Géén boekingskosten

Hotel Roosendaelhof

BelgiëAntwerpenGeel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Roosendaelhof voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 13 reviews

• Rolstoel toegankelijk

14 Reviews over Roosendaelhof

• 5Kristof14-04-2021

Van luxe is geen sprake, wél topdiner van Cena!

Wij reserveerden een luxekamer met culinair verwenarrangement dat momenteel wordt aangeboden ism restaurant Cena, Antwerpen.Het 5-gangendiner was heerlijk! Het restaurant van de topchef zullen wij zeker nog gaan bezoeken.Van een 'luxekamer' was helemaal geen sprake: het diner werd in de kamer opgediend, de stoelen aan tafel waren niet geschikt om 5 uur lang op te zitten. Er was ook geen comfortabele zetel of stoel voorzien waar je wachtend op de volgende gang mee kon afwisselen. Zitten tegen het hoofdeinde van het bed was ook geen optie, want er hangt een rekje vlak boven het bed.Eenmaal thuis hebben wij de foto's op de website vergeleken en vinden geen enkele foto van onze armzalige kamer. Bovendien werden er bij het ontbijt vervallen producten geserveerd en werd een deluxekamer aangerekend ipv een luxekamer. Kamer 12 is de naam 'luxe' (of 'deluxe') én de prijs helemaal niet waard!!

• 8Nikki29-11-2017

Aangenaam

Pluspuntjes: vriendelijke bediening, mooi hotel, goede locatie, parkeergelegenheid, lekker ontbijt, mooie kamers Minpuntjes: de matras op de kamer (te hard) maar dat is misschien voor sommige een pluspunt

• 7berna04-02-2015

Viel tegen t.o.v. de foto's

De foto's beloofden een luxe hotel maar dat viel nogal tegen. De kamers waren ruim en de mevrouw aan de receptie uiterst vriendelijk. Ze wilde ook direct medewerking verlenen bij de vraag om een andere kamer. Maar de kamer(s) was niet schoon. kroonkurken onder de kast, wijnglazen onder een laag stof en veel stofvlokken op de lampen naast het bed. Kortom niet echt hygiënisch. Stoelen op de kamer hadden vlekken en van 1 stoel was zelfs de bekleding helemaal gescheurd. Staat nogal armoedig. Vandaar ook dat ik prijs/kwaliteit niet in verhouding vind staan. Uitzicht was mooi op een park. Wij sliepen aan de achterkant en hadden dus geen last van het verkeer.

• 10Caroline15-12-2013

Fantastisch metvgrote F!!!

vanaf het eerste moment tot en met het afscheid hebben wij ten volle genoten! Zeer open sfeer, super mooi gebouw, verzorgde kamers en een hele vrriendelijke, open, authentieke gastvrouw die haar hart en ziel legt in deze oude en fantastisch mooi gerenoveerde pastorie! Ook het ontbijt is echt TOP! Wij keren zeker en vast terug!

• 9Arjan Verburg Hotel Mimosa Scheveningen21-10-2010

zeker voor herhaling vatbaar

bijzonder mooi en warme uitstraling. Gastvrij ontvangst. Topper in belgie. Gegeten bij restaurant "van Gogh" op de markt. Super!! echte Belgische keuken.

• 9Jochen & Eva18-05-2009

Typerend voor Geel

Hotel Roosendaelhof straalt de gastvrijheid uit waar Geel voor geroemd wordt. Ondanks de klasse van het hotel heerst er toch een zeer huiselijke sfeer waardoor je je direct thuis voelt. Het hotel is prachtig gelegen. Geniet van het lekkere ontbijt en geniet aansluitend van een wandeling over de rommelmarkt op zaterdag! Een aanrader!

• 9Stijn16-05-2009

Klassehotel met uitstraling

Prachtig gerestaureerd herenhuis met authentieke materialen. Perfecte ligging in centrum van Geel en aanleunend tegen het stadspark, dus ook zeer rustig. Kamer heel origineel ingericht en zicht op de mooie tuin. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Wij kunnen dit hotel alleen maar aanraden en komen zeker terug.

Stijn & Ellen

• 9Fons en Lydia12-05-2009

Een ontegensprekelijke aanrader

een Geel fantastisch weekend gehad. Zalig geslapen, en een zeeer uitgebreid ontbijt voorgegeschoteld gekregen. Hotel is rustig gelegen en toch in practisch in de tuin van de horeca op de markt. Enkele wandelminuutjes en je zit tussen de verschillende keukens en cafeetjes, fantastisch. De aanbevelingen van het hotel om te dineren zijn zeker te volgen, bovenop doe je er financieel nog voordeel bij. Zeer goed gelegen om onuitputtelijke fietsstochtjes te maken. Roosendaelhof is meer dan een aanrader. DOEN. Fons en Lydia

• 10Valérie Mol02-02-2009

Niet twijfelen !!

Zeer mooi hotel in het park van Geel. Klassieke inrichting met die persoonlijke en gezellige toets die je verblijf een meerwaarde geeft. Dit hotel geeft een heerlijk - rustgevend gevoel voor een moment van op en top genieten.

PS: de beste bedden ter wereld staan daar!

• 9Sylvia02-10-2008

Prachtig!!

Ook al is het dicht bij de baan gelegen, toch heb je geen hinder van het gerij. De tuin is prachtig en heel het hotel straalt en geeft rust. Voor mij een echte topper! Het onthaal was soepel en familiaal, het personeel was overal en altijd even vriendelijk eender met welke vraag je hun ook lastig viel. Het ontbijd is voor mij iets om niet snel te vergeten, gezellige zaal, lekker en een ruime keuze. Wie hier zijn buikje niet kan gevuld krijgen weet niet wat hij mist.

Hotel Roosendaelhof info

Het complex