Tijdelijk €25 aanbetaling

Afspanning de Kroon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Afspanning de Kroon voor je op een rij gezet:

2.8OnvoldoendeScore uit 6 reviews
+11

2.8OnvoldoendeScore uit 6 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Afspanning de Kroon

• 2Birgitte22-04-2022

Ik raad het af

Onaardig personeel. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

• 3Ann15-04-2022

Nooit meer

Op Zaterdag toen wij aankwamen heb ik bij de receptie gevraagd of wij de auto het beste in de garage onder het hotel konden parkeren gedurende ons verblijf tot maandag. De dame aan de balie gaf aan dat ik hem ook prima op het plein naast het hotel kon zetten en dat je daar gedurende ons verblijf ook geen kaart voor nodig had. Maandagochtend kwamen wij bij de auto en was deze weggesleept. Wij zijn hierop naar het politiebureau gelopen. zij gaven aan dat dit MEERDERE KEREN PER MAAND gebeurd bij afspanning de Kroon. En dat de auto inderdaad was afgesleept. Politie gaf aan al meerdere keren te hebben gevraagd of zij een bordje willen ophangen of het willen doorgeven aan de gasten. Kosten: 302,50 EN 30.50 euro voor de taxikosten vanaf het politiebureau naar de afsleepregeldienst. Reactie van afspanning de Kroon: Tja vervelend voor jullie, niet ons probleem, in de lift hangt een briefje. Ik heb hierop geantwoord dat ik niet in liften stap( cl

• 6Maaike10-05-2015

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

Prima hotelletje, maar veel te duur voor wat je krijgt.

• 8Verduyn Theo26-09-2012

Gezellig, fijn publiek, kwaliteit

Heel centraal, maar erg gezellig gelegen. Ademt de oude sfeer uit van een dorpshotel. Gelegen in een prettige, ietwat mondaine straat, met prachtige winkels. Het uizicht is prima, je kijkt de winkelstraat in, en op een groot plein met andere restaurants en hotels. Doorgaans is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Sales en marketing, 24-07-2013

Beste Theo, Bedankt voor uw positieve feedback. Graag attenderen wij u erop dat wij in juni 2013 een grondige renovatie van de kroon doorgevoerd hebben, en wij hopen u dan ook te mogen ontvangen in onze mooie nieuwe faciliteiten!

Groetjes, De Kroon-team

• 0Paul08-02-2012

Echt gezellig

Gelegen op de hoofdbaan van Brasschaat, Bredabaan, naast het dorpsplein en aan de kerk. Gezellige herberg waar men lekker kan tafelen en op het terras kan genieten van de speciaalbieren.

• 2????21-09-2011

nooit meer

slechte service oude kamers veel te duur voor wat het is 1 grote ramp

Sales en marketing, 24-07-2013

Beste, Bedankt voor uw feedback. Wegens de verouderde faciliteiten hebben wij als nieuwe eigenaars in juni 2013 een renovatie doorgevoerd om tegemoet te komen aan de (terechte) noden van de moderne zakenman en toerist. Wij ambiëren hiermee de Kroon terug op de kaart te zetten als modern boetiekhotel in de groene rand rond Antwerpen.

• 9Kobus05-05-2011

de tweede keer, maar beslist niet de laatste

Wij gaan hier alleen heen om te eten, maar kunnen ons goed voorstellen dat het Hotel ook een juiste keuze zal blijken. Zoals men hier kan eten is een omrit waard. (en zeker betaalbaar)

Hotel Afspanning de Kroon info

Het complex