9,4

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Loft aan het Water voor je op een rij gezet:

13 reviews over Vakantiehuis Loft aan het Water in het Nederlands

Genieten met een grote G!

bruno, 26-11-2017

Woorden schieten hier te kort!

We verbleven een dag en een nacht in Loft aan het Water en ontdekten het paradijs op aarde. Wat een zalige rust & pure luxe! We logeerden in de Red Lounge en konden genieten van tal van faciliteiten: regendouche, geweldige filminstallatie, een zalig bed enz.

Wij komen zeker terug!

Unieke ervaring!

Twan, 28-9-2017

We hadden bij Nooz de Full Day&Night Nature geboekt: tijdloos genieten, geheel privé. En boven verwachting: Fijn ontvangst door professioneel team dat de hele dag voor je klaar staat, discrete en respectvolle massage, heerlijk uitgebreid diner en ontbijt, luxe kamer (Aqua lounge suite bij Loft aan het water) en vooral lekker Nooz naar huis!! We komen hier zeker nog eens terug!!

Geest en lichaam worden verwend....

Elisabeth Lenz, 3-9-2017

Nooz is onthaasten... Tijd maken voor mekaar...en dit alles op tempo van de gast!

Je wordt verwend met quatre mains massages, hot tub... en zoveel meer... Je horloge, en je kledij heb je tijdens je verblijf niet nodig...

De Forest Lodge is uniek in zijn genre, waar service en vriendelijkheid primair zijn. Wij zullen zeker binnenkort een arrangementen boeken! Bedankt voor het zalig weekend... Elisabeth en Ricky

Unieke ervaring!

ELS, 23-8-2017

Prachtige locatie, warm ontvangst, gezellig interieur, muziek, verlichting,... niks ontbrak!

pure relaxatie voor koppels in een mooi kader

peter, 17-7-2017

zeer goede ontvangst, je wordt echt op je gemak gesteld in een sfeervol kader

ontspanning

marc.frans, 30-4-2017

het was super wij zijn goed ontvangen en zelf afhaling aan station en terug gebracht het eten was heel goed en de bediening was heel goed een aanrader voor het zeker de doen ik geef 10 /10 de massage was top sfeer heel gezellig de warme jacuzzi was top echt rustige omgeving laat je helemaal tot rust komen zeker doen

marc.frans en elizabeth

Bijzonder overnachten met je partner

Bart en Dina, 12-4-2017

Puur genieten van je partner, de rust, de prachtige inrichting en het lekkere ontbijt

Unieke beleving!

Noozer, 9-10-2016

Ontzettend mooie kamers!! Enorm luxueus ingericht. We hebben onze overnachting gecombineerd met een verwenpakket bij Nooz, en dat kunnen we iedereen aanbevelen!! Het ontspannende en rustgevende karakter van Nooz heeft ervoor gezorgd dat we volledig zen naar onze Loft terug keerde!

nooit meer!

Marie en Stef, 19-11-2015

mooie accomodatie echter zijn geld absoluut niet waard!

Verwachtingen en beloftes worden niet ingelost.

Fantastische ervaring

Koen Devriendt, 5-10-2015

Ik heb mij nooit zo hartelijk onthaald gevoeld. Alles is erop gericht om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen. Er lijkt werkelijk aan alles, van de algemene inrichting tot aan het kleinste detail, gedacht om het naar je zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Loft aan het Water in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Loft aan het Water zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Loft aan het Water scoort een 9.39 uit 10 op basis van 13 reviews.