Vakantiehuis Loft aan het Water

België, Antwerpen, Grobbendonk

9.5Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Loft aan het Water voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiehuis info

24 reviews over Vakantiehuis Loft aan het Water

• 9Virginie Lievens15-01-2020

Zin om er even tussenuit te gaan en volledig te ontspannen in alle rust en privacy. Dan bent u bij Nooz op het juiste adres.

Alles is met alle zorg en aandacht verzorg : diner( fruits de mer en sushi zeker aan te raden!)

We hebben gekozen voor de dreamlounge met privé cinema en jacuzzi op het buiten terras.

Bij het dekken van de tafel voor het diner kregen we te horen dat er nog plaats vrij was op de andere locatie 5 km verder en mochten we daar s ochtends naartoe om daar nog wat te ontspannen en te ontbijten. Zeker een leuke verrassing en absoluut de moeite. Lekker genieten van een jacuzzi in de open natuur met het uitgebreide ontbijt ( omelet met zalm was overheerlijk!)

Ons zien ze zeker nog een keertje terug om te noozen.

Groetjes 😁

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10IB27-09-2019

Quality time op maat!

Quality time voor twee? Check. Tijdloos, privé, en luxueus op maat genieten? Check. Mijn man en ik hebben lang gezocht naar een plek waar we de tijd even kunnen laten stilstaan, onze batterijen kunnen opladen, en onze aandacht terug te brengen naar het hart van onze relatie… en dat hebben we hier gevonden. Wim, Heidi en hun attente team leerden ons de betekenis van het werkwoord ‘noozen’ en dat blijkt nu exact te zijn wat we al die tijd zochten!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marco Algaba28-07-2019

Fantastische ervaring

Als je nood hebt aan rust en ontspanning is NOOZ, een aanrader. Wij hebben gekozen voor “Loft aan het Water” Wij werden verwelkomd in een heel huiselijke sfeer en waren onmiddellijk gerust gesteld door de vakkundige uitleg die we kregen en waarvoor voldoende tijd werd vrijgemaakt. Op alle vragen en wensen die we hadden werd er een antwoord gegeven. Dan komt de massage, in een woord samengevat ZALIG. Je wordt gemasseerd, verwend, door professionele handen die op een heel attentvolle manier zowel je lichaam als geest tot rust brengen. Na de massage, ontspanningstijd, en dan gaan lunchen. Wij hebben voor de vegetarische schotel gekozen, een aanrader. Het was in alle opzichten een geslaagde ervaring, waar we nog lang gaan over napraten, en zeker voor herhaling vatbaar. Alles voldeed aan onze verwachtingen. Bedankt team Nooz, en tot binnenkort. Groetjes, Marco & Patricia

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Shannah15-07-2019

Sublieme locatie voor informele meeting

Naar jaarlijkse gewoonte, hebben we op 10 juli 2019, met 5 collega's een meeting buiten onze kantoormuren opgezet. Dit jaar hebben we hiervoor de bijzendere locatie van Loft Aan Het Water (LAHW) gekozen. Al vanaf de eerste minuut van het eerste telefoongesprek was het duidelijk dat de mensen van LAHW 100% mee waren in ons verhaal en onze wensen. Wat een klanteninzicht! De prijzen die ons werden meegegeven lagen perfect in lijn met de prijzen die we de afgelopen jaren op alle andere locaties hebben betaald (allen klassevolle locaties overheen België). Enthousiast keken we uit naar deze dag, we waren ervan overtuigd dat het een onvergetelijke ervaring zou worden. En zo geschiedde! En meer nog, LAHW heeft onze hoge verwachtingen meer dan overtroffen. Perfecte locatie voor informele meeting. Alle zintuigen hebben van de eerste tot de laatste seconde genoten. Een aanrader!!

Zakelijk gereisd in juli 2019

• 9Michelle26-06-2019

het was fantastisch

Je kan hier heerlijk ontspannen en genieten van alles wat er is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hendrickx Nick19-03-2019

Ongelooflijk zalige ervaring

Om te ontspannen en volop te genieten is dit dé plek bij uitstek.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10jan breugelmans14-02-2019

Prachtige aanrader

Een heerlijke kamer om te relaxen,voor zowel jong als ouder publiek. Zeer vriendelijke ontvangst in een prachtige omgeving met mooi uitzicht. Een echte aanrader om er even tussenuit te gaan,relaxed en uitermate proper. Echt van genoten jan

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 2018
    9Vicky Lootens19-11-2018

Meer dan ontspannen

Nooz is the place to be voor wie zich even van de drukte wil verwijderen om het geluk van het leven te proeven en te ervaren midden in de natuur. Een top wellness locatie voor wie genieten hoog in het vaandel draagt .

Gereisd met partner in november 2018

• 10Drée10-10-2018

Rust.... Stilte.... Water.... Genieten

. Perfecte plek om totaal te ontspannen....!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Andrée16-05-2018

Totale ontspanning

Prachtig verzorgde loft..... aan elk detail is gedacht . Sfeermuziek en lichten in pasteltinten. Zalig bed en heel zachte badjassen. Genieten en ontspannen van de eerste tot de laatste seconde. Maar zeker en vast nog een tijdje nagenieten.....thuis. Topteam die alles 100 % verzorgen tot in de puntjes. Bedankt.

Gereisd met partner in mei 2018

Vakantiehuis Loft aan het Water info