Hotel Nooz

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-2°
Hotel Nooz
9,4

358 reviews over Hotel Nooz in het Nederlands

Van aanmelding tot nazorg... NOOZ around !

LV,
13-1-2019

Luxe-ervaring met ongekende Antwerp-skyline ! Lust voor alle zintuigen.

Gereisd met partner in januari 2019

Absoluut aanrader

Hopman,
23-12-2018

Nooz is een totaalbeleving op het gebied van ontspanning en samen genieten. De rustige ligging, de vriendelijke en ontspannen bediening door het personeel en de prima massages dragen allemaal bij aan een perfecte ontspanning. Absoluut een aanrader als je wilt ontsnappen aan de hectiek.

Wim, eigenaar, 2-1-2019

Dank je wel voor deze zeer mooie recensie!

Het doet ons erg veel plezier te mogen lezen dat jullie er zo van genoten hebben.

Nooztastisch!

Lies Marechal,
9-12-2018

Eerste maal bij Nooz! En wat een ervaring! Genoten van het eten, de mystic water ervaring en van een heerlijk ontspannende massage! Echt een aanrader!

Wim, eigenaar, 18-12-2018

Dank je wel voor deze prachtige review, Lies!

Weekendesk

Hartelijke ontvangst in een rustgevend interieur - alles op het gemak. Uitleg gekregen over de massage - het verloop van de avond -...En dan was het aan ons: we hadden het gevoel dat we niet meer geleefd werden - maar dat we leefden!! Wij beslisten wanneer we een aperitief namen of wanneer ons privédiner werd opgediend of wanneer wij zin hadden in het ontbijt...we hadden het gevoel dat niets Moest.

We zijn naar huis gereden met een gevoel van WAW....dit willen we nog...konden we maar iedere dag zo leven

Wim, eigenaar, 18-12-2018

Wat een schitterende recensie, Hilde. Dit vat onze aanpak zeer mooie samen.

Indien jullie nog eens een 'WAW-gevoel' willen, de deur staat open. :-)

Heerlijk ontspannen

Jeroen en kristien,
4-11-2018

Wat hebben we genoten van ons moment bij nooz. We startten met een heerlijke massage gevolgd door een geweldige mystic-water-ervaring. Gehuld in onze badjas genoten we van een heerlijke teppanyaki. Na al dit ontspannen, was het tijd om in de imagine lounge verder te relaxen. Het meer dan luxueuze ontbijt maakte ons verwenovernachting compleet! We keerden volledig zen huiswaarts.

Gereisd met partner in november 2018
Wim, eigenaar, 6-11-2018

Wat een leuke review! Dank je wel voor de erg mooie woorden en jullie waardering voor onze aanpak.

Tot een volgende bezoek!

Zzalig

Stefaan Deman,
30-10-2018

Topservice door een super team

Massages een absolute aanrader.

Prachtige locatie midden in de bossen.

Alle faciliteiten aanwezig met als topper een zalig waterbed.

Volledige rust en stilte in de midle of nowhere.

Gereisd met partner in oktober 2018

Dit Moet op een ieders To do List!

Eloisa Restauracao,
26-10-2018

Man man man wat hebben wij genoten! In 1 woord Geweldig!

Wat een ervaring en wat een super en uniek concept. Meest vriendelijke en meedenkende service die je maar kunt bedenken. Er ontbreekt aan niets. Sluit geheel aan aan ons. Nooz jullie zijn 2 superfans rijker! Bedankt voor al Jullie goede zorgen en extra's, groet Eloisa & Nilson X

Wim, eigenaar, 30-10-2018

Dank voor deze waanzinnig toffe review, Eloisa en Nilson.

Deze komt alvast ook op onze lijst. :-)

Tot de volgende keer!

Intens genieten

Fred & Sandra,
21-10-2018

Fantastische ervaring. Weer zijn onze verwachtingen ver overtroffen. En dat terwijl we elk jaar NOOZen. Dit was onze 3e keer in de Forest Lodge. Mystiek Water voorafgaande aan een heerlijk uitgebreide massage met 4 handen. Oh, wat aangenaam. Op en top genieten van professionals die alleen maar willen dat jij geniet. En vergeet niet om ook het diner er bij te boeken. Wat een genot om de presentatie van al dat lekkers te zien en te consumeren. Een ware weldaad van geur en smaakbeleving. Of te wel, intens genieten van de ontvangst tot en met het ' wederzien' afscheid. Lief NOOZ-Team, dank dat ik op deze manier mijn verjaardag heb kunnen starten. Tot ziens. We zouden niet weten wat niet goed was.

Wim, eigenaar, 23-10-2018

Dank je wel voor deze uitzonderlijk mooie review, Fred & Sandra.

Het doet ons zeer veel plezier te mogen lezen dat we jullie verwachtingen hebben kunnen inlossen en zelfs overtreffen.

Tot de volgende keer!

Top relax weekend

PATRICK,
15-10-2018

zalig dagje genieten in de bossen. Vriendelijk onthaal en top massage gekregen. Zeer discreet en alles op eigen ritme. Doen dit minstens 2 keer per jaar, steeds ander concept. Zeker eens uitproberen. Doe zo verder

Wim, eigenaar, 18-10-2018

Dank je wel voor de zeer mooie review, Patrick.

We kijken al uit naar je volgende bezoek.

Fantantisch

Kim,
26-8-2018

We beslisten om eens te genieten en te relaxen, we keken dan naar last minutes en kwamen zo bij Nooz terecht, na de omschrijving gelezen te hebben met wat we moesten verwachten waren we dan ook direct verkocht dus reserveerde we direct. Achteraf kregen we telefoon om de reservatie verder af te handelen en daar werden we al direct zeer vriendelijke verder geholpen wat voor ons zeer belangrijk is. Eens aangekomen bij Nooz werden we zo vriendelijk ontvangen dat wij direct gerustgesteld waren en op ons gemak waren. We kregen een drankje en een uitgebreide uitleg wat er ons te wachten stond. We hadden voor een duo massage gekozen , super vriendelijke vrouwen die ons super verwend hebben & ons op gemak stelde , na een uur heerlijke massage hebben wij een glaasje wijn gedronken die je erbij kreeg en daarna genoten van de heerlijke regen douche midden in het bos 😱! Dit was ons eerste keer maar allesinds niet onze laatste keer hier zien jullie ons nog zeker terug. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor jullie vriendelijkheid & service! Doe zo voort 👍🏼

Gereisd met partner in augustus 2018

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nooz in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nooz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.