Hotel Domus

Hotel Domussterstersterster

8.5Fantastisch

België, Antwerpen, Boom

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Domus?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Domus

• 8swellen13-10-2014

Modern hotel

Hotel met moderne inrichting, gelegen even buiten de drukte van de stad en in een éénrichtingsstraat. Kamer zijn tamelijk ruim en geluidloos, douche in het bad is een minpunt. Ontbijt met vers fruitsap, vers brood en heerlijke thee, beleg was ok. Het ontbijt is echter niet voor grote honger. De tafels waren netjes gedekt. Minpuntje, het bestek was niet compleet en de servietten van papier.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Ellen14-02-2010

Ik had meteen een thuis gevoel

Voor zaken was ik in Antwerpen. Aangezien ik niet zo hou van de drukte van de stad, zocht ik een hotel buiten de stad en toch niet te ver weg. Ik vond Hotel Domus en zal er nog naar toe gaan als ik voor zaken in Antwerpen moet zijn. Ik had echt spijt dat de wekker afliep, ik sliep zo heerlijk. Maar het ontbijt missen, voor geen geld ter wereld! De eigenaar, Philippe, komt to t bij mij aan tafel, om me alles te brengen wat ik nodig heb. Vers fruit, vers fruitsap, verse brood en heerlijke koffie. Bedankt voor de heerlijke zorgen

Alleen gereisd in februari 2010

0 tips over Hotel Domus

0 vragen over Hotel Domus

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats