Camping De Watertoren

3 reviews over Camping De Watertoren in het Nederlands

Nooit meer. Is geen Camping meer. Alleen bewoners

Maido
24-9-2016

Je kunt hier niet meer camperen. Oud en verwaarloosde indruk van alles!

Motorvriendelijk. Ik heb naast mijn tentje mijn motor veilig kunnen parkeren. Ik heb 3 rustige nachten gehad nadat ik Antwerpen en Brugge heb bezocht. Ook de omgeving is er mooi. Tevens trof ik het met het weer (zonnig, rond 28gr)

rustige camping met vernieuwd sanitair sinds 2011

Flor met zijn mobilhome
6-6-2011

verblijf in de bossen, speeltuin voor de kinderen, volledig gerenoveerd sanitair (incl regendouches), aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Watertoren in Berendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Watertoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.