Hotel Drie Eiken

HotelWeer vandaag24°13°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Drie Eiken voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Drie Eiken in het Nederlands

Comfortabel, ruim en rustig hotel

Margo
29-10-2017

Mooi hotel met nette en ruime kamers. Op loopafstand van de universiteit en het ziekenhuis. Ook goede uitvalbasis voor het oude centrum, ca. 10 a 15 autominuten.

+ Ruime, nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Oude reviews (archief)

Erg fijn om in te verblijven.

Gerald Rik
20-9-2016

Het hotel is een zo genaamd zorg hotel. Het hotel ligt op het terrein van het Acad.Zknhuis v/d/ Uni. van Antwerpen. Fantastische kamer ,wifi (gratis). En de service is echt geweldig. Er is een fitnessruimte met moderne apparaten. Grote parkeerruimte voor eigen gasten die uit de E.U.komen voor het A.Z.van Uni. Antwerpen.Ontbijt is geweldig en uitgebreid.Het restaurant heeft veel keus en is qua prijs niet duur.De omgeving zelf leent zich niet voor wandelen e.d.. Wel is er op kortere afstand, Antwerpen, Gent of Brugge als bestemming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drie Eiken in Edegem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drie Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drie Eiken scoort een 9.45 uit 10 op basis van 2 reviews.