Hotel Klokkenhof

13 reviews over Hotel Klokkenhof

• 2018
    9De Klerk19-11-2018

Komen zeker terug.

Leuk hotel en nette kamers.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Urmel Hilde25-06-2016

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst - lekkere keuken - mooie kamers - verzorgd terras - fietsen ter beschikking in een fietsvriendelijke omgeving - leuke combinatie met het Brasschaats badhuis

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ronald24-08-2015

Prima hotel

Sinds een half jaar in 'nieuwe handen' en is ons prima bevallen. Schone kamers, een prima ontbijt en een diner op een iets hoger nivo. Voor ons de eerste keer dat we in een kleinschaliger hotel verbleven en door het super vriendelijke personeel is dit prima bevallen. Mooi terras aan achterzijde met speelplaatsje voor de kids.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Danielle8524-08-2014

Goede zakelijke overnachting

Ik ben hier twee nachten geweest voor zaken. Goed hotel, erg behulpzaam personeel. De kamers zijn niet overdreven ruim, maar hebben alles wat je nodig hebt. Heerlijk bed, de mogelijkheid om koffie/thee te zetten en het was schoon. De inrichting van mijn kamer was niet erg modern, de kamer van mijn collega was dit bijvoorbeeld wel, dit zal dus wisselen. Ik vond het wel z'n charme hebben, het is geen standaard hotel met identieke kamers. Ik moest via buiten naar mijn kamer, iets wat ik niet erg vond. Ze hebben ook genoeg kamers die je vanuit binnen kunt bereiken.

Het eten was zeer goed! Het was ook niet goedkoop, maar de prijs/kwaliteit-verhouding was prima.

De kamers waren wel gehorig, iets wat ik altijd oplos met oordopjes. Hierdoor nergens last van gehad.

De ligging vond ik goed. Een prima uitvalsbasis als je in en rond Antwerpen moet zijn. De omgeving is mooi, je kunt er heerlijk wandelen, zeker met tips van het personeel.

Zakelijk gereisd in augustus 2014

• 8Paul07-05-2012

Goed gelegen.

Mooi terras achter het restaurant/hotel.

Gereisd met partner in januari 2012

• 0Paul08-02-2012

Mooie tuin en terras

't Klokkenhof bezit een ruime parking en aan de achterzijde van het gebouw is er eveneens een mmoie tuin met aangebouwd terras. Het eten in het restaurant is van goede kwaliteit en het restaurant is gezellig ingericht.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9pétanque "De Jachthoorn"12-11-2010

Aan te bevelen

Wij waren met 10 personen en niemand had klagen. Het eten was zeer voortreffelijk en de kamers waren net. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 4Edwin15-10-2009

waardeloos

Ik heb hier een kamer geboekt met voorwaarde dat de kamer op de begane grond gelegen zou zijn en rustig zou zijn. Dit ivm gezondheidsproblemen. Bij aankomst kreeg ik een kamer op 1e etage en was enorm lawaaiig, net boven de drukke parkeerplaats en boven het terras (met muziek!). In 1e instantie aanvaard omdat het toch de laatste kamer was. Na enig uren toch vertrokken naar naast gelegen van der valk hotel. Dit omdat ik het er niet uithield! Het personeel wilde wel oplossing geven maar kon dit niet, er was bovendien geen verantwoordelijk personeel aanwezig, slechts keukenpersoneel. ier kom ik nooit meer, heb in veel hotels in alle delen van de wereld overnacht maar dit was slechtste van allemaal. Gelukkig was het van der valk hotel een verademing, lekker ruim, koel en rustig!

Alleen gereisd in januari 2009

• 4Hulst06-09-2009

nooit meer

Hotel Best Western Klokkenhof ligt aan een zeer drukke doorgaande weg. Bij reservering aangegeven dat wij rustige kamer en kamer op BG wilde. Bij aankomst kregen wij kamer 1ste etage, met stijle trap. Het was heel warm weer, de kamer was klein en enorm warm. Het raam kon niet open omdat wij boven het terras zaten en de doorgaande weg gaf daarnaast nog eens bijzonder veel overlast.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10W Gathier15-06-2009

super gezellig hotel

We hebben er een heel leuk weekend gehad met prima service. Het is een romantisch knus hotel, en er ligt op loopafstand een badhuis met schoon heids salon en sauna wat ook erg goed was. We gaan volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Klokkenhof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken