Nooz Welness

9.7Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Nooz Welness?

• 10Isolde B.27-09-2019

Paradijs in de bossen!

Na een derde keer Noozen hebben wij onze ideale formule te pakken: de Mystic Water ervaring was exact de aanvulling die we zochten op de heerlijke duo massage om onze quality time te vervolledigen! Dicht in verbondenheid met de natuur en de weerselementen komen we er helemaal tot rust. Lekker dobberen in een warme tobbe, midden in het bos met al haar geuren en kleuren, nagenietend van een heerlijke massage… Wat een paradijselijke zaligheid!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jana De Vliegher09-09-2019

Wij kwamen deze morgen rond 11u aan, toen bleek dat onze massage pas vólgende week stond ingepland. Maar dankzij de flexibiliteit het Nooz team hebben wij alsnog kunnen genieten van een heerlijke dag! Zowel het ontvangst en het contact met de medewerkers was heel warm en vriendelijk. Wij hebben heerlijk genoten van alle faciliteiten en hebben heerlijk gegeten! Ook de Duo massage was heel ontspannend. Kost samen gevat, wij komen zéker nog terug! Groetjes Jana en Grigori

Gereisd met partner in september 2019

• 9Francoise10-07-2019

Nooz was een geweldige ervaring!

NOOZ is echt een unieke ervaring. Tijd vergeet je en er wordt alles aan gedaan om jou, samen met je partner, alleen maar te laten genieten. Vooral de 4-handen massage was de meest ultieme ervaring. Daarnaast waren het mystic bad midden in ht bos, de home cinema tot diep in de nacht, BBQ met Jacuzzi en de synchrone massage (op maat van de muziek:) helemaal geweldig. Een echte aanrader om tijd voor elkaar te hebben.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Lynn Verhaegen13-06-2019

Heerlijk

We werden warm en hartelijk ontvangen en kregen een woordje uitleg over wat zou volgen. Daarna kregen we een heerlijke duomassage gevolgd door een warme douche in de natuur. Heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Strandverblijf03-06-2019

Een zalig en ontspannend verblijf!

Heerlijk vertoeven bij Nooz, ontspannend en super service!

Zakelijk gereisd in maart 2019

• 9Bart Jacobs08-04-2019

Wanneer "Noozen" een begrip wordt

De Mystic Water ervaring is absolute aanrader, uniek en zeer ontspannend. "Noozen" is geen "werk"-woord, maar zalig genieten in alle rust

Gereisd met partner in april 2019

• 10Rudi Lemmens18-03-2019

Summum Verjaardag Beleving !

Wij hebben onlangs weeral mogen genieten van de weer meer als toffe ervaring. Hierin hadden wij ons weer ondergedompeld en geserveerd voor mijn verjaardag in de super relax Mystic Water ervaring gecombineerd met een luxe brunch met een fles prosecco met lekker vers fruit waarvan je heerlijk in alle rust kan genieten vanuit je voorverwarmde hottub in het midden van de natuur. En dan mag je zeker niet te vergeten de Nooz duo massage Summum te boeken waardoor ik en mijn partner weer in de 7de hemel waanden. Dit allemaal wordt waargemaakt door een echt Super Team dat je in alles rust van begin tot einde laat genieten van je hemelse beleving. Wij kunnen deze plaats van ontspannen en genieten enkel maar aanraden als je echt wil relaxen in alle luxe die je maar wenst. Dank u Nooz-team en tot de volgende beleving.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Verbrugghe Troike29-08-2018

Zalige ervaring!

Nooz is een uniek ontspanningsconcept waarbij alles tot in de puntjes geregeld is volgens eigen wensen! Zalig relaxen en genieten van het heerlijke eten en de privacy. Bedankt aan het voltallige nooz team voor het vriendelijke onthaal en heerlijke eten en onvergetelijke ervaring.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Kiana23-08-2018

Ontspannen in een uniek kader

Bedankt NOOZ voor deze unieke ervaring in een uitzonderlijk mooie omgeving. We hebben enorm genoten van de DUO massage in het privé paviljoen. We werden warm onthaald met een lekker drankje en kregen een duidelijke uitleg over wat we mochten verwachten. Nadien tot rust komen, op je eigen tempo, wederom met een drankje en vers fruit. Kortom, het was top. voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Els18-08-2018

Echt ontspannen

Wij hebben een hele fijne ontspannen tijd gehad bij Nooz. We werden in alle rust ontvangen met een heerlijk drankje. We hebben genoten van de vakkundige relax-massage en daarna was er nog alle tijd om even na te genieten in de tuin. En dan tot slot nog een verjaardagstaartje! Echt geweldig, geen leukere manier om je verjaardag te vieren. Bedankt, Nooz!

Gereisd met partner in juli 2018

10 van de 95 reviews gezien