden.

Nooit meer Nooz aan Zee

Angelique
    3-5-2018

Na een geweldige ervaring ook Nooz aan Zee geboekt. Idd ze geven door dat het een ander concept is. Binnen een vakantiedomein met een oase van rust. Lees: midden in Sunparcs en dichtbij het zwembad. Dus heel de dag door hoor je spelende kinderen en mensen. Niet verkeerd als je dit boekt bij zo een park zelf.

Prijs/kwaliteit werkelijk triest, voelden ons bedrogen door Nooz.2handdoeken pp, fijn als je uit de jacuzzi komt, want je hebt nog 1over om te douchen! Cinema ervaring zoals in Kinepolis???? Samen romantisch kijken vanuit bed (boven) onmogelijk staan balken voor. Twee zetels= 1doorgezakte zetel. Gebeld naar leidinggevende Wim en deze was allesbehalve vriendelijk!! Wij zijn niet de moeilijkste, maar voor deze prijs mag je zeker kritischer zijn! Ook heb ik in het verleden voor die prijs al midweek/week in vakantieparken geboekt als VIP. Eten bijgeboekt, ook deze prijs zwaar over. Luxeontbijt? triest en opgelet, eieren zijn rauw.

Wim, eigenaar, 7-5-2018

Hallo Angelique, leuk te horen dat jullie al eens kwamen noozen en het concept zo waardeerden. Dat jullie een 2e keer wilden noozen vonden we helemaal tof.

Bij je reservatie voor Seanooz werd duidelijk aangegeven dat dit 2 totaal verschillende manieren van noozen zijn: allebei 100% quality time, maar op een heel andere manier.

Wij hebben een zeer duidelijke uitleg gegeven en dat werd erg goed onthaald. Meer nog, het zou fantastisch zijn om ook de andere manier van noozen te ontdekken.

We waren dan ook verwonderd dat we niet de vrouw waarmee we alles besproken hadden aan de telefoon kregen, maar wel je man. De feedback heeft alles te maken met "perceptie" en "verwachtingen". Mensen die 'all you can eat' gewoon zijn zullen een sterrenrestaurant veel te duur vinden omdat ze weinig eten krijgen. Liefhebber van een sterrenrestaurant zullen al you can eat dan weer weggesmeten geld vinden. Maar beide zijn wel ok qua prijs/kwaliteit.

Seanooz is inderdaad gelegen in een vakantiedomein. Het gaat evenwel niet om Sunparks maar wel om Groendyk. Bovendien ligt het ver weg van het subtropisch zwembad.

De prijs vergelijken met een huisje in Center parks is uit de lucht gegrepen. Bovendien is de prijs in vergelijking met de sector zelfs goedkoop. Enkele voorbeelden:

• Luxeprivéwellness 24/24 tijdloos beschikbaar met sauna, automatische opgietsessie, infrarood, buitendouche, buitenjacuzzi, privécinema met projectie, enz.
Een privéwellness alleen al kost 150 euro voor 2-3 uur!

• Luxueus aangelegde tuin, volledig privé met schitterende bamboe aanplantingen, kunstgras, designobject van kunstenaar William Sweetlove en designfotodoeken met led-verlichting

• Genotsdrank bij aankomst staat klaar

• Luxe-inrichting met zelf ontworpen meubelen, haardvuur, led-verlichting en topklankinstallatie (Klipsch en NAD)

• Minibar inbegrepen (in hotel betaal je 4-6 euro/drankje op je kamer)

Voorbeeld 6: privébutlerservice. Je kan altijd bellen om bv. handdoeken GRATIS te laten bijbrengen.

ongelooflijk

Alan
    30-4-2018

Wij hebben heerlijk genoten van deze fantastische duomassage

Eerst was het de aangename verwelkom en zeer vriendelijk ontvangen en niks was hen te veel ze hielpen mijn vrouw uitstekend omdat ze moeilijk te been was

De masseuses waren ongelooflijk we hebben genoten van het eerste moment en ook supervriendelijk

Nadien nog na genieten en een heerlijk regendouche genomen

Het was echt zalig 4uurtje We come back grtjs Alan & Anita

Wim, eigenaar, 2-5-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie recensie, Alan en Anita.

Het doet ons veel plezier te mogen lezen dat onze aanpak bij jullie zo in de smaak gevallen is.

Tot een volgende keer!

We hebben een aantal aanbieders voor Nooz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nooz in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nooz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nooz scoort een 9.24 uit 10 op basis van 358 reviews.