We hebben een aantal aanbieders voor Geel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Geel voor je op een rij gezet:

Reviews over Geel

• 4Johan08-08-2018

Geel is niks meer

Het is echt triestig in geel . De helft van de nieuwstraat staat te huur . De café's op de markt is ook niks meer , in het stadspark is het niet meer veilig. Geel herpak je

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 3Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 6Eric09-09-2016

Doods en duur

Qua cultuur is er niets behalve een paar kerken en een vroeger ziekenhuis. Groen is er in de stad al helemaal niet te vinden. Uitgaan hoort ook niet tot de mogelijkheden. Enkel op de markt is wat horeca, maar die zijn uiterst duur en verwelkomen enkel mensen die willen eten. Gewoon gezellig op café is hier onbestaanbaar. Samengevat : niets te zien en te beleven.

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Rino vd Klei27-08-2015

Aangename stad

Geel is leuk om er een dag te verblijven.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7berna04-02-2015

Wel aardig

We hebben geen gebruik gemaakt van het uitgaansleven. Op de markt zijn voldoende eettentjes en het dorp heeft leuke winkels. Ook zijn er voldoende leuke musea maar die zijn in het weekend niet allemaal open.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Jef20-06-2014

Aangenaam

In Geel kan je gezellig winkelen, van de natuur genieten, cultuur opsnuiven etc. Een bezoekje waard !

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Patrick. Leniere15-06-2014

Heel leuk vertoeven

Je kan er ook gemakkelijk gaan wandelen langs het kanaal of in de bossen, beide vlakbij !

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10Patrick09-04-2014

Geweldige stad !

Ik had er alles wat ik moest hebben. Er ware vele restaurants, maar ook de mogelijkheid om te shoppen en als je wil kan je ook wat cultuur opsnuiven. Voor ieder wat wils !

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in maart 2014

• 8rainbow30-12-2013

Uitgebreid cultureel aanbod!

Wij bezochten Geel omwille van expo Middle Gate Geel '13, in samenwerking met Jan Hoet, die een groot deel van zijn jeugd in Geel doorbracht. Deze expo vond plaats op 4 verschillende locaties in Geel, nl. in De Halle, het Gasthuismuseum, de Sint Dimpnakerk, en in Kunsthuis Yellow Art, waar Jan Hoet woonde. Op onze tocht doorheen Geel van de ene locatie naar de andere waren we aangenaam verrast door de verschillende prachtige bouwstijlen. Voor een provinciestad, is er op cultureel vlak toch best wel wat te beleven. Prachtig heraangelegde markt, voor de gelegenheid in de Kerstfeer. Aanraders het Gasthuismuseum en de Sint Dimpnakerk!

• 9Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 7Davy en Sandra13-05-2012

Goed.Maar voor 1 keer

Geel is een stad/gemeente zoals er zoveel zijn.Het pas heraangelegde marktplein(2012)met zijn vele horecazaken zijn wel leuk.De winkelstraten stellen niet veel voor.Geel heeft wel veel kerken en kapellen dankzij de vrij rijke geschiedenis.Geel is ook een groene gemeente dankzij de vele landbouw/veeteelt.Wandelen en fietsen zijn dan eerder de pluspunten.

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 7D.21-06-2011

Prima dorp/stadje

Ik woon nu net een jaar in Geel. Leuk stadje om eens doorheen te lopen, verder is er niet veel te doen. Er is een klein winkelstraatje. Zelf ben ik hier 2x uitgegaan, toen was het wel leuk maar dat ligt ook aan jezelf natuurlijk! De bossen zijn best ver om daarheen te lopen. Met de fiets prima te doen. Er is ook een poolcenter waar je voor heel goedkoop kan poolen en biljarten. Er zijn ook veel eetcafetjes bij de kerk, daar is het heel gezellig. Een aanrader is 'Eetcafe De Post': goedkoop, veel en lekker!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur