Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Welcome Home

• 10Melvin & Denise07-05-2014

Fantastische plek!

Wij hebben hier begin april een heerlijk weekend gehad. Stijn en Stijn doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. De service is top net als het eten. Een echte aanrader!

• 10Geert04-08-2012

Zalig genieten in een ideale fietsomgeving

We hebben er bij aankomst 2 fietsen gehuurd om een heel mooie fietstocht te maken langs de door Stijn&Stijn uitgestippelde fietsroute: fietsen doorheen de mooie natuur (bossen, velden, paarden,...) naar de bezienswaardigheden in de buurt (Abdij Averbode, lekdreef, kasteel Meerode, kasteel/gemeentehuis Westerlo, terrasjes,...). Nadien genoten we van de massages (wellness-arangement) om nadien de benen onder tafel te schuiven voor een lekker driegangen-menu. De kamers zien er splinternieuw uit, perfect onderhouden en proper. Onze suite had naast de grote slaapkemer (heerlijk bed) een heel grote badkamer met bad en inloopdouche en een aparte WCruimte. In de badkamer was alles meer dan goed voorzien (handdoeken, washandjes, zeep, shampoo, haardroger,...) en in de kamer was ook alles voorhanden: kamerjassen, minibar, flatscreenTV, relaxzetels, buro, koffie/thee, infomap,... 's ochtends kregen we een heel uitgebreid ontbijt met een streekproducten, lekkere broodjes en tot slot een pannekoek.

• 10sam peeters14-07-2012

Prachtige kamers en omgeving.

Mooie kamer, zalige tuin om in te zitten (enkel niet afgesloten voor kindjes) , zeer schappelijke prijzen bv cola 1.30 euro uit de minibar, ... Vriendelijke mensen, doe zo verder !!

Bekijk hun website !

Bed & Breakfast Welcome Home info