Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenGeelBed & Breakfasts GeelBed & Breakfast 't Witte Huis

Bed & Breakfast 't Witte Huis

BelgiëAntwerpenGeel
9FenomenaalScore uit 1 review
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

1 Reviews over 't Witte Huis

• 9Fam. Baeckeland-De Meyere20-08-2016

B&B met luxe uitstraling en technologische snufjes

We hebben met ons gezin (3 kids van 12, 8 en 2 jaar) 4 nachten gelogeerd in deze B&B. De woning bestaat uit gelijkvloers: zithoek, gemeenschappelijke keuken en ontbijtruimte en toilet. Op het eerste verdiep bevindt zich een klassebadkamer met bad en massagedouche, toilet en 2 persoonsslaapkamer. Op het tweede verdiep bevindt zich een badkamer met douche en toilet, 2 persoonsslaapkamer, slaapkamer met 2 1-persoonsbedden en bureel. Het huis is zeer mooi bemeubeld en op elke kamer staan er schaaltjes met snoepjes klaar. Het huis is niet echt geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn, want er dienen toch wel wat trappen genomen te worden. Het ontbijt was voor ons voldoende daar wij in de ochtend geen grote eters zijn: 2 soorten brood, sandwiches (kwamen uit voorverpakking) verse afgebakken croissant, pistolet, vers geperst fruitsap, 3 soorten vleesbeleg (ham, kaas en salami), aparte porties confituur, choco smeerkaas, 3 soorten cornflakes, broodrooster beschikbaar, koffie, chocomelk, yoghurt. Mensen die echt wel een super uitgebreid ontbijt wensen, zullen een eitje of vers fruit missen. Er zijn geen kindervoorzieningen binnen (eetstoel & babybed). Dit wisten wij op voorhand en hadden dit meegenomen van thuis. Er is wel speelgoed in de ontbijtruimte en een mooie speeltuin en grasplein achteraan de B&B. Kids zijn welkom! Dit is zeker niet in elke B&B het geval! Er is 1 parkeerplaats voorzien. We hebben tijdens ons verblijf Bobbejaanland, Mega Speelstad Wechelderzande en het Stedelijk zwembad van Geel bezocht. De laatste dag mochten wij uitchecken op een tijdstip van ons eigen keuze, wat we ten zeerste appreciëerden, zo kon ons kleintje nog een middagdutje doen. De gastheer zelf hebben wij niet ontmoet, omdat hij zelf met vakantie was. Ander personeel heeft ons prima bediend. Toch enkele minpuntjes: aan de lavabo's miste ik handdoekhaakjes of een handdoekhanger. Het bad ziet er luxieus uit, maar geen plaats voorzien om flesjes te plaatsen als je in het bad zit (boordje/plankje). De vuilbakjes werden niet geleegd en met een kleintje die nog pampers draagt vond ik dit wel nodig. De eerste nacht heb ik niet zo goed geslapen (wel zalige bedden), door het lawaai van de drukke weg die parallel loopt met de rustige straat waar de B&B zich bevindt. De TV's op de slaapkamers moeten bediend worden met een I-pad die beschikbaar is (dit was voor ons te moeilijk, zelfs met gebruiksaanwijzing, maar de oudste zoon kon er wel mee overweg). Er is gratis Wifi. We hebben een aangenaam verblijf gehad.

Bed & Breakfast 't Witte Huis info

Het complex