Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Hildegarden

BelgiëAntwerpenGierle

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Hildegarden voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

9 Reviews over Hildegarden

• 8Remco05-09-2016

Geniaal

Wat was dit een top B&B! Vriendelijke ontvangst heerlijke locatie zeker een aanrader :)

• 9DiDe13-09-2015

Absolute aanrader !

Heel rustig gelegen in een mooi, en zeer verzorgde woning.

• 10vakantiemo23-09-2012

super overnachting nabij bobbejaanland

deze super accomodatie tot wel 12 personen is helemaal geschikt voor een overnachting met familie voor een bezoek aan bobbejaanland. We hadden een 45jarig huwelijksfeest te vieren en er was voldoende privacy voor iedereen. Het ontbijt was een feest op zich, wat zijn we verwend. De eigenaars weten er een exclusief geheel van te maken. Prijs/kwaliteit verhouding is super.

• 10geert en conny rosseel23-04-2012

Fantastisch!!!!!!!!!

Bed en Breakfast Hildegarden is top!!Kraaknette kamers en supervriendelijke,gedistingeerde mensen.Zeker een adres waar we terugkomen.Ook dank voor de fijne tips.

• 10Bouckaert Nadine11-09-2011

Hilde en Jos maakten van ons verblijf een TOPvakantie. We waanden ons in de zevende hemel. Prachtige kamer, mooie grote tuin, lekker ontbijt met extraatjes voor onze fietstochten tijdens de dag. Een aanrader voor iedereen ! Hier ben je echt "met vakantie". Nadine en Geert

• 10Rita De Greef16-08-2011

Aanrader

Super proper, super vriendelijk, kortom niets op aan te merken, gaan zeker terug

• 9Arnold31-07-2011

Fantastisch goed onderkomen

Ik heb er 2 dagen overnacht, ik kon toch komen, ondanks dat de reservatie vol zat. Waar maak je zulke gastvrijheid nog mee?

Jos en Hilde zijn 2 heel vriendelijk en sociale mensen, ze hebben hun B & B tiptop ingericht, ik zou niet weten, wat er aan te verbeteren valt.

Echt een toplocatie, om te overnachten.

• 10fam.Noortman08-05-2011

hartverwarmende ontvangst

We zijn hier geweest als slaapadres voor o.a. bezoek aan bobbejaanland we mochten met ons vieren overnachten in de vakantiewoning wat betekende dat we 2 slaapkamers tot onze beschikking hadden met keuken, doche en w.c. en ruimte zitkamer we werden netjes ontvangen met rondleiding en mogelijkheid om eventueel vragen te stellen. Het ontbijt was dik in orde en uitgebreidt voorzien van fruit,toetjes enz enz Kortom een mooi adres om nog eens terug te komen

• 10Ineke Grijsen04-01-2011

Prima verblijf !

Bed and breakfast Hildegarden kan ik iedereen aanraden. De kamers zijn fantastisch. Prima ontbijt en erg vriendelijke eigenaren. Ze deden er alles aan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Bed & Breakfast Hildegarden info