Hotel Van der Valk Dennenhof

Hotel Van der Valk Dennenhof
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Dennenhof voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Van der Valk Dennenhof in het Nederlands

Nooit meer

J.v.d.Berg
3-12-2017

Het hotel is erg gedateerd,hoewel het beddengoed netjes en schoon was ,stonk het in de kamer erg muf,ondanks luchten was dit niet weg te krijgen .In de badkamer zat schimmel misschien vandaar de lucht Voor een diner was geen plaats in het restaurant,we waren met zessen ,we konden alleen in een achteraf zaal alleen eten dat is niet gezellig .snachts was het erg gehorig om 02.00 uur kwamen er mensen boven ons thuis wat voortdurend geloop en deuren die hard werden neergeslagen .weinig geslapen dus.Het ontbijt was redelijk al was de koffie niet te drinken .resumerend te weinig gekregen voor mijn geld €77 per kamer exl ontbijt

Voor herhaling vatbaar voor een overnachting!

Marjanne
2-12-2017

Een overnachting bij hotel VanDer Valk Dennenhof gehad. Personeel is zeer vriendelijk en ik kreeg zelfs een upgrade van de kamer. Het diner is voortreffelijk en het ontbijtbuffet is goed!

De kamer was netjes en schoon op wat kleine puntjes na; geen stop in de wastafel en de douche liep niet goed leeg.....

Zelfs van het verkeer (hotel ligt aan een drukke weg) weinig last van gehad!

Nooit meer

Gijs
23-11-2017

+ goed bed en mooie locatie

- ikzelf en twee collega’s waren erg moe van werkgerelateerde training. Tot 02.00 uur wakker gehouden door zware bassen van in het hotel gehouden feest. Bij de receptie werd dit ontzettend gebagatelliseerd: komt vast ergens anders vandaan.. Op mijn vraag mee te gaan naar mijn kamer om te luisteren werd afwijzend gereageerd. In het computersysteem werd genoteerd dat men wel is gaan luisteren. Verder wordt beloofd dat contact wordt opgenomen, wat niet wordt nagekomen. M.a.w. respect voor de klant is ver te zoeken; nachtrust nog verder.

Laatste keer geweest

Wouter
22-9-2017

Ons bedrijf heeft zakelijk jarenlang naar volle tevredenheid kamers gehuurd bij dit hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding en gunstige ligging tov Antwerpen. Helaas sinds begin dit jaar problemen die niet opgelost konden worden. Voorkeur voor kamers werden gegarandeerd bij boeking en ter plaatse bleek meermaals deze belofte niet ingewilligd te kunnen worden. Kamers worden niet meer onderhouden en schoonmaak is helaas ook sterk achteruit gegaan. Er staat een nieuwbouw gepland en dat zal waarschijnlijk de oorzaak zijn van deze sterke achteruitgang. We wachten met smacht op deze nieuwbouw om weer gebruik te kunnen maken van het hotel. Ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk. Restaurant is ook aan te bevelen maar laat het hotel links liggen tot de verbouwing.

tegenvaller

fil
6-9-2017

wij gaan zeer dikwijls naar vdv hotels, maar dit hebben we nog niet meegemaakt, gaten in de gordijnen, slechte bedden, geen lift naar de kamer,,loszittende tegels op het terras, zeer gehorig.....

Personeel was wel vriendelijk. Ontbijt en avondeten waren ok, maar niet wat we gewoon zijn bij vdv. Dit hotel is zeker GEEN reclame voor van der valk !!!!

Kamers voldoende groot, wel iets verouderd.

Winnikse Bikers
24-2-2017

Prima ontbijt. Ook het diner was perfect.

Prijs kwaliteit zeer goed.

Rustige ligging en ideaal voor fietsers of wandelaars.

Leuk voor een weekend Antwerpen!

Claire
15-7-2016

Aflopen weekend hier verbleven voor een weekend Antwerpen. Prima te doen met de auto ben je binnen 20 minuten in de stad! Alleen het personeel mag wel een cursus gastvrijheid volgen, met name de receptie. Bij aankomst werden we ontvangen door een zeer chagerijnige mevrouw die ons nieteens begroette of aankeek. Echt een gevoel van: betalen en ophoepelen. Als wij haar vroegen hoe het zit met het openbaar vervoer in de buurt moesten we dat maar even googlen. En een stadsplattegrond van Antwerpen was ook teveel gevraagd. Echter het personeel in het restaurant wel heel vriendelijk en professioneel. Gelukkig gaven zij ons wel de goede en juisre informatie.

Nog een keer??

Mar
11-6-2016

Ontbijt prima, ruime keuze. Vriendelijke receptioniste.

Grote kamer en badkamer. Goed bed

De kamers zijn wat gedateerd, kunnen een frisse look gebruiken. Had toch iets meer verwacht bij Van der Valk qua inrichting

Radiator in badkamer mag opnieuw geverfd worden.

Vond het niet prettig om in het bad te douchen.

Ruime parkeergelegenheid.

Topper

annet
5-10-2015

Van de valk is top. Vriendelijk personeel prima ontbijt en diner grote parkeer plaats ruime kamers zijn wel gehoorig door de auto weg die de langs loopt

Prima

Lars
1-8-2015

De overnachting was prima te doen

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Dennenhof in Brasschaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Dennenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.