Hotel Drie Eiken

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Drie Eiken voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Drie Eiken in het Nederlands

Omdat de kamer niet schoon was om 15:00 hebben we tot 16:30 moeten wachten alvorens we de kamer in konden. Er werd niets ondernomen door het personeel om naar alternatieven te zoeken of ons hierin tegemoet te komen. Verder koude douche, geen toiletpapier en bij het inbegrepen ontbijt werd ons driemaal gevraagd of we toch wel betaald hadden voor het ontbijt. Voor € 220,- (!) per nacht voor een kamer mag je meer service en klantvriendelijkheid verwachten!

Comfortabel, ruim en rustig hotel

Margo
29-10-2017

Mooi hotel met nette en ruime kamers. Op loopafstand van de universiteit en het ziekenhuis. Ook goede uitvalbasis voor het oude centrum, ca. 10 a 15 autominuten.

+ Ruime, nette kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Erg fijn om in te verblijven.

Gerald Rik
20-9-2016

Het hotel is een zo genaamd zorg hotel. Het hotel ligt op het terrein van het Acad.Zknhuis v/d/ Uni. van Antwerpen. Fantastische kamer ,wifi (gratis). En de service is echt geweldig. Er is een fitnessruimte met moderne apparaten. Grote parkeerruimte voor eigen gasten die uit de E.U.komen voor het A.Z.van Uni. Antwerpen.Ontbijt is geweldig en uitgebreid.Het restaurant heeft veel keus en is qua prijs niet duur.De omgeving zelf leent zich niet voor wandelen e.d.. Wel is er op kortere afstand, Antwerpen, Gent of Brugge als bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Drie Eiken voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drie Eiken in Edegem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drie Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.