Géén boekingskosten

Hotel Aldhem

BelgiëAntwerpenGrobbendonk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aldhem voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews

8.4FantastischScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten

9 Reviews over Aldhem

• 8Seys R24-07-2018

prijs / kwaliteit top

Leuk hotel met lekker ontbijt, op zondag met glaasje cava

• 7Anja22-04-2012

Sober, ietwat verouderd hotel met correcte service

Kamers zijn zeer sober en bed niet echt comfortabel. Isolatie kan ook beter. Kamer wel zeer netjes. Personeel OK. In het algemeen was het vrij koud in het hotel (restaurant, bar, vergaderzaal,...)

• 9musseeuw d06-04-2010

dik in orde

vriendelijk onthaal.de paasmenu is ons goed bevallen alsook de verassing van de paashaas. de porties van het eten zijn meer dan voldoende . ruime badkamer nette kamer . voor herhaling vatbaar

• 8Bonnier Ulrich22-04-2009

Bijv. Niet echt een aanrader !

We zijn er geweest met de actie-bon. Om heel eerlijk te zijn hebben we al betere 3 sterrenhotels voor die prijs gehad dan dit 4 sterrenhotel. Kamers zijn piepklein, badkamer is echt verouderd en er stond een mini 2-persoonsbed waarvan de vering er helemaal doorstak. Gelukkig was het maar voor 1 nachtje. Het eten en het ontbijt zijn wel superlekker.

• 9De Vocht12-07-2008

Voor herhaling vatbaar!

Het hotel was gemakkelijk bereikbaar, voldoende (gratis) parking. Goed onthaald, goede service in de bar en het restaurant. Lekker gegeten. Kamers ietwat ouderwets maar zeer netjes. Fantastisch (champagne)ontbijt, inbegrepen in de prijs. Gewoon genieten. Voor herhaling vatbaar.

• 8ontevreden klant11-07-2008

Ontbijten in aldhem hotel nooit meer!

het ontbijtbuffet ziet er prima uit maar op 4 juni 2008waren alle warme schotels volledig koud! zelfs theewater ijskoud! misschien te wijten aan het personeel op dat moment want normaal steeds tevreden over keuken aldhem. Spijtig iets dat na een mailtje er niemand de moeite neemt om te antwoorden.Niet erg professioneel! Ontbijten kan veel beter op andere plaatsen in Herentals.

• 8Etienne godderie25-05-2008

Mooi in het groen gelegen . Vlak naast autosnelweg; maar daar heb je geen last van. De kamers bevinden zich op een kantelmoment dwz een opfrissing dient overwogen te worden Bvb behangpapier hier en daar los, kraanwerk sanitair draagt ouderdomssporen . Wel was alles proper. TV op de kamer met Prime film ( inbegrepen) Het eten was zeer lekker , maar waarschijnlijk door de onervarendheid van het zaalpersoneel dienden we heel lang te wachten. Zwembad klein maar in orde, iets te weinig zitmogelijkheid aan het zwembad. Verder vriendelijke service ( we hadden iets vergeten op onze kamer en dit werd door het hotel gratis terug opgestuurd naar mijn adres) . Zeer uitgebreid ontbijtbuffetDurf het hotel zeker aanraden. Ideaal voor fietsuitstappen of wandelingen in de onmiddellijke omgeving.

• 9A Boom28-09-2007

heb een paar keer in het Aldhem gelogeerd,en ik kom er altijd uitgerust vandaan...opgekikkert in rustieke omgeving en luxe voor een schappelijke prijs....Kortom en fijne plek...goed hotel!Goede service....

• 9daniel02-05-2006

hotel bezocht op 30/04 en 1/05/2006 superhotel wat betreft keuken en personeel.Maar....dit hotel verdient absoluut de 4 sterren niet wat betreft de badkamer en het zwembad.De badkamer was enorm verouderd,vele faiance tegels vertoonden gebreken....er waren geen thermostatiche kranen...de lavabokranen waren gedeeltelijk verstopt..er was geen scheerspiegel....er was geen gordijn aan het venster....hier en daar waren er verschillende roestplekken aan het douchescherm.In het zwembad waren er ook verschillende roestplekken waar te nemen aan de jacuzzi en rond het zwembad...Ook was er geen controle in het zwembad wat mijn inziens toch een must zou moeten zijn.Conclusie:ik zou er zeker nog eens teruggaan ,maar enkel maar om de fantastische keuken....Voor een 4 sterren hotel in Belgie had ik toch een beetje meer luxe verwacht, zeker voor deze prijs.

Hotel Aldhem info

• SpeelplaatsBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)