Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

12 Reviews over Ter Elst

• 4Eric15-01-2016

Slecht hotel

Voldoende parkeergelegenheid dat goed verlicht is.

Ruim en mooie kamer, maar veel te warm!

Natte ruimte is netjes, maar douchestraal is een pisstraal.

Receptie is ronduit bot en associaaal. Reden dat ik de moeite neem om mijn ongenoegen hier te uitten.

In gezelschap zitten we te borrelen en bij elke bestelling wordt je aangesproken of je kwaadwillend bent en krijg je met moeite je drinken op kamernummer. Ondanks hoofdprijs komen ze het niet brengen.

Bij uitschecken wordt je ook weer behandeld of je kwaadwillend bent en moest ik mijn leidinggevende erbij halen om nogmaals te vertellen dat wij als bedrijf hebben gereserveerd en dat ik daarbij hoor en dit hadden mijn collegae ook. Bij hun ander hotel hadden wij dit ook, ondanks dit allemaal was doorgegeven en wij de nodige informatie hadden verstrekt.

Nooit meer!

• 6Henk09-11-2015

Volgende keer een ander hotel

Ontvangst onpersoonlijk, geen info over hoe laat ontbijt.kamer netjes. Ontbijt karig, slecht geslapen, omdat de kamer veel te warm was, ondanks de aanwezige airco.

• 8Adriaan09-10-2013

Mooi hotel met royale moderne kamers

Zakelijk hier verbleven prima hotel met hele royale kamers, voorzien van airco, badkamer met bad, waterkoker op de kamer, en gratis wifi. Wel een avond een congres waardoor redelijk veel lawaai ook hoorbaar op de hotelkamers.

• 10linda_galle03-08-2012

Prachtige kamer, goed ontbijtbuffet.

Wij verbleven 1 nacht in dit prachtig hotel : niet ver van Antwerpen. Wij waren met de fiets, en dit was een iedaal hotel om de streek te verkennen. Het personeel was zeer vriendelijk, en de prijs viel reuze mee. Wij hebben niet in de bistro gedineerd.De kamers waren recent vernieuwd en dan ook heel mooi en proper.

• 0handigejan05-05-2012

vrije parkeerruimte, WIFI op de kamers

goede keus, zeker voor kort verblijf, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt. Restaurant, bistro bevinden zich in een ander gedeelte, men moet de parkeerruimte oversteken om er te komen. men is nog bezig met de renovatie van het hotel, wij hadden een ruime, goed onderhouden kamer.

• 0roland_thys03-01-2012

Goed hotel als tussenovernachting

Goede en rustige ligging. Klantvriendelijk personeel. Interessante prijs. Kamers zijn proper, maar wel wat "ouderwets" van uitrusting.

• 7henk en janny31-12-2011

zeker om terug te komen

we zijn gisteren en eergisteren daar geweest. Ruime kamer. Prima bed. goed ontbijt. Vloerbedekking en badkamer waren hoognodig aan vernieuwing toe. Badkamer niet goed schoon. Echter alle kamer worden gerenoveerd. We hebben twee gerenoveerde kamer gezien. Die zien er perfect uit. Als we de volgende keer een gerenoveerde kamer krijgen, komen we daar zeker terug. Hotel ligt lekker rustig gelegen.

• 6Ralf17-07-2011

Sober en onvriendelijk

Sober hotel met weinig sfeer en onpersoonlijk personeel en het ontbijt valt erg tegen. Wel ruime en nette kamers en ruime parkeergarage om de auto veilig te parkeren.

• 7Chris 06-07-2011

Rustig gelegen op een kwartiertje van Antwerpen

Goede ligging: dicht bij de snelweg, Antwerpen is direct bereikbaar. Maar niet makkelijk te vinden. Redelijke kamers. Sportcentrum biedt veel mogelijkheden maar is wel wat een doolhof. Goed restaurant. Ruime en goed ingerichte aula.

• 8Tessa21-03-2011

Net niet of net wel

Het is een beetje de vraag wat je wilt voor die prijs. Wij hebben ook via vakantie veiling een bon besteld. Voor die prijs is het perfect als je het volle bedrag moet betalen is het teveel. De Wagner suite. Echt een vergaderzaal. We hebben nog galgje gespeelt. We gingen voor de Jacuzzi die was perfect! Zeer aardig personeel super lekker eten!

Hotel Ter Elst info

• AirconditioningNiet beschikbaar